De Waal Autoverhuur

De Waal Autoverhuur Ook benieuwd naar feedback over de webshop De Waal Autoverhuur? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company712
7.5/10
82 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De Waal Autoverhuur met 7.5/10. Gebaseerd op 712 ervaringen.

Zeer goed.

Goed.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel en netjes geregeld toen ik plotseling even een auto nodig had.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super, ondanks dat het last minute was toch snel een super fijne auto kunnen krijgen!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Auto gehuurd op zaterdag morgen. erg vriendelijk te woord gestaan en 20 minuten later reed ik weg met een prima auto.

Helemaal super!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel erg goed en super service.

De Waal Autoverhuur 1 beoordeling

De auto werd netjes afgeleverd en ik werd snel geholpen. helaas hadden ze niet de auto die ik wilde maar door deskundigheid en service die werd geleverd door het personeel was dit probleem snel verholpen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb geen contact met de vestiging tiel maar wel met culemborg. de contact is heel prettig. de medewerkers zijn zeer behulpzaam en aardig.

De Waal Autoverhuur 1 beoordeling

De kwaliteit van de auto is perfect. de prijs is niet om over te klagen; het kan vast goedkoper in nederland, maar niet in tiel. ook over de dienstverlening ben ik zeer tevreden..
waar ik niet over te spreken ben is het retourneren van de borg. op 31 juli heb ik een factuur van de waal ontvangen, met de mededeling dat het op dinsdag of donderdag overgemaakt zou worden. op dinsdag 15 augustus heb ik gebeld om te vragen waar het bleef. zij boden gelijk hun excuses aan, want er was een fout geslopen in hun procedure waar ik slachtoffer van was. dat kan gebeuren, waar mensen werken worden fouten gemaakt. echter, de toezegging om het gelijk goed te maken, is niet waar gemaakt. het is vandaag vrijdag 18 augustus - er is dus die dinsdag én de volgende donderdag verstreken - en ik heb nog geen geld op mijn rekening staan..
als ik nog een keer een auto ga huren bij hen, zal het alleen maar zijn als het echt niet anders kan.

Bedrijfsinformatie

De Waal Autoverhuur verhuurt alleen kwalitatief hoogwaardige en jonge huurauto's en is aangesloten bij Euromobil Nederland, de overkoepelde verhuurorganisatie van Volkswagen, Volkswagen Bedrijfswagen, Audi, ŠKODA en SEAT.
Adres
Marconistraat 13