klant

Snelle service en goed verpakt!

Snelle service en goed verpakt!

Kortingsbon kon je pas invoeren nadat je account helemaal geactiveerd was. Dit duurde even iets te lang voor mijn idee waardoor ik pas een tijdje later mijn bestelling kon plaatsen.

Patricia van Holsteyn

Klantvriendelijk

1e bestelling was netjes op tijd maar helaas niet goed, maar werd goed geholpen

De levering van het goede product laat nu op zich wachten, dit ligt niet aan de leukste taartenshop maar aan het verzendbedrijf waarmee ze werken.

Fatima

Helaas heb ik dit keer hele slechte ervaring gehad met het bedrijf. Tot 2x toe beschadigde artikelen gehad en probleem is nog altijd niet opgelost.

Niks

Lever goede niet beschadigde artikelen

H de viet

Groot assortiment , website kan overzichtelijker maar zoekmachine werkt goed.
Jammer dat beloofde vandaag voor 16uur besteld morgen in huis niet wordt waar gemaakt als je er dus wel op rekent....

Assortiment, informatie en vriendelijkheid

Correctheid ik bezorgen, overzicht op website

Van Hamburg

De verpakking was beschadigd. Door de vervoerder geplakt

Duidelijke afbeeldingen van de producten

Zorg ervoor de de verpakking niet te klein is, maar ook niet te groot. Of dat de producten goed zijn beschermd.

Mandy Snel

Snelle leverig, prima producten.

Duidelijke website, gluten vrije opties

Pot

Groot assortiment, snelle levering. Zou wel een meer uitgebreide en duidelijkere beschrijving bij de producten mogen staan, als je helemaal nieuw bent op het gebied van bakken is het soms best...

Zie bovenstaande

kim

Bestellingen worden snel geleverd. Eerste keer ongeveer 1 jaar geleden was het een beetje provisorisch verplakt. Tweede keer was het prima in orde.

staat boven aan bij google

versiering en decoratie kan moderner

A

Zeer slechte ervaring. Als ‘allesviainternetbesteller’ Vind ik het bizar dat deze webshop de standaardlevering via PostNL ‘premium bezorging’ noemt en hier 6,95 voor vraagt. De goedkoopste...

Duidelijkheid over bezorging op de homepage, geen misleidende teksten plaatsen en lagere verzendkosten.

Linda Klaucke Hoogendoorn

Mooie spullen. Snelle levering. Duidelijke informatie, uitleg over de producten. Overzichtelijke site.

Goede kwaliteit spullen.

De track en trace werkt niet.