Leander Vos

Een bloemmetje voor mn ouders laten bezorgen ...

Via EuroClix. Aflevermoment kiezen

Misschien een foto vsn de uiteindelijke bos?

Kints

Levering binnen de afgesproken tijd, zorgvuldig verpakt voor een nette prijs.

Verpakking

Bij meerdere producten in 1 bestelling kun je maar voor 1 product een kaart of lint met tekst aangeven en helaas niet voor elk product apart.

Mil

Beetje wisselvallig

Mooie boeketten om uit te kiezen, vriendelijke bezorging.

Ik had vorige keer via Flowers4U besteld wat via de Bloemist geleverd werd en dat boeket bleef 2 weken mooi. Dus ik dacht eindelijk een goeie bloemist gevonden te hebben die kwaliteit leverde.... Ik had vorige keer via Flowers4U besteld wat via de Bloemist geleverd werd en dat boeket bleef 2 weken mooi. Dus ik dacht eindelijk een goeie bloemist gevonden te hebben die kwaliteit leverde. Eerder had ik namelijk 2 keer via Topbloemen besteld en die keren waren met name de rozen al op hun retour en was het boeket steeds na 4 dagen al niet meer mooi. Vandaar dat ik Flowers4U een keer probeerde. De laatste keer dus direct via de Bloemist besteld maar toen kreeg ik weer precies zo'n zelfde boeket als via Topbloemen wat dus na een paar dagen al bruin werd. Ik weet niet precies hoe jullie werken en of de bloemen steeds door andere bedrijven geleverd worden maar eigenlijk heb ik maar 1 van de 4 keer een boeket ontvangen wat ongeveer een week mooi bleef... Erg jammer want zo goedkoop is het niet. Enige consistentie in kwaliteit zou leuk zijn.

Mirjam

Top

Snelle levering, grote bos bloemen.

Kreeg een mail dat hij savonds zou worden afgeleverd maar mijn ontvanger kreeg hem smiddags al. Uiteindelijke foto van je bos bloemen zou perfect zijn. Minder bezorgkosten, maar bij veel sites is... Kreeg een mail dat hij savonds zou worden afgeleverd maar mijn ontvanger kreeg hem smiddags al. Uiteindelijke foto van je bos bloemen zou perfect zijn. Minder bezorgkosten, maar bij veel sites is dit zo.

Remer

Ruim aanbod, correcte levering zoals afgesproken.

Overzichtelijke website.

B Newnham

Excellent, from purchase through to delivery.

Corespondents, if you have a query and send an e-mail, they are very quick to reply with help or advice.

None, excellent products and service.

R. Stap

Prima service!

Snelle service.

Geen punten.

ELLY

Altijd goed

Goed advies en kwaliteit van de bloemen

Dat weet ik niet

n.v.t.

Makkelijke website, snel geregeld en snel bezorgd, dus goede ervaring

Keuze,prijs en snelheid van leveren. Ook een bericht wanneer het afgeleverd is.

Op dit momnet niet

Elke Hendrix

Bestemmeling was net verhuisd waardoor 'de bloemist' me moest contacteren voor het nieuwe adres. Goede service om - ondanks dit probleempje - de bloemen toch bij de bestemmeling te krijgen. Top

klantenservice