Arjan

Geen fijne ervaring. Dag van bestellen 11:52 volgende dag zou het bezorgd worden. Moet ik vervolgens aan het einde van de dag er zelf achteraan, waar het is en of het is afgeleverd. Krijg pas weer... Geen fijne ervaring. Dag van bestellen 11:52 volgende dag zou het bezorgd worden. Moet ik vervolgens aan het einde van de dag er zelf achteraan, waar het is en of het is afgeleverd. Krijg pas weer een dag later een reactie.
Helaas beveel ik deze webshop niet aan door slechte communicatie. En vervolgens een bezorger die het aflevert bij een ander adres terwijl de hele dag er iemand thuis was.

Helaas ook na contact en de excuses van het bedrijf en de belofte dat het snel en een extra grote bos zou zijn. Is ook dat tegen gevallen. Ze kwam met het excuus dat het op een heel ander adres is afgegeven.. en dat was het dan, hier uw bos bloemen. Voor mijn gevoel was het nog kleiner dan dat ik had besteld..

Islami sviakauri

Wery bad, There was not enough fruit for 3 people, not enough for 20 people at all

Reactie DeBloemist.nl:

Hartelijke dank voor jou feedback.
Hartelijke dank voor jou feedback.
Wat vervelend om te vernemen dat de geleverde fruitkist niet naar wens is. Via de mail hebben wij geprobeerd in contact te komen om te vragen wat er precies niet goed is aan de fruitmand. Helaas hebben wij geen reactie ontvangen via de mail.
De fruitkist die jij hebt besteld is een kist voor 20 personen. Er zit 1,5 stuk fruit per persoon in dit betekend in totaal 30 stuk fruit. Hier is ook het bedrag van de fruitmand naar.
Deze boxen zijn om bijvoorbeeld bij een bedrijf neer te zetten. Zodat mederwerkers 1 á 2 stuks fruit kunnen pakken. Uit jouw feedback maak ik op dat je 300 stuks fruit voor het betaalde bedrag van €32,50 verwachte, dit lijkt mij niet echt realistisch
Team deBloemist.nl
Many thanks for your feedback.
We are sorry to hear that the fruit box you received is not to your liking. We have tried to get in touch via email to ask what exactly is wrong with the fruit basket. Unfortunately we have not received a response via email.
The fruit box you ordered is a box for 20 people. There is 1.5 piece of fruit per person, which means a total of 30 pieces of fruit. Here is also the amount of the fruit basket to.
These boxes can be placed at a company, for example. So that employees can grab 1 or 2 pieces of fruit. From your feedback I gather that you expected 300 pieces of fruit for the amount paid of €32.50, this does not seem very realistic to me
Yours sincerely,
Team deBloemist.nl

M vd Meij

Goeie ervaring. Levering op tijd en snel. Prima!
Ga zo door

Wiebe Jelsma

Wat slecht. Adverteren met op moederdag voor 12 uur besteld dezelfde dag bezorgd, €7,48 betalen voor bezorgkosten voor die service.....maar op moederdag geen bloemen bezorgd en ook geen enkel... Wat slecht. Adverteren met op moederdag voor 12 uur besteld dezelfde dag bezorgd, €7,48 betalen voor bezorgkosten voor die service.....maar op moederdag geen bloemen bezorgd en ook geen enkel bericht. Ondertussen wel € 36,22 verder en geen enkel bloemetje gezien!!

Jet

Zeer slechte ervaring: Moederdag boeket besteld en extra betaald voor bezorging op zondag 14 mei. Helaas heeft mijn 87 jarige moeder dit boeket pas maandagavond de 15e ontvangen. De klantenservice... Zeer slechte ervaring: Moederdag boeket besteld en extra betaald voor bezorging op zondag 14 mei. Helaas heeft mijn 87 jarige moeder dit boeket pas maandagavond de 15e ontvangen. De klantenservice vanmorgen gebeld en die mevrouw was erg onvriendelijk en zei dat ze dan wel niet thuis geweest zou zijn. Mijn moeder kan de deur helemaal niet uit…..🤨.
Geen enkel excuus of sorry van deze dame.
Deze mevrouw van de klantenservice zei dat ze het ging uitzoeken en naar mij terug zou koppelen echter niets meer vernomen.
Uitermate teleurstellend en voor mij geen bloemist.nl meer.

Bedankt voor je feedback,
Vervelend dat je geen positieve ervaring hebt gehad met de levering van de bloemen.
Bedankt voor je feedback,
Je order was verwerkt en meegegeven voor levering op Moederdag, toen bleek dat deze niet was geleverd hebben we dit nagekeken en direct gemeld dat de levering niet was gelukt. Je order is de volgende dag opnieuw meegegaan met de bezorgdienst.
Op de navraag aan de bezorger waarom de levering niet gelukt was, hadden we nog geen antwoord. Het liefst hadden we je direct antwoord gegeven, maar dit moest even worden nagevraagd aan de bezorger van onze lokale bloemist.

Esmiralda

Heel slecht!

Reactie DeBloemist.nl:

Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het erg vervelend dat de levering niet is gelopen zoals gehoopt. We hebben jouw bestelling op tijd meegegeven aan de bezorgdienst. Helaas heeft de... Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het erg vervelend dat de levering niet is gelopen zoals gehoopt. We hebben jouw bestelling op tijd meegegeven aan de bezorgdienst. Helaas heeft de chauffeur vertraging opgelopen tijdens zijn route waardoor hij het pakket niet op tijd kon leveren. We hebben vervolgens de dag erna een nieuwe tros ballonen verstuurd op een nieuw opgegeven bezorgadres. Fijn dat we de fout hebben kunnen corrigeren en dat het zo is opgelost.
team deBloemist.nl

Janssen Biologics Marieke Hoek-Kisman

Hele goede service. Ze helpen altijd en de boeketten en fruitmanden zijn erg goed.

Iris Cops

Voor een relatie een relatiegeschenk besteld. Snel en dezelfde dag naar volle tevredenheid geleverd.