8.5/10

Leuk

Verse bloemen

Prettig, snel geregeld om verse bos rozen te bezorgen

minder bezorgkosten?

Reactie DeBloemist.nl:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw feedback sluit goed aan bij onze pijlers. Wij gaan en staan voor kwaliteit, verse bloemen, en daarbij hoor natuurlijk een goede klantenservice die vlot en met plezier voor u klaar staat.

In relatie tot uw tip met betrekking op de bezorgkosten, licht ik graag het volgende toe. Wij bieden onze klanten graag een extra stukje service. Daarom is het bij ons mogelijk om te kiezen voor een ochtend-, middag-, of avondzending. Dit is natuurlijk optioneel, en niet verplicht. Het is ook mogelijk om te kiezen voor een levering voor over de gehele dag. U betaald dan alleen de standaard bezorgkosten. Dit scheelt u in de kosten.

Bij vragen of opmerkingen kunt u gerust contact met ons opnemen.
Wij staan met plezier voor u klaar.

Team deBloemist.nl

Helemaal goed en mooi ballon en daarbij zeer passende kaart met hartje (als hanger). Snel en keurig bezorgd en daarbij kreeg ik ook een bericht.

Super snel en netjes en duidelijk

Super snel en netjes en duidelijk

de gratis vaas was een hele leuke toevoeging. diegene die het boeket heeft gekregen vond dat fantastisch

nee

Mooie boeketten, ruime keus

Goede kwaliteit, snelle service

stam

Geweldig

ik kwam er niet uit Maar door de telefoon geweldig geholpen

Snelle levering, maar bloemen niet van al te goede kwaliteit. Snelle reactie op review en goed aanbod voor compensatie

Levering op tijd

een deel van de bloemen gingen binnen een dag al hangen, ondanks dat ze direct in water werden gezet

de Groot

Prima. Zeer tevreden

Nadat ik er op de site niet uitkwam, heb ik even gebeld, de medewerkster, Patty, heeft leuk meegedacht, uitgezocht en daarna teruggebeld.

Misschien iets duidelijker aangeven hoe een pakket te maken, dus meerdere keuzes in één verzending

Reactie DeBloemist.nl:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Ik heb uw compliment aan onze medewerkster doorgegeven. Patty geeft aan dat zij dit erg leuk vindt om te vernemen en dankt u hartelijk voor het fijne contact dat zij met u heeft gehad.

Uw tip nemen wij zeker ter harte. Op dit moment worden er meerdere grote en kleine aanpassingen aan de website gedaan om de gebruiksvriendelijkheid voor onze klanten zo optimaal mogelijk te maken. Wij nemen uw feedback hierin mee.

Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback.

Team deBloemist.nl

Onur Adıgüzeloğlu

Very good service and quality