Heijn

Op tijd bezorgd op zaterdag 8 juli en op dinsdag 11 Juli hangen de rozen er zielig bij, water is schoon, vaas is schoon.

Reactie DeBloemist.nl:

Hartelijk dank voor jouw feedback.
Je geeft aan dat je een foto hebt van het boeket, zou je deze kunnen sturen naar ons mail adres?
met vriendelijke groet,
team deBloemist.nl

Simone

Last minute aangevraagd (14:39) en binnen 2 uur geleverd! Super

C.

Fruitmand besteld voor een uit het ziekenhuis ontslagen persoon. Volgende dag kreeg ik bericht dat fruitmand tussen 19 en 22.30 uur bezorgd zou worden waarna ik direct spijt had (na ontslag uit... Fruitmand besteld voor een uit het ziekenhuis ontslagen persoon. Volgende dag kreeg ik bericht dat fruitmand tussen 19 en 22.30 uur bezorgd zou worden waarna ik direct spijt had (na ontslag uit ziekenhuis is 22.30 uur wat mij betreft onacceptabel). 3 dagen later was mand nog steeds niet bezorgd met inadequate berichtgeving in de tussentijd. Na 3 dagen was persoon heropgenomen en heb ik de bestelling geannuleerd. Dit ging in tegenstelling tot de bezorging makkelijk.

Reactie DeBloemist.nl:

Bedankt voor uw feedback, Vervelend dat het niet goed is gegaan met de bezorging van je order. We hadden je order op tijd meegeven met de bezorgdienst, helaas is er bij de vervoerder iets mis... Bedankt voor uw feedback, Vervelend dat het niet goed is gegaan met de bezorging van je order. We hadden je order op tijd meegeven met de bezorgdienst, helaas is er bij de vervoerder iets mis gegaan. Er vervelend! Wat betreft de levering in de avond, je kunt altijd kiezen voor een overdag levering, behalve als je besteld voor de zelfde dag of bijvoorbeeld op zondag met bezorgdatum maandag. Deze last minute bestellingen worden in de avond geleverd, kies je voor een latere bezorgdatum dan kun je altijd kiezen voor overdag bezorgen. Wat betreft het annuleren, we begrijpen heel goed dat de bezorgdienst een verlengstuk van onze service is. Mocht het een keer niet goed gaan dan zoeken we naar een gepaste oplossing voor onze klant.

geen bedrijf

Het gaat helemaal niet over bloemen maar over een fruitschaal