8.5/10

Heel positief! Groot aanbod, snelle service.

Ruime keus. En: prachtig bloemstuk afgeleverd! Goed verpakt, dus de ontvanger kreeg een “heel” cadeau

Goede ervaring

Goede ervaring

Bob Sprenkeling

Pprachtige bloemstukken was vlug en snel ,easy web site

good web site

eleonora

Prima. Op tijd en vlgs afspraak.

de terugkoppeling van de bezorger naar mij met foto .TOP!!!

gen

Prima ervaring

Duidelijke site, snel bestellen en goede communicatie

Bezorgkosten kunnen lager denk ik

Ik was zeer tevreden over de bloemen alleen de prijzen ervoor zijn schokkend hoog.

Mooie bloemen

Tip haal de prijzen omlaag en zorg ervoor dat als iemand een hart ballon besteld dat het ook echt een hart is de mijne leek er niet op het kwam niet eens in de buurt van een hart

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling opgezocht en zien dat u bij ons alleen een bos bloemen heeft besteld en geen hart ballon. Hierover hebben wij ook mail contact met u opgenomen. Helaas hebben wij hier nog geen reactie op vernemen. Wij zouden het fijn vinden als u hier nog op reageert.

Snelle en stipte levering

Aflevertijd wordt doorgegeven aan opdrachtgever

Bezorging precies op de tijd die aangegeven was. Kerststuk dat besteld was viel erg tegen. Zag eruit alsof er ongeínteresseerd wat dingen bij elkaar waren gezet, en groen was er nauwelijks.

Bezorging prima

Stuk leek niet erg op de gekozen afbeelding.

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw feedback en het prettige contact dat we met u hebben gehad.
We vinden het erg fijn dat wij u duidelijkheid konden geven en dit positief af konden sluiten.

We zien uit naar een volgende keer dat we u van dienst mogen zijn.

Team deBloemist.nl

Tweeledig. Ik heb twee kerstukken besteld. Het ene is op tijd en in perfecte staat afgeleverd, het product zelf was ook precies als op de foto.
De andere bestelling was een ramp. De bezorgers...

Het proces op de website is gemakkelijk

Snellere terugkoppeling van de klantenservice wanneer een stukje niet goed wordt bezorgd. Uiteindelijk werd het stukje een week later dan de bedoeling was afgeleverd-

Beste klant,
Wij vinden het vervelend dat onze reactie snelheid wat langer duurde dan u van ons gewend bent door de drukte van de kerst. Fijn dat we het wel samen hebben kunnen oplossen.