Margreet

Walra dekbedovertrek besteld en deze had ik binnen 3 dagen in huis. Item is precies als op de website beschreven. Helemaal blij mee 😊👍

Berichtje sturen wanneer bestelling waarschijnlijk komt. Ik had het nl eerder verwacht

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen Margreet. Heel veel plezier van je aankoop.

Marcolien Bijlsma

Ben bij toeval op de website Dekbedovertrekken en Zo terecht gekomen. Wat een keus in overtrekken en merken. Ook veel overtrekken waren in prijs verlaagd waarvan ik er een heb besteld.
De...
De bestelling is uitstekend verlopen evenals de nette bezorging via Post NL. Het bestelde dekbed is prachtig!
Een heel tevreden klant.

Daniël

Erg fijn beddengoed, dat bovendien voorzien is van een instoprand.

Een sluitrand (met knoopjes of rits) zou het helemaal afmaken.

Ellen Driesse-Pladdet

Ondanks dat er iets mis ging met de communicatie ben ik zeer tevreden met de manier waarop het opgelost is. Bovendien zeer blij met mijn prachtige kwaliteit dekbedovertrek: Kayori Dekbedovertrek... Ondanks dat er iets mis ging met de communicatie ben ik zeer tevreden met de manier waarop het opgelost is. Bovendien zeer blij met mijn prachtige kwaliteit dekbedovertrek: Kayori Dekbedovertrek Okura Offwhite
Lits Jumeaux dekbedovertrek: 240 x 200/220 - incl 2 kussenslopen KAY0002788

Telefoonnummer en mailadres door de klant laten invullen zodat er langs 2 kanalen communicatie mogelijk is.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Ellen. Na ons telefoongesprek heb ik direct een aanpassing gedaan in mijn webshop. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Erna

Prachtig dekbed, geheel volgens de foto

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen Erna. Heel veel plezier van je aankoop.

ditty

Snel geleverd

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedenkt voor de mooie review Ditty. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

H.Dekker

Nette snelle service

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat ontzettend fijn om te lezen. Heel veel plezier van je aankoop.

Yvonne

Dekbedovertrek is erg mooi ben er heel blij mee

DHL deed er lang over met bezorgen dat was min puntje

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Heel erg bedankt voor de mooie review Yvonne. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

FABIAN MAEYAERT

Artikelen zijn overzichtelijk en eenvoudig te bestellen .
Kwaliteit ziet er goed uit of dat ook zo blijft in de praktijk, gaan we later weten. nu voorlopig 4,5 sterren.

nog geen gevonden.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Heel erg bedankt voor je mooie review Fabian. Je hebt een mooi kwaliteitsproduct gekocht. Heel veel plezier van je aankoop.

Tosca

Geen. Tevreden over alles

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat ontzettend fijn om te lezen Tosca. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.