Maria

Heel erg dankbaar en blij voor de service en prachtige rode kleuren van het boeket. Grote kwaliteit.
Zeker zal ik in de toekomst wederom gebruik maken van uw service .

Bloemstuk besteld voor 60 jarig huwelijk van vrienden. Ik had wel bij de bestelling via uw website onze namen vermeld (van wie het bloemstuk afkomstig was). Echter zijn onze namen niet goed... Bloemstuk besteld voor 60 jarig huwelijk van vrienden. Ik had wel bij de bestelling via uw website onze namen vermeld (van wie het bloemstuk afkomstig was). Echter zijn onze namen niet goed doorgekomen bij de bestelling. Ik had graag gezien dat jullie dit ook hadden gesignaleerd en ons wellicht even hadden kunnen bellen? De ontvanger wist nu niet van wie het bloemstuk af kwam en het is dan ook mis gelopen. Dus een advies voor jullie om de aangeleverde gegevens te checken op zorgvuldigheid. Dit voorkomt een teleurstelling. Met vriendelijke groet, Rian Janssen.

Uitstekend. Drie kerststukjes besteld voor bezorging in drie verschillende plaatsen. Alledrie snel en keurig bezorgd. Heel mooie stukjes!

FK

Ze zijn top, beste service en kwaliteit ooit.
Alles naar behoren van de klant!

Denise Ouwens

Slecht!! Niet geleverd.

Slecht!! Niet geleverd.

Klantenservice zegt hier geen invloed op te hebben als het het pakketje is overgedragen om geleverd te worden en hun kunnen hier niks mee. Ze kunnen er niks aan doen en bieden verder niks anders.

Ga hier nooit meer wat bestellen!