Het was een mooie bos bloemen maar voor het bedrag dat ik heb gekocht vond ik het wel jammer dat ik alsnog verzendkosten én kosten moest betalen wanneer ik het wilde laten bezorgen.

Mooi bos bloemen!

Boven de € 35,- GEEN bezorgkosten en GEEN kosten moeten betalen voor welk dagdeel

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Voor het verzenden van versproducten moeten wij gebruik maken van een speciale bezorgdienst, en kunnen we niet kiezen voor de standaard landelijke bezorgdiensten. Hierdoor zijn de kosten van de bezorging hoger.
Doordat wij gebruik maken van deze bezorgdienst kunnen wij wel de juiste service aan onze klanten bieden m.b.t. de bezorging.
Team deBloemist.nl

Super mooie bloemen en leuk verpakt!

Goed geregeld.

Voldoende keus

Verse bloemen mooie bloemstukken voor iedere beurs wel een mooi boeket veel keus echt waar voor je geld

goede prijs afspraken en alles word netjes bezorgd en achteraf nog een e-mail wanneer het bezorgd is.

ga zo door met de verse bloemen de cadeaus en de chocolade ook goede foto's met hoe het bloemstuk of boeket eruit ziet in een woord geweldig.

Marianne

Duidelijke site, goed geprijst, snelle en nette levering.

Ik heb een last-minute bestelling gedaan, deze is binnen 2 uur afgehandeld en geleverd, geweldig!

Ga zo door :-)

Hans Brink

Heb bij De Bloemist voor de tweede keer bloemen besteld en ben uiterst tevreden . Daarom ook de tweede keer .En een fantastisch boeket verzorgd

Simpele duidelijke website

Vooral doorgaan

Adams

Was een mooi boeket

Sterke bloemmen

Niet

Anja

Erg goed, bloemen hebben lang gestaan.

Verse bloemen

Na contact met de klantenservice om de levertijd aan te passen was geen enkel probleem,en het boeket zag er prachtig uit.

super mooie bloemen ,vriendelijke klantenservice

Voor zover kan ik niets bedenken

helder

vooral doorgaan