Verloop van uw order
9.8/10

Second Life Zeist

Vriendelijke en correcte eigenaar. Werkt snel, precies en is flexibel. Houdt zich aan afspraken. Klant is echt nummer 1 bij hem. Prijs/kwaliteit- verhouding is uitstekend.

Studio Mirre

Een heel fijne ervaring gehad met DecoPartners. Goede & snelle service tegen een scherpe prijs!

Goya Oriental

Snelle service, goede kwaliteit en een partner die echt met je meedenkt. Komt de afspraken altijd netjes na.

Anouska

Waanzinnig gaaf resultaat! Op een paar kleine communicatie foutjes na, die meteen werden opgelost, hele fijne service, snelle reactie op vragen en fantastisch mooi eindproduct. Echt een aanrader!

Vergeet niet te melden dat de gestucde muur in de primer moet ;-)

the Future Store

Ze zijn snel: zowel met komen kijken wat onze wensen waren als bij de uitvoering. We zijn zeer blij met het resultaat!

Vinique Wijnkoperij

Ik heb bij meerdere partijen offertes opgevraagd voor stickers op mijn winkel en heb op aanraden van een andere ondernemer DecoPartners benaderd. Ik kreeg precies wat ik wilde en dat op zeer korte... Ik heb bij meerdere partijen offertes opgevraagd voor stickers op mijn winkel en heb op aanraden van een andere ondernemer DecoPartners benaderd. Ik kreeg precies wat ik wilde en dat op zeer korte termijn. Wat een fantastische service, advies en kwaliteit. Een super bedrijf! Ik ben onwijs blij met het resultaat en kan DecoPartners iedereen aanbevelen!

Bananas

Zeer goede service, vriendelijk, betrouwbaar en goede prijzen. Een kleine fout in de productie van de bestelling werd gecorrigeerd. Ik raad DecoPartners van harte aan!

Sam Friday

Super flexibel en betrouwbare partij.

IHC Vremac Cylinders B.V.

Snelle en goeie service,

Snelle en goeie service, wij zijn uiterst tevreden met het eindreslultaat