Ellie Oosting

Ik heb hier een dekbed gekocht het is een kado voor kerst,ziet er goed uit .Zeer vriendelijke dame belde mij op om mijn huisnr te vragen was ik vergeten .Ik zal hier zeker weer bestellen snel... Ik heb hier een dekbed gekocht het is een kado voor kerst,ziet er goed uit .Zeer vriendelijke dame belde mij op om mijn huisnr te vragen was ik vergeten .Ik zal hier zeker weer bestellen snel vriendelijk zo hoort een bedrijf te zijn hier heb ik vertrouwen in

Ik heb geen verbeter punten o ja nog bedankt voor het kadootje zomaar erbij mijn kleindochter is er heel blij mee super attent

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Ellie. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Sabine

Mooi dekbedovertrek, maar wel dun. Oogt goedkoop, maar was behoorlijk prijzig.
Mooi dekbedovertrek, maar wel dun. Oogt goedkoop, maar was behoorlijk prijzig.
Heel fijn dat er aan beide kanten een rits in zit, zodat ik mijn dekbed met minder rug- en nekklachten kan verschonen.

Betere kwaliteit stof, iets dikker. Het oogt nu echt een beetje goedkoop, wat erg jammer is. Ook ben ik benieuwd naar de kwaliteit van de ritsen. Ze ogen als simpele ritsen die vrij smal zijn voor... Betere kwaliteit stof, iets dikker. Het oogt nu echt een beetje goedkoop, wat erg jammer is. Ook ben ik benieuwd naar de kwaliteit van de ritsen. Ze ogen als simpele ritsen die vrij smal zijn voor zo'n groot dekbedovertrek.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor je review Sabine.
Bedankt voor je review Sabine.
Uiteraard is een dekbedovertrek waar ritsen in worden gezet door een professioneel naaiatelier duurder dan een dekbedovertrek zonder ritsen. Maar alle dekbedovertrekken in mijn webshop hebben een goede prijs kwaliteit/verhouding.
De ritsen zijn van een zeer hoge kwaliteit. Wanneer we dikkere ritsen zouden plaatsen dan zou je deze voelen gedurende de nacht en dat is uiteraard niet de bedoeling. Op de rits komt geen kracht te staan, dus deze blijven mooi.
Mochten er nog vragen zijn mag je me altijd bellen of mailen.

Maikel

Kwalitatief goed dekbedovertrek (Heckett & Lane; flanel). Goede prijs in vergelijking tot andere leveranciers.

… bij een product duidelijker de verwachte termijn van leveren benoemen op site.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Maikel. De levertijden worden onder de winkelwagen knop vermeld. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Engel

Als goed

N.v.t

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Edwin Dakman

Ben heel tevreden met het ontvangen dekbedovertrek, een rits aan de beide lange zijden. Nooit meer gedoe om een dekbed binnen een redelijke tijdscore in een overtrek te krijgen :-) Ook het... Ben heel tevreden met het ontvangen dekbedovertrek, een rits aan de beide lange zijden. Nooit meer gedoe om een dekbed binnen een redelijke tijdscore in een overtrek te krijgen :-) Ook het bestelproces op deze site verloopt uitstekend, eenvoudig in gebruik en je beschikt snel over alle informatie. Mooie en handige producten die Monique aanbiedt, ik ga er zeker nog eentje bestellen!

Van een vriendin kreeg ik deze tip: Als je het overtrek in de wasmachine doet en de rits daarbij gesloten houdt, hoeft deze niet stuk te gaan. Nooit geweten, zal het zeker doen!

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Edwin. Ik wens je heel veel plezier en gemak van je aankoop.

Bert

Snelle levering van het bestelde artikel

geen verbeterpunten

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Bert. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Guy

Ben zeer tevreden met de snelle levering, beetje spijt dat één pakket is verloren gegaan.ik heb nadien nog een bestelling gedaan en werd weer snel en correct geleverd BEDANKT

Eigenlijk niets want de website is duidelijk en goed overzicht

Uitstekend bevALLEN

GEEN

R J Reeuwijk

Na bestelling van dekbedden met rits, ze prima ontvangen. Aangezien we het nog uit moeten proberen , weten we nu nog even niet hoe het ons bevalt. Maar gezien het gemak wat je er van zou onder... Na bestelling van dekbedden met rits, ze prima ontvangen. Aangezien we het nog uit moeten proberen , weten we nu nog even niet hoe het ons bevalt. Maar gezien het gemak wat je er van zou onder vinden denken we dat we na uit proberen vast nog een set willen bestellen.

Misschien een mailtje tussendoor hoe ver de productie is en wanneer er verwacht wordt dat de verzending plaats gaat vinden.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review. Ik wens jullie heel plezier en gemak van jullie aankoop.

Lian Hielkema

Supersnelle service, leuk ook die aanbiedingen van topmerken

niks op aan te merken

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent Lian. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.