Verloop van uw order
9.8/10

Volle Maan communicatiebureau

Snel, betrouwbaar, professioneel!

Corbel

Soepel. vlot. Netjes. Vriendelijk.

ROYAUMS

Mooi en snel gemaakt en leverd

ICON Club Utrecht

Fantastische service en vriendelijke mensen.

ICON Club Utrecht

Fantastische service en vriendelijke mensen.

Lobke

Prettige email contacten , montage datum flexibel te plannen, zeer professionele montage waarbij een uitdaging ( muur met moeilijke hoeken) niet uit de weg wordt gegaan, prachtig eindresultaat.

de Beweegruimte

Zeer prettige en vlotte samenwerking. Matheos is erg enthousiast en werkt met passie. Er wordt zorgvuldig geluisterd en ook de uitwerking is erg professioneel. En het belangrijkste: Het resultaat is... Zeer prettige en vlotte samenwerking. Matheos is erg enthousiast en werkt met passie. Er wordt zorgvuldig geluisterd en ook de uitwerking is erg professioneel. En het belangrijkste: Het resultaat is prachtig! Echt een aanrader.

Sluijsmans Juwelier & Atelier

Deco Partners denkt met de klant mee, werkt snel en schoon. Wij zijn supertevreden!

Comaen BV

Heel prettige samenwerking gehad. Diverse opties zijn aangedragen wat betreft de afbeelding waarvoor wij een omschrijving hadden gegeven. Ook voor de folie zelf konden we uit meerdere opties kiezen.... Heel prettige samenwerking gehad. Diverse opties zijn aangedragen wat betreft de afbeelding waarvoor wij een omschrijving hadden gegeven. Ook voor de folie zelf konden we uit meerdere opties kiezen. De folie is heel netjes geplaatst door een zeer vriendelijke man. Afspraken zijn helemaal goed nagekomen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Snelle levering en keurige medewerker. Kwaliteit van de afbeelding zeer goed.