Je aankoop wordt beschermd

Positief

...

...

Josien

Prima bloemen en geleverd op de juiste dag

Prettige ervaring.

Keurig op de dag van bezorging het bericht van de tijd van aflevering.

Nee, ben tevreden.

Wolgast

Super boeket bloemen! Zo als aangetoond op de website...

Prachtig boeket
Levering optijd

J.M.Lezeman

Ik had eerst op andere sites gekeken,maar de boeketten vond ik niet naar mijn zin,de Bloemist was HET

De informatie,die ik kreeg over de tijd over bezorging en dat het boeket bezorgd was, vond ik heel prettig!!!!!

Het is de eerste keer dat ik via deze website een boeket liet bezorgen, maar het is me prima bevallen.

het bezorgde boeket kwam precies overeen met de foto op de website.

Maud

Prima.

Duidelijke website. Email bevestiging ontvangen na aflevering bij gewenst adres.

Met het bedrijf op zich prima, product helaas niet goed. Ballon die we lieten bezorgen was al leeg bij aankomst.

Maaj iets beter duidelijk waar je na bestelling contact op kan nemen als de bestelling niet in orde is.

Reactie DeBloemist.nl:

Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend dat de ballon lek was bij aankomst! Onze gegevens zijn op de website, orderbevestiging en de meegestuurde flyer te vinden. Hier had u onze gegevens kunnen vinden en contact op kunnen nemen, waar wij het altijd fijn vinden dat dit direct wordt gedaan in plaats van tien dagen later. Ik zal u alsnog een mail sturen met een passende oplossing.