8.5/10

Henrike

Eerste ervaring, goed verlopen

overzichtelijk

Machiel

Alles tiptop geregeld. Niets op aan te merken, zal het volgende keer weer zo doen.

Doen wat ze beloven is toch bijzonder tegenwoordig, deze bloemist doet het heel goed.

Ze waren snel met bezorgen. 45 min na bestellen, was het al bezorgd.

Ze waren snel met bezorgen en de bloemen waren vers en mooi.

H. Barend

Makkelijk en simpel bestellen van bloemen. Bezorging geheel volgens afspraak.

Bestellen bij lokale ondernemers. Goede feedback over de bezorging.

Ik had niet goed begrepen dat mijn bos bloemen niet dezelfde dag kon worden bezorgd. Wellicht dat de info hierover nog duidelijker en prominenter op de website kan worden gezet. In mijn geval was het geen probleem, maar het zal maar echt scherp komen. Dan is een dag te laat wel vervelend (huwelijk of uitvaart).

Redelijk. Kwaliteit - prijs is erg hoog. Meerdere bloemen waren bijna uitgedroogd en te kort om in een vaas te kunnen plaatsen. Leuk ingepakt, alleen jammer dat het niet op diezelfde manier kan...

Leuk gedecoreerd en aangeboden bij klant. Duidelijke communicatie over levertijd.

Laat zien hoe een kaart eruit ziet en hoe de tekst erop komt te staan. Zorg bij bloembossen zonder vaas ook voor een alternatief voor voeding wanneer de stengels van bloemen veels te kort zijn.

Alles netjes op tijd

Niet voor nu.

Clementine Wijnveen

De bloemen zijn keurig bezorgd. Op juiste dag woensdag 6 feb.
Boeket zag er prachtig uit. Zat alleen vol kleine vliegjes toen ik het zaterdag de 9e februari zag op de tafel bij mijn...

Billy Steinert

Ik heb er helaas een zeer slechte ervaring met De Bloemist. Het leek dat de bloemen op tijd waren geleverd. Ik had er een mail over ontvangen. Dagen ging voorbij. Geen reactie van de persoon. Kon...

Op de website was het niet duidelijk war de tekst voor het kaartje voor het bouquet in te vullen was. Afronden van bestelling was mogelijk zonder dubbelcheck.

Diejene persoon bellen voor die het bouquet bestemd is?

MA-IT MyAutomation

We laten regelmatig bloemen en andere zaken bezorgen via De Bloemist.nl

Er is goed afspraken te maken met DeBloemist over het vaker sturen van bloemen. Ze zijn vriendelijk, snel, betrouwbaar en te betalen.