AM

Top

Niks gewoon top

Alita

Altijd goed, is iets niet of tijdelijk niet leverbaar, wordt ik hierover geĆÆnformeerd, en of word er een ander artikel aanbevolen, er wordt iig voor een oplossing gezorgd.

Weet ik zo niet..?

Hennie

Super fijn bedrijf, snelle service , ook mail word vlot beantwoord, ga zo door

Kan er geen vinden , winkel er graag

Sonja

Netjes en snel geleverd, ik vind alleen dat ik erg veel moet bestellen om de verzendkosten niet te hoeven betalen......

iets lagere aankoopprijs om de verzendkosten niet te hoeven betalen, of desnoods te verlagen

Siska

Veel leuke producten .

Dette_

Goede ervaring, snelle levering

An

Groot assortiment, duidelijke omschrijvingen, vlotte afhandeling

Saskia

Bestelling compleet en snel verzonden.

niet dat ik weet......

Patricia

Erg positief! Altijd snel bezorg, ook in deze coronatijden. Verder word er snel gereageerd op mailverkeer. Ook een klacht word snel opgepakt en dan zonder moeilijk doen word er nieuw product... Erg positief! Altijd snel bezorg, ook in deze coronatijden. Verder word er snel gereageerd op mailverkeer. Ook een klacht word snel opgepakt en dan zonder moeilijk doen word er nieuw product opgestuurd. Ik bestel hier altijd met veel plezier ??

Zou mooi zijn dat wanneer je iets vergeten bent bij je bestelling dat dit dan nog doormiddel van contact aan de lopende bestelling toegevoegd kan worden.(voor die verstuurd is natuurlijk) Dit... Zou mooi zijn dat wanneer je iets vergeten bent bij je bestelling dat dit dan nog doormiddel van contact aan de lopende bestelling toegevoegd kan worden.(voor die verstuurd is natuurlijk) Dit scheelt je namelijk de extra verzendkosten

Inge

Klant gericht en goede service. Problemen worden snel en goed opgelost

Plastic zakken meel gaan wel eens kapot,ander soort verpakking?