F&R Dienstverlening en Security

Goede ervaringen en al klant sinds 2015.
Fijn bedrijf en kan je goed zaken mee doen.

Beschrijf hier uw ervaring

Helder, duidelijk en transparant en altijd mogelijkheden om tot de juiste deal te komen.
Top bedrijf !

Beste F&R Dienstverlening en Security,

Fijn dat u al vertrouwen in ons heeft sinds 2015, onze dank hiervoor.

Renate Lissenberg/ PRJCTCNTRLS

Ik ben onlangs aangenaam verrast door de zeer menselijke en tevens professionele wijze van klantcontact met Dealerleasing. In mijn geval ben ik uitermate goed geholpen door Henry van de Ven. Henry...

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig klantcontact - een voorbeeld hiervan is dat terugbelnotities daadwerkelijk intern worden doorgegeven en opgevolgd. Ik heb andere ervaringen vanuit het verleden met vergelijkbare organisaties en daarom viel mij dit in positieve zin op!

Beste Renate Lissenberg/ PRJCTCNTRLS,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent en goed geholpen bent door onze adviseur.
En inderdaad afspraak is afspraak bij ons.

Bedankt voor de nu al prettige samenwerking.

c maas

Wat een fijne mensen op de afdeling incasso.

Beschrijf hier uw ervaring

ben echt super goed geholpen, via de afdeling incasso. direct contact, vriendelijk en zeer behulpzaam.

Beste C. Maas,

Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door onze incasso afdeling.
Voor vragen in de toekomst staan we u altijd graag te woord.

CFO Capabel

Na een auto-ongeluk had ik 3 maanden per direct een representatieve auto nodig. De snelheid van offreren en het zakelijk inspelen een vooral meedenken op mijn behoefte (Volvo V40) was ronduit top....

Beschrijf hier uw ervaring

Snelheid van handelen (offerte) en daadkrachtig acteren
Ze doen exact wat ze zakelijk zijn overeengekomen
Ophaalservice is top!

Beste CFO Capabel,

We zijn blij dat we uw verwachtingen hebben overtroffen!
We zullen zorgen dat we dit blijven doen.

Praktijk v Body Stress Release

Heb een prima ervaring met dealerleasing. Tot nog toe hebben ze altijd meegedacht en geprobeerd een voor mij passende oplossing te vinden.

Beste Praktijk voor Body en Stress Release,

Bedankt voor uw positieve reactie.
We zijn blij dat we voor u een passende oplossing hebben gevonden.

M. de Kort

Begin dit jaar kwam ik via vrienden terecht bij Dealerleasing. Er ging een wereld voor mij open wat betreft de mogelijkheden en transparantie die deze firma biedt! Na 2 jaar lang problemen te hebben...

Beschrijf hier uw ervaring

* Duidelijke en scherpe prijzen.
* Zeer klantgericht en meedenkend in wensen van de klant.
* Vriendelijk personeel.
* Ruim aanbod aan auto's.

Beste M. de Kort,

Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze service, prijzen en medewerkers.
Wij denken graag mee met onze klanten, om iedereen zo tevreden mogelijk te houden.

Bedankt voor uw positieve reactie tegenover Dealerleasing.

Selena Events

Zeeeeer goede ervaring! EEN ECHTE AANRADER!

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag mijn Clio station dci ontvangen voor mijn bedrijf te Rotterdam. Vorige aangevraagd en vandaag rij ik al. Auto was gebracht een door een hele aardige man. Vriendelijkheid en alles snel regelen tot in de puntjes is bij dealerleasing echt een pluspunt. Geweldig bedrijf en ik kijk uit naar een hele lange samenwerking met jullie! By the way, de clio rijd heerlijk!

Beste Selena Events,

Wat fijn om te horen dat u blij bent met de Clio! Wij doen altijd onze best om een snelle levering mogelijk te maken.

Ook wij hopen op een lange samenwerking.

Dealerleasing

Monika Davidsz Productions

Heel erg tevreden met advies en service van dit bedrijf. Elise Wenting heeft me heel goed geholpen in een keuze maken, opties tegenover elkaar zetten, voor- en tegens, wat ik nodig heb als...

Beste Monika Davidsz Productions,

WE proberen iedereen altijd advies op maat te geven en zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service. Hartelijk dank voor uw positieve reactie, daan doen we het voor.

Voetbalschool Ricardo Smits

Dealerleasing

Beschrijf hier uw ervaring

Bedrijf dat mee denkt met zijn klanten

Zeer blij met deze maatschappij top

Reactie Dealerleasing.nl:

Bedankt voor uw positieve review Voetbalschool Ricardo Smits!

Sonya

Ongelooflijk hoe goed ik ben geholpen met het verkrijgen van mijn auto! Vanaf dag 1 heb ik nauw contact met de account manager Élisee. Zij heeft mij onwijs goed geïnformeerd, begeleid en...

Top service
Transparant
Er wordt geluisterd naar de klant
Er wordt meegedacht met de klant
Afspraken zijn afspraken, voor zowel dealerleasing als de klant. Je weet waar je aan toe bent.

Reactie Dealerleasing.nl:

Wat een mooie positieve reactie. We zijn erg blij om dit te horen natuurlijk! We doen onze uiterste best om een perfecte service te bieden. Vanaf het eerste telefoongesprek, tot een snelle aflevering, tot servicevragen na de aflevering..

We hopen natuurlijk dat u zo positief blijft. Bedankt!

Mvg Dealerleasing