tigo ter ter Heijne

Ik kreeg niet de volledige levering, mis een leren ringetje

Mooi bandje als ie compleet was geweest

Antoon

Alles verloopt zeer vlotjes, ze hebben een mooi produkt en een perfekte service!

Service, produkt en snelheid van verwerking order

Thom

Snelle en goede levering.

Goed verpakt tegen beschadiging.
En door de brievenbus geleverd.

Joep Mertens

Snelle nette dienstverlening

Snel en helder

Pauline

Heel klantgericht en -vriendelijk.

Snelle levering, snelle reactie op verzoek ruiling, zeer klantgericht en -vriendelijk.

Hans van Rijswijk

De bestelling verliep snel en de dag erna was het bandje al binnen. Ik zie trouwens alleen maar 'sterke punten' staan in deze feedback en geen 'verbeterpunten' de tool om het bandje te monteren zat... De bestelling verliep snel en de dag erna was het bandje al binnen. Ik zie trouwens alleen maar 'sterke punten' staan in deze feedback en geen 'verbeterpunten' de tool om het bandje te monteren zat er niet bij. ik gaf dit tijdig door, ruim voor 18:00 en deze zou direct verzonden worden. Helaas was deze de dag erna niet binnen dus ik kan het bandje er niet opzetten.

De beschrijving op de website klopte en het bestelproces was goed

Sara

Mooi bandje en snelle levering

Frans van der Ha

Ik ben super tevreden over het bestellen en versturen van mijn horlogeband

de snelheid van behandeling gewoon super

Jeroen Loman

Groot assortiment, en het product dat ik heb gekozen van hoge kwaliteit. Dit was de tweede keer dat ik wat had besteld. Er wordt actief meegedacht als bijv. de sluiting-maat niet match met een... Groot assortiment, en het product dat ik heb gekozen van hoge kwaliteit. Dit was de tweede keer dat ik wat had besteld. Er wordt actief meegedacht als bijv. de sluiting-maat niet match met een gekozen bandje. Ik ontving netjes een mailtje met de vraag of de producten voor gecombineerd gebruik waren besteld.

Actief meedenken. Kwaliteit

Marc Deschryver

Prima, grote keuze, snelle verzending.

Ruime keuze - duidelijke webshop.