David de leeuw

Prima vor mekaar

Stipte uitvoering van de bestelling, op zondag.

Er komen wel.kosten bij, op de prijs op de web pagina

Nicole Rasmussen

Makkelijk bestellen en de wijn schijnt erg lekker te zijn

Overzichtelijk

Misschien meer keuze in kadootjes

Brigitte

Snelle bezorging, vriendelijke bezorger en ook super netjes verpakt zodat het netjes bleef.

Geen, gewoon zo door gaan

marie-anne

Had een blauw paars boeket besteld (los gebonden) . Afgeleverd is een strak gebonden boeket rozen in kleur rose en wit wat in verste verte niet leek op wat ik besteld had. Snap dat er verschil kan... Had een blauw paars boeket besteld (los gebonden) . Afgeleverd is een strak gebonden boeket rozen in kleur rose en wit wat in verste verte niet leek op wat ik besteld had. Snap dat er verschil kan zijn in wat afgeleverd kan worden door wat er op voorraad is ed en seizoensinvloeden maar dit was zo anders. Gelukkig was de bruid er heel blij mee daarom geen klacht maar dit is de reden dat ik jullie niet bij anderen zal aanbevelen. Bezorging ed was prima

Mediapalet

Fantastisch en op tijd bezorgd

Goede service

Nvt

Nijholt

Ok

Goede fruit selectie

Het was me niet duidelijk dat bezorging op dezelfde dag inhield dat de bestelling dan om 22:45 bezorgd zou worden. De ontvangers hebben net een kindje gekregen en lagen al een tijdje in bed. Ze... Het was me niet duidelijk dat bezorging op dezelfde dag inhield dat de bestelling dan om 22:45 bezorgd zou worden. De ontvangers hebben net een kindje gekregen en lagen al een tijdje in bed. Ze reageerden niet. De mand werd bij de buren afgegeven, op zich prima, maar er werd geen briefje in de bus gevonden. Dus dat kan beter ?

De Gans

Goede ervaring, mooi boeket

Goede kwaliteit

Beter houden aan de bezorgtijden.
Aangegeven tussen 8 en 10 's avonds, werd later tussen half 9 en half 10, later weer tussen 9 en 10. Het pakket werd uiteindelijk om 22.19 bezorgd. Beter houden aan de bezorgtijden.
Overdag is iets later niet zo erg, maar
's avonds vind ik dat echt niet kunnen.

Paul

De jarige is zeer verrast en tevreden... daar ging het om

bloemen + chocola + bioscoop dat is een echte verjaardag, en vooral, het feit dat ik vanuit Amerika met een Visa kaart kon betalen wat elders niet kon

zou toch graag meer Boeket keuzen willen hebben

Jacques Vrolings

Ergernis. Aan het begin van de dag ontvang ik een mededeling van de vervoerder dat ik een nummer dien op te geven bij aflevering - terwijl ik de besteller en niet de ontvanger ben

Fruitmand viel in smaak bij ontvanger

Betere communicatie, na klacht, met de klant

Yesica Londoño Basabet

Geweldig!