Bloemen zijn niet bezorgd, we hebben een kaartje gevonden zonder enige informatie waar de bloemen zijn

Reactie DeBloemist.nl:

Bedankt voor je feedback, Als je niet thuis bent en buren levering is niet mogelijk dan laten we een kaartje achter dat we zijn geweest. De volgende dag zijn we nogmaals langs gekomen en is de... Bedankt voor je feedback, Als je niet thuis bent en buren levering is niet mogelijk dan laten we een kaartje achter dat we zijn geweest. De volgende dag zijn we nogmaals langs gekomen en is de levering wel gelukt.

Mooie bloemen maar groot verschil in kwaliteit en hoeveelheid per leverancier

De doos was te klein voor de ballon. Deze moest uit de doos getrokken worden. Was niet de bedoeling!

Bezorging via DHL. Zolang men met DHL werkt, koop ik er nooit meer.

Reactie DeBloemist.nl:

Bedankt voor je feedback,
Bedankt voor je feedback,
Ik begrijp uit je feedback dat je geen goede ervaring hebt met DHL, maar dat heeft niet veel te maken met het door ons geleverde product en service. We hebben immers het door jouw in de ochtend bestelde cadeau al in het begin van de avond bezorgd.
Netjes zoals afgesproken.
Graag wil ik je er ook nog op wijzen dat de service die wij gebruiken van DHL niet de zelfde is als de nextday service van DHL. Wij gebruiken alleen de sameday service, dit is een aparte tak van de vervoerder, en zoals je hebt ondervonden werkt dit wel heel goed.
Team deBloemist.nl