Ellen van der Weijde

Dit was een zeer goeie ervaring,zelf woonachtig in de US en stuur met Regelmaat wat op naar mijn Ned familie en vrienden ,mijn 88 jarige vader belde ons op en zei: dit is zo mooi 10x beter dan vorig... Dit was een zeer goeie ervaring,zelf woonachtig in de US en stuur met Regelmaat wat op naar mijn Ned familie en vrienden ,mijn 88 jarige vader belde ons op en zei: dit is zo mooi 10x beter dan vorig jaar! Dus dit was mijn eerste keer dat ik hier bestelde maar zeker niet mijn laatste.

Goeie foto’s,veel keuzes en je kunt het afleveren zelf bepalen qua tijd en dag.

Marciano Xhofleer

Rozen besteld

Goeie bezorgservice

Rozen waren nogal oud voor de prijs die ze waren

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat wij per mail contact hebben gehad. Zoals aangegeven waren de rozen vers van de kweker en hebben deze ook ruime tijd gestaan. Doordat wij... Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat wij per mail contact hebben gehad. Zoals aangegeven waren de rozen vers van de kweker en hebben deze ook ruime tijd gestaan. Doordat wij werken met dag verse bloemen kunnen deze wat verschillen van de foto. Er is hierdoor bij u wat verwarring ontstaan over de dieprode kleur van de rozen. Met vriendelijke groet, Team deBloemist.nl

Queenie schilder

Het bestellen op zich ging goed. Alleen net bezorgen van een fruitmand om 22.00 uur s avonds dat vond ik een beetje vreemd!

Dat je de ene dag kan bestellen en de volgende dag kan laten verzorgen

Fruitmanden niet laat in de avond bezorgen

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Wanneer u een cadeau artikel besteld voor levering zelfde dag kan dit in de avond geleverd worden, dit staat ook duidelijk vermeld op de... Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Wanneer u een cadeau artikel besteld voor levering zelfde dag kan dit in de avond geleverd worden, dit staat ook duidelijk vermeld op de website. Wanneer u de bestelling eerder plaatst zij er ook nog mogelijkheden voor bijvoorbeeld een ochtend of een middag zending. Met vriendelijke groet, Team deBloemist.nl

nette aflevering

Werkt precies volgens afspraak

Is de 2e keer, dus nog geen oordeel

Idem

Ik zocht een rouwboeket en vond hier precies wat ik zocht.

Boeket was precies zoals op de foto. Keurig op tijd bezorgd.

Voor de chauffeur stond er een waarschuwing: let op, dit is een rouwboeket. Op de bedankmail die ik kreeg stond: wij hopen dat u veel plezier heeft van uw boeket. Eh, ja, dat was niet helemaal gepast. Beter opletten dus.

Goede service

snel en goed

carli

Goed, mooi op tijd geleverd. Fijn dat je op de hoogte gehouden wordt dat het afgeleverd is

Iedere dag levering

WA