Deleukstetaartenshop.nl

Deleukstetaartenshop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Deleukstetaartenshop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3589
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Deleukstetaartenshop.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 3589 ervaringen.

mevr.h.janssens
Prima (7/10)
mevr.h.janssens

producten beter omschrijven omdat er ook vele amateur bakkers zijn zoals ik ben.

Score voor Deleukstetaartenshop.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Website is goed en erg overzichtelijk, ik heb natuurlijk niet alles bekeken omdat ik alleen ging voor smaakstoffen, maar bij de flesjes olie zou het niet misstaan duidelijk aan te geven dat het niet voor cupcakes botercreme bestemd is, zelf heb ik daar niets over zien staan, vandaar dat ik een verkeerde bestelling deed.

Birgitta
Birgitta

Mijn vriend heeft een adapter besteld bij het spuitmondje, maar dit paste niet. Dit stond er wel bij, maar mogelijk kan dit wat duidelijker of overzichtelijker gemaakt worden, om dit misverstand te voorkomen.

Snelle service.

S.A. de Vetten
Prima (7/10)
S.A. de Vetten

Ruim assortiment
Snel en nette levering ism Post.NL

Ik vind de verzendkosten erg hoog voor als je bijv. maar 1 ding bestelt. Een cakeboard/drum is bijv. plat en kan gemakkelijk door de brievenbus. Dat ik daarvoor dan €6,50 betaal, vind ik niet reëel.

Het verbaast me dat jullie naast Post.nl zaken doen met een bedrijf als GLS. Weliswaar veel goedkoper dan Post.nl, maar zeer slechte performance als ik op reviews google. Het gaat vaker mis dan goed bij GLS. Vandaar dat ik ook voor post.nl heb gekozen.
Deze slechte performance van GLS straalt af op jullie goede naam en dat is zonde.

Score voor Deleukstetaartenshop.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Afgelopen week voor het eerst een bestelling geplaatst. ruim assortiment. bestellen ging snel en gemakkelijk. levering via post.nl perfect.

Nynke Atsma
Onvoldoende (4/10)
Nynke Atsma

Aardige dame toen ik het service nummer belde.

Track and trace dat goed functioneert!

Score voor Deleukstetaartenshop.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Wanneer je met smart wacht op je bestelling, in mijn geval marsepein die ik écht de volgende dag nodig had en blij bent met "track and trace", valt het reuze tegen dat "track and trace" in jullie geval betekend dat je weet dat je bestelling "vandaag" bezorgd wordt. .
dan moet je dus de hele dag thuis zijn om op je bestelling te wachten, wil je hem niet missen..
ik denk dat dat niet meer van deze tijd is!.
op zijn minst zou je moeten weten of je de bezorger in de ochtend of middag kunt verwachten..
ik bestel om die reden niet meer bij jullie bedrijf!.
de service was overigens prima en het product ook..

Anonymous
Zeer goed (9/10)
Anonymous
Score voor Deleukstetaartenshop.com:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Easy to use the web shop and quick delivery (even in a foreign country).

Salhi S.
Salhi S.

Overzichtelijkere webshop

Positief.

Uitstekend (10/10)

Heel erg snel geleverd

Score voor Deleukstetaartenshop.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Echt super, het zijn goede producten en het is super snel geleverd.

Demi Muller
Zeer goed (9/10)
Demi Muller

Alles is netjes geordend en je hebt veel keuze

N.v.t.

Score voor Deleukstetaartenshop.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Veel keuze en de mogelijkheid om zelf een datum te plannen om iets te laten bezorgen.

Heritage and Tradition
Heritage and Tradition

Telefonisch besteld, fijn overleg met de dame aan de telefoon en die oastte prompt waar mogelijk de bestelbare hoeveelheid aan!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik werd doorverwezen door een conculega. ik werd op mijn hoogste wenken bediend en 's anderendaags beleverd!? mijn klanten en ik waren gered.....

Paridaens Myriam
Uitstekend (10/10)
Paridaens Myriam

Veel keuze en vlotte levering.

Score voor Deleukstetaartenshop.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie, duidelijke en zeer volledige webshop. veel keuze en duidelijke omschrijving..
zeer vlugge en correcte levering.

Bedrijfsinformatie

Deleukstetaartenshop.nl - Alles voor het zelf maken van taarten, cupcakes, koekjes en nog veel meer!
Adres
Bruynvisweg 3