Hermanus Korving

Goede kwaliteit

Patricia

Goede ervaringen, mooi op tijd bezorgd en op een mooi tijdstip

Overzichtelijk en duidelijk

Nvt

Nvt

D

Helemaal geweldig

Informatie wordt helemaal uitgevoerd

Niets

Ik ben teleurgesteld in het boeket dat geleverd is. Geen mooie combinatie, geen mooie bloemen voor de prijs die is betaald. Ik heb vorig jaar ook via deze site besteld; toen al teleurgesteld. Ik... Ik ben teleurgesteld in het boeket dat geleverd is. Geen mooie combinatie, geen mooie bloemen voor de prijs die is betaald. Ik heb vorig jaar ook via deze site besteld; toen al teleurgesteld. Ik dacht het nog een kans te geven. Helaas dezelfde conclusie: veel uitgegeven voor een karig boeket dat er ook niet mooi uitzag. De kosten voor levering komen er ook nog eens bovenop. Kortom: negatieve ervaring.

levering

gevoel voor combinaties bij het samenstellen van het boeket en de kwaliteit van de bloemen.

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie dat u een boeket inclusief een vaas heeft besteld. Wat vervelend om te vernemen dat het boeket niet geheel naar wens geleverd is. Wij maken de... Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie dat u een boeket inclusief een vaas heeft besteld. Wat vervelend om te vernemen dat het boeket niet geheel naar wens geleverd is. Wij maken de boeketten altijd zoveel mogelijk na, met gebruik van seizoensbloemen. Wij zullen hier in de toekomst nog extra op letten. Met vriendelijke groet, Team deBloemist.nl

Ank Noordhuizen

Super goed

Mooie kado verpakking ontvanger was heel blij

Bloemen werden snel bezorgd, zagen er uit zoals de foto en na een week zien ze er nog goed uit. Erg tevreden.

Zet ook een foto van alle andere maten erop, zo weet de klant precies wat hij koopt

Judith

De bloemen bleven meer dan 2 weken vers

Snel en makkelijk en prima kwaliteit

snel en gemakkelijk bestellen

Fantastisch