8.5/10

Nigmet

Goed en makkelijk

Mark

Goed en snel, altijd een mooie combinatie.

Terlik

Goed geholpen en mooie bloemen bezorgd

Ursula van Gulik

Zelf pakket samengesteld. Bloemen, champagne en bonbons. Lukte mij niet direct online. Telefonisch vriendelijk geholpen om dit in orde te maken. Levering volgens afspraak.

Klantvriendelijk en deskundig.

Naar verwachting

leuke bossen bloemen

Ze zijn snel met reacties. .

Het is allemaal heel duidelijk uitgelegd op de site

Prima! Zeer tevreden over alles. De bezorger heeft ons nog gebeld omdat hij het adres (nog onbekend voor Google) niet kon vinden.

Boeket hetzelfde als op de site
Gemakkelijk te bestellen en af laten leveren

Ik had even nodig voor ik in de gaten kreeg dat foto en prijs niet bij elkaar passen, ik voelde me enigszins misleid.

Het volgen van het bezorgen van het boeket was goed geregeld. In verband met de nieuwe privacywet en voor mijn eigen gevoel vind ik het niet nodig dat de bezorger met naam en foto vermeld zijn.

Ik zou het persoonlijk prettiger vinden om te zien wat het verschil is tussen de maten van de boeketten. Je ziet medium op het plaatje en als ik klein bestel weet ik niet hoe dit er uit ziet.
Het is misleidend om de prijs voor een klein boeket bij een foto van een medium boeket te tonen.
Ben hier netjes en klantvriendelijk in. Ik hoop oprecht dat jullie een mooi bloemstuk hebben opgestuurd, daar kan ik alleen maar p vertrouwen.

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Bij als onze boeketten staat bij de product informatie vermeld welke maat het boeket is op de foto. Alle boeketten worden naar verhouding gemaakt. U kunt er vanuit gaan dat er een mooi boeket is geleverd bij de ontvanger.
Team deBloemist.nl

Eerste keer besteld en goed bevallen.

Netjes uitgevoerd