Henrian Selten

Per ongeluk verkeerde maat dekbedovertrek besteld. Contact met Monique gehad en de overtrek kon zonder probleem geruild worden met gratis retourzending.

niets

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de service. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Tiemen

Prima overtrek, mooie kwaliteit. Snel geleverd

Ben zelf niet weg van GLS als bezorging voor particulieren. Nu was mijn mail bij de spam terecht gekomen,

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Tiemen. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Han

Goede collectie en snelle levering

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review. Ik wens je veel plezier van je aankoop.

Esther

Mooie overtrek,slaapt fijn.

Ga zo door

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen Esther, ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Bas

Heerlijk kussen, fantastisch materiaal.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen Bas, ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Michelle

Ruime keuze en genoeg informatie over de artikelen.

We zijn verwend met snelle levertijden door bol.com etc. Een indicatie van levertijd in de bevestiging is prettig, dan weet je dat het goed komt.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor je mooie review Michelle. De levertijd staat in de webshop bij ieder product vermeld, maar ik zal gaan kijken of we dit ook op de opdrachtbevestiging kunnen gaan vermelden.
Ik wens...
Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Debora Wagenaar

Snelle Levering in een mooie Essenza doos. Prachtig dekbed en de kleuren zijn net zo mooi alas op de foto op de website.

Geen !

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe dekbedovertrek Debora. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

F.A.

Ik kende deze webshop niet, maar ben aangenaam verrast door de snelle levering, assortiment en heldere communicatie.
Ik kom hier zeker terug!

Houden zo.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor deze hele mooie review. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Annemie

Super mooi dekbedovertrek. Ziet er precies zo uit als de foto op de website. Ook prima kwaliteit. Ben er blij mee.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen Annemie. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Martijn

Prima ervaring. Na de bestelling overleg gehad via mail, snelle reactie. Ook retour aanvraag werd snel afgehandeld.

Ergens bij DHL ging iets mis, denk ik, wellicht daar iets scherper op zijn.
Verder niets.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Martijn. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.