DekaTuin

Jerome

Specifieke plantenpotten hier het goedkoopst gevonden. Bestelling binnen enkele dagen geleverd. Zorgvuldig ingepakt.

P

Goede prijs, snelle levering. En als de bezorgdienst DPD er een puinhoop van maakt, lost de Klantenservice het snel en goed op. Prima service.

Martha

Goede winkel, behulpzaam personeel

Kroesbergen

Ik schrijf eigenlijk nooit een review maar in dit geval doe ik het toch.
Ik schrijf eigenlijk nooit een review maar in dit geval doe ik het toch.
Ik bestelde een paar sets kerstverlichting-sets. Na de bestelling besloot ik wat meer uit te pakken en deed nog twee bestellingen kort na elkaar diezelfde dag. Dus drie bestellingen en drie keer verzendkosten.
De volgende dag belde een aardige dame van Dekatuin mij op met de vraag of zij die drie bestellingen samen mocht voegen, dat daardoor maar 1 keer verzendkosten betaald hoefde te worden en zij de andere twee verzendkosten terug zouden storten.
Ik was aangenaam verrast met dit belletje, gaf natuurlijk akkoord en bedankte haar voor haar handelen.
De volgende daag zag ik twee keer verzendkosten op mijn rekening bijgeschreven en kreeg keurig mijn bestelling thuis bezorgd.
Van mij krijgt Dekatuin een dikke pluim. Dit soort handelen zie je niet vaak meer, TOP

gekocht bij deka tuin Heiloo

Jammer dat er wat aan service ontbreekt. ondanks corona. een tuinset van ruim € 1500.00 besteld en vandaag bezorgd. ben alleen met een kind wat niet kan tillen. we zetten het voor de deur en zoek... Jammer dat er wat aan service ontbreekt. ondanks corona. een tuinset van ruim € 1500.00 besteld en vandaag bezorgd. ben alleen met een kind wat niet kan tillen. we zetten het voor de deur en zoek het uit....mogen niet naar binnen. hadden ze in de winkel er niet bij gezecht en het minste wat ze hadden kunnen doen is het even in de gang zetten. maar nee regeltjes.... uiteindelijk is het gelukt naar veel mensen bellen wie er thuis was. de tafel was onwijs zwaar dat vonden de bezorgers zelf ook dus een klein beetje sevice was op zijn plaats geweest. had ik dit van te voren geweten had ik het hier nooit besteld.

Simone

Jas retour willen sturen, na diverse contacten zowel telefonisch als per mail met klantenservice eindelijk een retourformulier mogen ontvangen. Daarna duurde het nog enige tijd voordat ik mijn geld... Jas retour willen sturen, na diverse contacten zowel telefonisch als per mail met klantenservice eindelijk een retourformulier mogen ontvangen. Daarna duurde het nog enige tijd voordat ik mijn geld terug had. Erg slechte service!

Gebruiker

Fantastische ervaringen, zowel online als in de winkel.

2 parasols besteld via dekatuin op de site word aangegeven dat ze op voorraad zijn, dus vrolijk besteld, daarna bij ander bedrijf voeten er voor gekocht, blijken die parasols toch niet op voorraad... 2 parasols besteld via dekatuin op de site word aangegeven dat ze op voorraad zijn, dus vrolijk besteld, daarna bij ander bedrijf voeten er voor gekocht, blijken die parasols toch niet op voorraad en krijg ik als alternatief een heel andere maat, ik had ronde besteld en geven als alternatief vierkanten, dus let op

I.Vis

Dekatuin city in Haarlem, wat een super leuke winkel. Mooie planten en ook hele leuke betaalbare accessoires. Niet te vergelijken met het suffe tuin/ dierencentrum in Heiloo.
Doe zo'n filiaal...
Doe zo'n filiaal ook in Amsterdam, helemaal top.

Visser

Niet ontvangen wat besteld is. Klantenservice/webshop een snelle reactie maar tegenstrijdig met bevestigingen en bestellingen. Hmm. Vervolgens geen reactie tot nu toe.