9.8/10

Witbraad

Prettig, goede voorlichting, perfecte service

Zie boven

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review,
Wij wensen u nog lang en veel plezier toe met uw aankoop.
Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

V. Bos

Prettige winkel met sympatiek personeel.

Er wordt goed naar de klant geluisterd voor wat betreft de wensen.

De locatie is niet echt ideaal, maar het assortiment maakt dit ruimschoots goed.

Sjoerd van Steijn

Deskundig geholpen

Vragen naar behoeftes. Oog voor juiste lighouding. Open en gezellig gesprek. Adviezen worden onderbouwd en keuze wordt aan ons gelaten.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Ontzettend bedankt voor deze mooie recensie. Heel veel plezier met uw aankoop.

Arjan Ouweneel

Inmiddels het 3e bed gekocht bij de Boxspringspecialist, voor onszelf en beide kinderen. Iedere keer wordt er rustig de tijd genomen en eerlijk advies gegeven, ook de aflevering verloopt keurig door... Inmiddels het 3e bed gekocht bij de Boxspringspecialist, voor onszelf en beide kinderen. Iedere keer wordt er rustig de tijd genomen en eerlijk advies gegeven, ook de aflevering verloopt keurig door hun vaste transporteur. Zeker een aanrader!

Veel keuze en goed advies

Misschien mag t boven iets sfeervoller.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Wat fijn dat we voor de 3e keer inmiddels jullie blij hebben kunnen maken. Ontzettend bedankt voor je moeite om dit te schrijven voor ons.

Patrick H.

Zeer vriendelijk en klant gericht. Ook aflevering top geregeld.

Klant is koning.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Dankuwel voor deze reactie!

John en Elly Selsig

TOP bedrijf met fantastische medewerkers en HEEL GOED advies

Aandacht en vriendelijkheid

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor deze positieve review. Uiteraard nog veel en lang plezier toegewenst met jullie nieuwe aankoop. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

A.Verweerd

Heel positief,gingen zelfs in de avond open voor ons terwijl het geen koopavond was.

Klantvriendelijk en niet opdringerig namen alle tijd voor ons.

We hebben de Avek Noflik gekocht een heerlijk bed. We vinden hem wel iets te hoog achteraf ,in de brochure stond ook een mogelijkheid van een 8 cm dunner matras wat misschien voor ons iets beter was... We hebben de Avek Noflik gekocht een heerlijk bed. We vinden hem wel iets te hoog achteraf ,in de brochure stond ook een mogelijkheid van een 8 cm dunner matras wat misschien voor ons iets beter was geweest. Naar mijn weten zijn we in de winkel daar niet op gewezen,dus dit nog even als tip.

Geachte A. Verweeerd,
Geachte A. Verweeerd,
Bedankt voor uw positieve review. Bedankt ook voor uw tip, we zullen dit voortaan nog meer in ons verkoop verhaal meenemen. Uiteraard nog veel en lang plezier met uw aankoop toegewenst. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

KOEK, F.

Altijd GOED. We komen er ongeveer 20 jaar met enige regelmaat.
Altijd GOED. We komen er ongeveer 20 jaar met enige regelmaat.
Ze zijn ook sociaal. Recent heeft Leon ons snel en goed geholpen om een oplossing voor ons probleem te vinden. Ik was ontroerd door de snelle oplossing en afhandeling.

Goede materiaal kennis, service en klantvriendelijk gericht en heel mooie spullen.

Kan geen verbeterpunten bedenken.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Geachte F. Koek, bedankt voor deze positieve review. Zulke blije klanten worden we echt heel vrolijk van. Nog veel en lang plezier met uw bed toe gewenst. Met vriendelijke groeten van het Team van... Geachte F. Koek, bedankt voor deze positieve review. Zulke blije klanten worden we echt heel vrolijk van. Nog veel en lang plezier met uw bed toe gewenst. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

H.Merbis

Prima ervaring. Deskundig advies. Prettige medewerkers.

ik heb geen gebruik gemaakt van een website

Ik had het op prijs gesteld dat er na de bezorging en daarna een aantal weken slaapgenot even contact met ons opgenomen zou worden of alles naar tevredenheid was. Dat hebben wij gemist.

Hans

Goed geadviseerd over de aankoop van onze AVEK-boxspring.

Groot assortiment. Goed advies. Goed bereikbaar per auto.

Goed luisteren naar de klant! Mijn vrouw had voorkeur voor een hard matras, adviseur adviseerde haar toch nadrukkelijk een wat zachter bed dan dat van mij. Inderdaad bleek haar matras al snel te... Goed luisteren naar de klant! Mijn vrouw had voorkeur voor een hard matras, adviseur adviseerde haar toch nadrukkelijk een wat zachter bed dan dat van mij. Inderdaad bleek haar matras al snel te zacht waardoor het moest worden omgeruild voor de hardere versie. Dit is dan weer wel coulant en snel onder garantie afgehandeld door de verkoper.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review en ervaring. Namens het Team van Boxspringspecialist van der Horst, wensen wij u nog veel en lang plezier met uw aankoop.