Rob Versteeg

Dekbedovertrek wat ik wilde was bij jullie veruit het goedkoopst

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat leuk dat je een koopje hebt kunnen bemachtigen. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Rosa

Ik heb 18 oktober een bestelling geplaatst. Tot op heden niks ontvangen. Op een mail wordt niet gereageerd. Heel jammer. Geen goede reclame

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat jammer Rosa dat je dit zo hebt ervaren. We hebben ondertussen contact gehad en het blijkt om een misverstand te gaan waar wij helaas niets aan konden doen. Je hebt je bestelling ondertussen... Wat jammer Rosa dat je dit zo hebt ervaren. We hebben ondertussen contact gehad en het blijkt om een misverstand te gaan waar wij helaas niets aan konden doen. Je hebt je bestelling ondertussen opnieuw gedaan en deze ontvangen. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Mart

Levering van het dekbedovertrek Beddinghouse Bombay Multi opgevraagd stond namelijk niet op de website.
Zelfde avond bestelling kunnen plaatsen. De volgende dag om 10:00u is het dekbed al geleverd.
Bedankt voor deze geweldige service.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Ontzettend fijn om te lezen Mart. Veel plezier van jullie aankoop.

Omtzigt

Prima mooi dekbedovertrek.

Traceerbaarheid van de bestelling

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn te lezen dat je tevreden bent met je bestelling. Heel veel plezier van je aankoop.

John W

Heerlijk slapen onder ons nieuwe dekbedovertrek

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Fijn om te lezen dat het nieuwe dekbedovertrek zo goed bevalt. Heel veel plezier van je aankoop.

Fabiana

Fijn dekbed, goede kwaliteit en snelle levering.

weet ik niet

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Fijn te lezen dat je tevreden bent. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Nvt

Mooie dekbedovertrekken
Heel grappig verpakt
Elk opgevouwen dekbedovertrek +sloop weer in een overtrek van dezelfde stof verpakt
Voelt ook heerlijk aan(katoen-satijn)

Nvt

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je dekbedovertrekken. Heel veel plezier van je aankoop.

Snelle levering en bij vaststelling van weeffout onmiddellijk een vervangovertrek gekregen en snel en vriendelijk geholpen geweest. Echter de retourprocedure vanuit België liet te wensen over.... Snelle levering en bij vaststelling van weeffout onmiddellijk een vervangovertrek gekregen en snel en vriendelijk geholpen geweest. Echter de retourprocedure vanuit België liet te wensen over. Jammer dat jullie zelf niet op de hoogte waren van welke diensten hier wel of niet beschikbaar zijn en dat het twee weken heeft geduurd vooraleer het duidelijk was hoe het nu terug moest, maar vooral dat de opvolging ervan van mijn kant moest komen. Wel zeer snel na het terugsturen mijn geld teruggestort gekregen. Hopelijk kan er in de toekomst sneller correcte informatie gegeven worden in het geval van een retour vanuit Belgie want voor de rest is alles correct verlopen.

Het duurde heel lang voor dat ik mn geld terug had wel een mnd

Snelle levering . Mooi ingepakt zodat ik kon voelen hoe het stofje aanvoelde . Zonder het helemaal uit te pakken.