A.b

Fijn kussen, lekker stevig. Ook snelle en duidelijke mail contact

Er was iets misgegaan met de verzending omdat het adres (dubbele nummer van wijk en huisnummer) niet goed kon worden ingevuld. Wellicht via postcode invullen optie + huisnummer het adres vanzelf... Er was iets misgegaan met de verzending omdat het adres (dubbele nummer van wijk en huisnummer) niet goed kon worden ingevuld. Wellicht via postcode invullen optie + huisnummer het adres vanzelf laten verschijnen erna.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor het beoordelen van mijn webshop. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Jacco

Nette afhandeling, binnen paar dagen geleverd. Beste prijs tov de rest.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor je mooie review Jacco. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Peeters

Nog steeds geen hoofdkussen ontvangen!

Beter controleren of de levering vlot verloopt

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Ik betreur het zeer dat je je aankoop bij mijn webshop als zo slecht hebt ervaren. Dat is zeker niet zoals ik het graag zie.
Ik kan zien dat het aankoopbedrag wel al is teruggestort.

Daisy

Ik zag op de site dat ze met meerdere verzenddiensten werkten,
Met PostNL, DHL, DPD, GLS.
Ik zag op de site dat ze met meerdere verzenddiensten werkten,
Met PostNL, DHL, DPD, GLS.
Dus ik had ze een mailtje gestuurd of ze mijn pakket met PostNL wilden versturen, dat is de fijnste pakketdienst, en het makkelijkst te volgen, en die bezorgen gewoon optijd.
Ik heb de bestelling snachts gedaan, en gelijk een mailtje gestuurd. Zodat het sowiso gezien zou worden.
En dan zie ik gewoon dat mijn bestelling met GLS verzonden is..?
Dat is echt een irritante bezorgdienst.
Pas na 1 week mn bestelling ontvangen, en op dat mailtje heb ik nooit een antwoord terug gehad.

Dekbedovertrek ziet er in het echt wel anders uit dan op de foto.. En als je het retour stuurt krijg je minder dan de helft van het geld terug dus ik heb het aan iemand anders gegeven.

Dit was mijn eerste bestelling hier, en dus ook mijn laatste!

Laat klanten zelf kiezen met welke bezorgdienst ze willen dat het verzonden wordt!
Of kies gewoon voor 1 of 2 bezorgdiensten.
Zoals PostNL en/of DHL!
En op mails reageren.

Beste Daisy,
Wat jammer om via deze weg te moeten vernemen dat je niet tevreden bent. Ik heb helaas geen mail mogen ontvangen, dan had ik je uitleg kunnen geven.
De transporteur waarmee...
Beste Daisy,
De transporteur waarmee wordt verstuurd is afhankelijk van de locatie waar de dekbedovertrekken zich bevinden. De orders worden automatisch verwerkt en het aanpassen van de transportdienst is helaas niet mogelijk.
Een retouraanvraag van je bestelling heb ik nooit ontvangen, dus waarom je hier aangeeft de helft van je geld kwijt te zijn snap ik niet, en is dan ook totaal niet gerechtvaardigd.

Elma

Ongelooflijk attente en behulpzame service. Snelle levering van prachtige producten. Ik ben heel tevreden.

Ik wist niet of ik "ecru" of "creme" of "off-white" of "beige" zocht. Misschien is dat op de website te bundelen?

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat ontzettend fijn om te lezen Elma. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Petra

Alles is op tijd geleverd en de website en bestellen is duidelijk en overzichtelijk.

Geen idee .

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen Petra. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Fam. Fictorie

Hele fijne 4-seizoenen dekbed. Netjes verpakt en snel geleverd

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Lia V

Zeer tevreden over de bestelling, mogelijkheden, levering en kwaliteit van het Zenzo dekbed.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor je mooie review Lia, heel veel plezier van je aankoop.

Tj.

Prima spullen en snel geleverd! Vertrouwen in de webshop door de info.

Nog meer romantische ontwerpen wellicht

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Mooi om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Dekbedovertrekken en zo

Het overtrek is heel mooi, fantastische kleuren en is strijkvrij.

Nvt

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen. Heel veel plezier van je aankoop.