Jack Van Bokstel

Heel attent. Ik had de verkeerde band besteld. En dat constateerde zij voor de levering. Zij belden me en zorgden ervoor dat ik het juiste horlogebandje geleverd kreeg. Toppie

Ben nog bij de winkel langsgegaan voor pennetjes. Hebben ze meteen het horlogebandje voor me erop gezet.

Florenz Oomens

Website is goed ingedeeld en makkelijk in bestellen

Roland Vanderzijpen

Na 6 dagen nog altijd niets ontvangen

Zou het niet weten

Anthony de Roode

Prima product en snelle levering

Snelheid van leveren

Kees Free

Kwaliteit horlogebandje is prima

Arnold Cunes

Ik vond de site duidelijk en hetgeen ik zocht vond ik snel. Bovendien bood u een bandje aan dat aanmerkelijk goedkoper was dan het bandje dat qua merk bij het horloge werd meegeleverd.

Duidelijkheid site en snelle persoonlijke service bij de uitleg over gebruik/bevestiging aankoop.

L Dahmen

Fijne site en mooie horloge banden

Bob Mienis

Snelle levering. Duidelijke site

Toen ik belde voor wat extra informatie over een langer bandje werd ik erg vriendelijk geholpen. I

Angelique den Haan - in ‘t Veld

Prima bedrijf, snelle service. Het bandje is echter te groot. Ik probeer te ontdekken hoe ik kan ruilen.

Doen wat ze zeggen

john van eimeren

Kan helaas niets zeggen over het product daar Postnl niets heeft geleverd. Volgens track & trace zou levering om 17.25 hebben plaats gevonden. maar niet bij mij. Heb al contact gehad met... Kan helaas niets zeggen over het product daar Postnl niets heeft geleverd. Volgens track & trace zou levering om 17.25 hebben plaats gevonden. maar niet bij mij. Heb al contact gehad met klantenservice .Bel morgen weer. Zou niet meer werken met Postnl.

zover ik kan nagaan is er wel op tijd verzonden