8.5/10

Prima service

Alles duidelijk en goed geregeld

Prima bestelling. Op tijd afgeleverd. Vond wel de bezorgkosten aan de hoge kant.
De ontvanger vond het boeket mooi!

Tonny Sigger

Snelle levering. Alleen wel 's avonds erg laat bezorgd. Was overigens wel gemeld dat er ca. 21.30 uur bezorgd zou worden. k weet echter niet of ik z laat de deur nog geopend had als er aangebeld zou...

Netjes volgens afspraak bezorgd!

Niet zo laat nog bezorgen.

Reactie DeBloemist.nl:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.

Omdat u bij het plaatsen van de bestelling heeft gekozen voor een avondzending (levering tussen 16:00 uur en 22:00 uur), is uw bestelling om 21:30 aangeboden.

Het is ook mogelijk om voor een ochtend- (tussen 08:00 uur - 12:00 uur) of middagzending (tussen 12:00 uur en 17:00 uur) te kiezen. Hiervan zou u gebruik kunnen maken wanneer u liever niet heeft dat de bezorger nog laat aan belt. Of u kunt kiezen voor een standaard levering waarbij wij streven naar een levering tussen 08:00 uur en 19:00 uur.

Ik hoop dat deze informatie meer duidelijkheid geeft. Bij vragen kunt u ons gerust contacteren.
Mail: info@debloemist.nl of Tel: 071 531 73 79.

Hartelijke groet,

Team deBloemist.nl

Zeer goed. Heel tevrede met wat er bezorgd is. Fotos gezien.

Geweldig dat er op zondag bezorgd werd. De bloemen waren voor mijn ouders die juist op de zondag 60 jaar getrouwd waren en ze waren zeer verrasst dat ze blomen op zondag kregen. Ik heb ze via internet vanuit Argentinie besteld.

Willy Boehle

Prima verzorgd. Krijgt netjes mail wanneer het bezorgd is.
Was mij niet goed duidelijk dat je 2 boeketten tegelijk kunt bestellen voor verschillende adressen. Had ook mail niet gelijk geopend...

Duidelijk wanneer bloemen bezorgd zijn via mail

Zou graag duidelijker willen zien dat je in 1 keer voor meerdere adressen kunt bestellen en dat je bij 2e dan korting krijgt

Vorige week maandag een mooie bos bloemen laten versturen

Foto's van producten en goede beschrijving
Makkelijk te bestellen duidelijk

Aangeven hoe laat het ongeveer geleverd wordt. Als ik van te voren had geweten dat het pas om 5 uur geleverd zou worden dan had ik het een dag eerder laten bezorgen.

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Ik zie dat u de bestelling een aantal dagen van te voren heeft besteld. Omdat er niet gekozen is voor een ochtend of een middag zending, het geleverd moest worden bij een woning en er geen extra opmerking bij stond dat het eerder geleverd zou moeten worden, was het voor ons niet duidelijk dat u de bestelling eerder geleverd wilde hebben. Uw bestelling is daarom meegegeven met de overdag bezorgdienst. Hiervan heeft u ook een track & trace gekregen met een tijdsindicatie.

Team deBloemist.nl

Chantal Meijer / De Bunte Vastgoed Oost B.V.

Voor het eerst gebruik gemaakt van de diensten van dit bedrijf. Beviel prima, voor herhaling vatbaar.

makkelijk, gebruiksvriendelijk en snel

nvt