Monica

Echt superfijn dekbedovertrek! Mooie kwaliteit.

Beetje verwarrend dat er zo'n lange instopstrook is: dat staat weliswaar bij het product, maar bij de afmetingen (als je de maat kiest) staat het niet.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Monica. De maten zijn altijd hetzelfde en de lengte van de instopstrook kan per merk/materiaal verschillen, van daar dat we het er separaat bij vermelden.
Ik wens...
Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Dekbedovertrekken & Zo

Prima dekbed

Misschien even laten weten als de levering wat langer duurt

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review. Helaas ging er inderdaad iets niet goed met de levering van het dekbed, maar dat hebben we gelukkig wel naar tevredenheid op kunnen lossen. We hebben hier nu een extra... Bedankt voor de mooie review. Helaas ging er inderdaad iets niet goed met de levering van het dekbed, maar dat hebben we gelukkig wel naar tevredenheid op kunnen lossen. We hebben hier nu een extra check op zitten. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

María

Goede duidelijke webshop.
Mooi product: dekbedovertrek met rits! Ben er blij mee.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen Maria. Heel veel plezier én gemak van je aankoop.

Hertegonne

Schitterend en snelle levering!!!

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Mia Molenaar

Het was spannend om over te stappen op een 4 seizoenen dekbed met bamboe vulling. Maar dat was geheel onnodig! Het bamboe dekbed is, ondanks dat het een dun dekbed is, heerlijk warm! Er staat goed... Het was spannend om over te stappen op een 4 seizoenen dekbed met bamboe vulling. Maar dat was geheel onnodig! Het bamboe dekbed is, ondanks dat het een dun dekbed is, heerlijk warm! Er staat goed aangegeven welk deel, wel.zo prettig! Daarnaast snelle service!

Tip: een factuur in een aparte mail of meteen bij aankoop meesturen.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Mia. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

N Van Veen

Prima,snel in huis.Maar ik was al bekend met het merk.Dus alles was goed, het bezorgen, en het produkt.Ook mijn dochter heeft hetzelfde besteld ,is ook tevreden.

Ik kan niks bedenken wat nu beter kan.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Heel erg bedankt voor deze mooie review. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

A Ricken

Weet ik zo niet

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review. Ik wens je veel plezier van je aankoop.

T.Stegehuis

Mooi dekbed, precies wat ik verwachtte

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Dekbedovertrekken & Zo

Ben zeer tevreden
heb dekbedovertrekken met
Ritssluiting besteld voor het makkelijker instoppen van het dekbed
Ik ben er zo tevreden over dat ik nog een setje heb gekocht
De ritssluiting is zeer professioneel er ingezet.
De dame van deze webshop is vriendelijk sta je netjes te woord
En heb mij goed advies gegeven
Ik raad deze webshop dan ook zeker aan.

Ga zo door

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat een mooie review mevrouw Stok, heel erg bedankt hiervoor. Blij dat ik heb kunnen helpen en u had dan ook een heel mooi dekbedovertrek uitgekozen. Ik wens u heel veel plezier van uw aankoop.

Evelyn

Prachtige hoes voor een dekbed van 200x220. Mooi design en warme kleur. Beddinghouse is zeer goed van kwaliteit, weet ik uit ervaring. De levering via Dekbedovertrekken & Zo verliep vlot. Een... Prachtige hoes voor een dekbed van 200x220. Mooi design en warme kleur. Beddinghouse is zeer goed van kwaliteit, weet ik uit ervaring. De levering via Dekbedovertrekken & Zo verliep vlot. Een aanrader. Ik geef niet snel vijf sterren maar hier is dat wel op zijn plaats.

Geen verbeterpunten.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat ontzettend fijn om te lezen Evelyn. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.