9.8/10

Jose

Zeer uitgebreid advies, wij zijn uitermate tevreden over ons nieuwe bed

Klantvriendelijk, goed advies

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw tijd om deze review te schrijven. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop.

Manon

Goed, uitgebreid advies. Heel blij met ons nieuwe bed!

Vriendelijk geholpen, vakkundig advies

Nvt

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor deze mooie review, daar doen we het voor!

Caminada

Fijn geholpen met het maken van de keuze voor de nieuwe boxspring

Gastvrij personeel

NVT

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor deze positieve review! Veel plezier nog met uw aankoop. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst.

Mevr. M. Looijestijn Lipman

Zeer vriendelijk en fijn geholpen.

Vakkundig advies

Geen verbeter punten

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier nog met uw aankoop, namens het team van Boxspringspecialist van der Horst

J van den berg

Service niet goed

mooie winkel

meer overleg bij problemen

Geachte Heer van den Berg,
Geachte Heer van den Berg,
Wat jammer dat u deze review neerzet. U gaf aan dat uw vrouw niet goed sliep op haar nieuwe matras. Wij hebben u nog gebeld, om aan te geven dat we graag naar een oplossing willen kijken. Dit doen wij altijd. U heeft er echter voor gekozen om direct ergens anders een nieuw matras te bestellen. Ondanks dit alles, hoop ik dat uw vrouw op dat nieuwe matras minder last van haar ontsteking zal hebben. Zou er toch nog iets zijn, of heeft u andere vragen, weet dan dat u nog steeds van harte welkom bent. Met vriendelijke groeten, Leon van der Horst.

v.d.Born

Fijn bedrijf en behulpzaam meedenkende werknemers

Goede informatie en meedenken met de klant.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review! Nog veel en lang plezier met uw aankoop toegewenst namens het team van Boxspringspecialist van der Horst

G. Bosch

Fijn geholpen in de winkel. Je wordt echt verzorgt met niet alleen goed advies, maar heerlijk koffie en wat lekkers. Genoeg keus voor elk budget. We kunnen niet wachten tot we ons Simmons matras... Fijn geholpen in de winkel. Je wordt echt verzorgt met niet alleen goed advies, maar heerlijk koffie en wat lekkers. Genoeg keus voor elk budget. We kunnen niet wachten tot we ons Simmons matras ontvangen.

Sfeer, winkel aankleding, hulp met uitzoeken.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review! De levertijden zijn momenteel kort, dus we doen er alles aan dit zo snel mogelijk bij u te hebben. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van... Bedankt voor uw positieve review! De levertijden zijn momenteel kort, dus we doen er alles aan dit zo snel mogelijk bij u te hebben. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst.

H.J.Straver

Voor de tweede keer een boxspring matras gekocht bij dit bedrijf omdat wij de eerste keer al zeer tevreden over dit bedrijf waren. Ook bij deze tweede aankoop zijn wij bijzonder prettig geadviseerd... Voor de tweede keer een boxspring matras gekocht bij dit bedrijf omdat wij de eerste keer al zeer tevreden over dit bedrijf waren. Ook bij deze tweede aankoop zijn wij bijzonder prettig geadviseerd en voldoet het boxspring matras volledig aan onze verwachtingen.

aandacht, advies, kwaliteit

geen, ga zo door.

Coby koster

Zeer prettig en deskundig geholpen met het samenstellen van een toekomst gericht boxspring bed.

3 maanden later gebeld voor advies over een matras,ook dat is fijn opgelost.

Nakomen van afspraak en beloften.

Geen idee.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve recensie. Nog veel en lang plezier met uw aankoop toegewenst. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

V.d horst boxspring specialist

Zeer tevreden,vriendelijk geholpen.
En personeel denkt mee met hun klanten.
👍

Goede uitleg

N.v.t

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier met uw aankoop.