Tanja

Ik kocht twee dekbedovertrekken die er echt geweldig uitzien. Helaas kwam ik er pas uren later achter, na het wassen van één overtrek, dat er al een bloedvlekje op de achterkant van de kussensloop... Ik kocht twee dekbedovertrekken die er echt geweldig uitzien. Helaas kwam ik er pas uren later achter, na het wassen van één overtrek, dat er al een bloedvlekje op de achterkant van de kussensloop zat. Toen kon ik het niet meer terug sturen. Vond dat wel een behoorlijke domper voor een nieuw overtrek; zeker zulke prijzige.

Beter controleren of overtrekken niet al gebruikt zijn!

Beste Tanja,
Beste Tanja,
Uiterst verbaasd lees ik je review. Om te beginnen gaan er absoluut, 100% zeker, geen gebruikte dekbedovertrekken naar klanten. Gebruikte dekbedovertrekken worden ook niet retour genomen. Maar wat mij het meest betreurt is dat je niet per mail of telefoon contact op hebt genomen, dan had ik uiteraard per ommegaande een nieuw dekbedovertrek opgestuurd.

Leonce Robertz

Prachtig dekbedovertrek van heel zachte kwaliteit!Slaapt heerlijk.

Ik ben heel tevreden.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen Leonce. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Ellen

Geen , zo door blijven gaan.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Ellen. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Peggy

Erg tevreden mee

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Peggy. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

atie

Ziet er goed uit . gewassen en ligt klaar voor gebruik

is het mogelijk een rits aan de onderkant zodat het dekbed er niet uitzakt?

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Atie. Een rits aan de onderzijde is inderdaad los bij te bestellen, maar met de dekbedclips blijft het dekbed ook goed vastzitten.
Ik wens je heel veel plezier een...
Ik wens je heel veel plezier een opmaakgemak van je bestelling.

Tom Beekhuyzen

Zeer goede aankoop

Had na de aankoop geen mail gekregen met de track en trace code.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Tom. Wat vervelend dat de Track & Trace niet goed is doorgelopen, dit hoort automatisch te gebeuren. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Cor

Mooi dekbed tegen zeer goede prijs!

Ga zo door!

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor deze mooie review Cor. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Heidy

Geweldig

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Cee

Fijn dekbed, slaap beter sinds aanschaf.

Geen tips, goed advies, snelle levering. Top!

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen dat het nieuwe dekbed zorgt voor een betere nachtrust. Heel veel plezier van je aankoop.

Ellie Oosting

Ik heb dit dekbedovertrek al eerder gekocht als kado voor mijn schoonzoon, maar nu wil mijn dochter dezelfde bevalt dus goed

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat leuk om te lezen Ellie. Ik wens je dochter heel veel plezier van jouw aankoop.