Ank Noordhuizen

Super goed

Mooie kado verpakking ontvanger was heel blij

anonymous

Bloemen werden snel bezorgd, zagen er uit zoals de foto en na een week zien ze er nog goed uit. Erg tevreden.

Zet ook een foto van alle andere maten erop, zo weet de klant precies wat hij koopt

Judith

De bloemen bleven meer dan 2 weken vers

anonymous

Snel en makkelijk en prima kwaliteit

snel en gemakkelijk bestellen

Fantastisch

Snel en op tijd

anonymous

De kwaliteit van de bloemen was super, alleen het bezorgen kon verbeterd worden!

Goede kwaliteit bloemen

Bezorging minder duur, en overdag.

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw bestelling erbij gezocht en zie dat op het moment van bezorging u ook een keuze had voor overdag levering. Echter heeft u zelf de keuze... Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw bestelling erbij gezocht en zie dat op het moment van bezorging u ook een keuze had voor overdag levering. Echter heeft u zelf de keuze ingevuld voor een avondzending, vandaar dat het in de avond geleverd is. Met vriendelijke groet, Team deBloemist.nl

Van Klink

Levering is het niet waard. Gekozen voor een bezorging in de ochtend tegen grote meerprijs. Helaas werd er pas in de middag bezorgd. Bloemen waren daarentegen na een week nog steeds mooi.

Bloemen hebben prima kwaliteit.

Bezorging moet echt beter. Als ik kies om de bezorging in de ochtend plaats te laten vinden moet er ook echt binnen dat tijdwindow bezorgt worden. Ik betaal er meer voor, maar de service wordt niet nagekomen.

anonymous

Ik heb u via het internet op " Almelo bloemen" gevonden. Ik woon in Frankrijk en wilde mijn zus blij maken met een mooi boeket.

Duidelijkheid en vlot af te handelen.

Pamela van Waveren

Heel behulpzaam, vriendelijk en professioneel. Leveren goede kwaliteit volgens afspraak.

Behulpzaam, meedenkend. Goede kwaliteit

Joke Todd

Zeer goede rvaring, produkten waren heel vers, was netjes verpakt, op tijd afgeleverd, wat kun je nog meer wensen?

Kwaliteit.