Verloop van uw order
9.8/10

Lobke

Prettige email contacten , montage datum flexibel te plannen, zeer professionele montage waarbij een uitdaging ( muur met moeilijke hoeken) niet uit de weg wordt gegaan, prachtig eindresultaat.

de Beweegruimte

Zeer prettige en vlotte samenwerking. Matheos is erg enthousiast en werkt met passie. Er wordt zorgvuldig geluisterd en ook de uitwerking is erg professioneel. En het belangrijkste: Het resultaat is...

Sluijsmans Juwelier & Atelier

Deco Partners denkt met de klant mee, werkt snel en schoon. Wij zijn supertevreden!

Comaen BV

Heel prettige samenwerking gehad. Diverse opties zijn aangedragen wat betreft de afbeelding waarvoor wij een omschrijving hadden gegeven. Ook voor de folie zelf konden we uit meerdere opties kiezen....

Snelle levering en keurige medewerker. Kwaliteit van de afbeelding zeer goed.

Second Life Zeist

Vriendelijke en correcte eigenaar. Werkt snel, precies en is flexibel. Houdt zich aan afspraken. Klant is echt nummer 1 bij hem. Prijs/kwaliteit- verhouding is uitstekend.

Studio Mirre

Een heel fijne ervaring gehad met DecoPartners. Goede & snelle service tegen een scherpe prijs!

Goya Oriental

Snelle service, goede kwaliteit en een partner die echt met je meedenkt. Komt de afspraken altijd netjes na.

Anouska

Waanzinnig gaaf resultaat! Op een paar kleine communicatie foutjes na, die meteen werden opgelost, hele fijne service, snelle reactie op vragen en fantastisch mooi eindproduct. Echt een aanrader!

Vergeet niet te melden dat de gestucde muur in de primer moet ;-)

the Future Store

Ze zijn snel: zowel met komen kijken wat onze wensen waren als bij de uitvoering. We zijn zeer blij met het resultaat!