Ik werd erg goed op de hoogte gehouden!

Communicatie

Gee

Goed, ik wilde een ballon hebben die hadden ze hier nog. De ballon was geloof ik iets goedkoper, maarde volgende avond bezorgen weer heel prijzig

Ze hadden nog de ballon die ik wilde hebben en er kon een gratis kaartje aan! Bij andere moet je hier voor betalen, terwijl het eigenlijk logisch is dat als je wat verstuurt, diegene weet waar het vanaf komt. De bloemist doet dit heel goed!

De verzendkosten voor de volgende avond zijn vrij duur, ik had in de middag besteld.

Makkelijk, maar toch nog duur. mbt bezorgkosten

doen wat ze beloven en goede feedback over de staus

lagere of geen verzendkosten, die weerhouden mij dit nogmaals te doen

Prima tijdige levering. Ik heb geen klacht gehoord over de kwaliteit door de ontvanger.

Nee.

Bestellen en aflevering zijn goed.Informatie van bestelling en bezorging zijn duidelijk.

Informatie

Geen verbeterpunten.

Zeer tevreden

prachtig boeket heel netjes geleverd

Ik hoorde dat het heel mooi boeket was! Heel fijn. Wat ik niet prettig vond dat t pas 22.00uur geleverd werd... op de website stond tussen 1700uur en 21.00 uur.

Mooie bloemen!!!

Niet later dan 21.00uur leveren. Voor ouderen mensen is dat te laat en ook kwetsbaar als er nog aangeknoopt wordt.

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw email.
U heeft een bestelling gedaan voor dezelfde dag levering, hierbij is er keuze tussen een standaard levering en een avond levering. U heeft hierbij gekozen voor een avondlevering welke plaats vind tussen 17:00 uur en 22:00 uur. Dit kunt u ook terug vinden in de orderbevestiging.
Team deBloemist.nl

Wim

Prima boeket. Op tijd geleverd en ontvanger was blij met het boeket.

Nel Sipkema

Heel tevreden. Goede producten en mooie verse bloemen.

Makkelijk te bestellen en goede service.