Jacques Vrolings

Ergernis. Aan het begin van de dag ontvang ik een mededeling van de vervoerder dat ik een nummer dien op te geven bij aflevering - terwijl ik de besteller en niet de ontvanger ben

Fruitmand viel in smaak bij ontvanger

Betere communicatie, na klacht, met de klant

Yesica Londoño Basabet

Geweldig!

Alles

Geen idee

R. Valk

Bestelling en bezorging liepen prima. Het lukte me niet om zowel bloemen als fruit voor hetzelfde adres in dezelfde bestelling te doen. Hierdoor 2 bestellingen gemaakt, waardoor er ook 2 keer... Bestelling en bezorging liepen prima. Het lukte me niet om zowel bloemen als fruit voor hetzelfde adres in dezelfde bestelling te doen. Hierdoor 2 bestellingen gemaakt, waardoor er ook 2 keer bezorgkosten waren. Dat vind ik wel jammer.

duidelijk wat je krijgt.

duidelijk aangeven dat het misschien ook mogelijk is meerder producten te bestellen? (maar dit kan ook aan mij liggen)

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor u feedback.
Op onze website is het zeker mogelijk om meerde producten toe toevoegen aan uw winkelwagen en deze in één keer af te rekenen.
Op deze manier...
Beste klant,
Hartelijk dank voor u feedback.
Op deze manier hoeft u maar één keer bezorgkosten te betalen.
Team deBloemist.nl

Tiwow

Goed, mooi boeket en snelle levering

Voer de belofte uitstekend op tijd uit.

NVT

Matthijs

Prachtig boeket. Altijd even afwachten of iets op de foto lijkt maar deze overstijgt de foto. Levering ook keurig binnen het gekozen tijdstip.

Kwaliteit

Kiki

Redelijk

Snel geleverd

Bloemen blijven niet lang mooi

Smit

Doen wat ze zeggen qua leveringstijdstip

J P

Nachtmerrie! Ik had een prachtig eenvoudig boeket uitgezocht voor de begrafenis van een dierbare. Een boeket met grote knaloranje bloemen, omdat het rustig maar aparte ervan paste bij de overledene.... Nachtmerrie! Ik had een prachtig eenvoudig boeket uitgezocht voor de begrafenis van een dierbare. Een boeket met grote knaloranje bloemen, omdat het rustig maar aparte ervan paste bij de overledene. De bloemist heeft zelf verzonnen dat hij/zij een heel rommelig en druk boeket in alle kleuren met vele kleine ondefinieerbare rommelbloemetjes leuker vond en dat dat paste bij wat een ander had besteld voor dezelfde begrafenis. Er is níets overlegd. Mijn ontsteltenis was groot toen ik zag dat ik mijn dierbare niet kon eren zoals ik wilde. De reactie van de bloemist? Ze zagen het probleem niet en gaan er niets mee doen.

Verzin niet je eigen bestelling

Robert Demilio

Bloemen op tijd aangekomen. Prachtig verzameling.

Goed en veilig ingepakt.

Niets