9.8/10

Joke van Beekum

Een fijne persoonlijke behandeling die uitmondt in de juiste keuze. Bovendien een bedrijf dat afspraken nakomt.

Een grote keuze in mooie bedden voor ieder wat wils.
De klantvriendelijkheid is prima.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positiever reactie. Heel vriendelijk van u, dat u hiervoor de tijd heeft vrijgemaakt. We wensen u nog veel en lang plezier met uw aankoop.

Lies

Prima bedrijf.

Aardige mensen, denken goed mee, nemen de tijd voor je en geven een eerlijk en vakkundig advies.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Beste Marlies van Steenis, bedankt voor deze positieve reactie. Fijn te lezen dat jullie onze manier van werken zo waarderen.

Van Es

Super goed geholpen met het uitzoeken van nieuwe matrassen

Goede fyi, kennis van zaken

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Beste Anja van Es, wat fijn dus jullie zo tevreden zijn. Bedankt voor deze positieve review.

A. Rebel

Zijn goed en vriendelijk geholpen

Goed geholpen nemen de tijd je kan elk matras proberen. Denken ook goed mee.

Niets

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review. Nog veel plezier met uw aankoop, namens het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Margreet Wolf

Fijne ontvangst,deskundig advies en alle tijd om tot een goede keuze te komen

persoonlijke benadering

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Nog leuker dat u ook zo positief bent. Heel veel plezier nog met uw aankoop namens het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Rebekka

Deskundigheid, kwaliteit en klantvriendelijkheid staat voorop. Neemt alle tijd en luistert goed om te komen tot een, voor de klant, zo goed mogelijke keuze en besluit.

Deskundigheid, klantvriendelijk en kwaliteit.
Openheid en eerlijkheid.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Dankjewel Rebekka. Dit is waar we voor werken. Heel veel plezier met uw aankoop!

Marja Heinen

Zeer klantvriendelijk, verstand van zaken, verdieping in de klant en mee denken en zeer goed voorbereid na het maken van afspraak

Verdieping in de wensen van de klant en men denkt mee

Geef bij koop aan hoeveel stopcontacten het bed nodig heeft…..kan de klant dit regelen voordat bed komt

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u nog veel en lang plezier met uw aankoop.

Groenendijk

Zeer tevreden

Groot assortiment en deskundig personeel. Wordt goed geluisterd en men neemt ruim de tijd om te helpen bij het maken van de juiste keuze. Ook bij het zoeken naar een geschikt hoofdkussen zijn we... Groot assortiment en deskundig personeel. Wordt goed geluisterd en men neemt ruim de tijd om te helpen bij het maken van de juiste keuze. Ook bij het zoeken naar een geschikt hoofdkussen zijn we goed geholpen en hebben we verschillende kussens kunnen uitproberen voordat we uiteindelijk een goed kussen hadden gevonden. We zijn tevreden over Boxspringspecialist en blij met ons nieuwe bed!

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review!

Cheryl Hall

Personeel zijn heel deskundig en vriendelijk .
Producten worden gekozen gebaseerde aan de wensen en lichaam eigenschappen / gezondheid van de klant .
Mijn bezoek bij deze bedden zaak is...
Personeel zijn heel deskundig en vriendelijk .
Mijn bezoek bij deze bedden zaak is het beste wat ik heb gedaan in jaren. Nu lekker slapen met nieuwe matras en hoofdkussen word ik elke ochtend fris en uitgerust wakker .

Deskundig en vriendelijk
Heel veel keus in alle prijs klassen

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Dank u wel voor dit mooie bericht.

ebbenhorst

Op aanwijzing van concurrent ( gouwe meubel) bij u terecht gekomen en zeker geen spijt van.

veeeel in de winkel, geen opdringerige verkopers ( ondanks op afspraak winkelen)

route zou duidelijker kunnen ( als dat alles is :) )

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review en tips, Nog veel en lang plezier met uw aankoop.