Ik had nog nooit eerder een auto gehuurd maar omdat mijn importauto niet ingevoerd kon worden vanwege Coronamaatregelen had ik bedacht om gewoon een vergelijkbare te huren. Dinsdag 7 april wilde... Ik had nog nooit eerder een auto gehuurd maar omdat mijn importauto niet ingevoerd kon worden vanwege Coronamaatregelen had ik bedacht om gewoon een vergelijkbare te huren. Dinsdag 7 april wilde ik graag een benzine Golf7 handgeschakeld hebben dus vrijdags besteld bij autoverhuur.nl. Zaterdag nog geen reactie dus toen maar rechtstreeks bij De Waal autoverhuur wat een beter idee was want er was een kortingsactie. Op maandag reactie en alles in orde gemaakt tussen mijn werk door. 'S avonds overeenkomst nog eens goed nagelezen en omdat de prijs mij wat vreemd overkwam en er bleek een diesel gereserveerd te zijn met DSG die duurder is! (ik had beter moeten lezen maar men had dit ook mogen vermelden)
Met afhalen vermeld maar konden hier niks mee.
Nou, in ieder geval heb ik van de auto en bediening wel een indruk gekregen maar qua motor en schakelen niet helaas.
Bij het inleveren viel mij op dat er geen na controle was van de staat van de auto.
Als iemand bij de showroom de auto zou beschadigen zou ik daarop aangekeken worden.
De auto zelf was overigens in prima staat en 12700km jong.

Uiterst vriendelijk en klantgericht.

Prima service. Bij het maken van de reservering werd ik geattendeerd op een betere aanbieding die mogelijk was. Zeer correct. Afhalen auto verloopt snel en zakelijk.

Vlotte en zeer nette afhandeling

Vooral Kevin en Ruben zijn jongens die echt wat voor je betekenen, met als resultaat dat ik op korte termijn een geweldige auto kon ophalen, om een weekend mee weg te gaan! Geweldige service!

Erg fijn personeel en goede service! Aanrader.

Uitstekend service. Snelle en gemakkelijke.