Kwaliteit van de lesauto's
Informatie in de studiegids
8.5/10

B

Zeer goed

Leuk uitgebreid systeem. Goede professionele docenten Monique is een topper!

simulator heb ik nooit wat van gezien, was wel een van de redenen waarom ik koos voor de verkeerdacademie.

Aoquab mouloud

De beste rijinstructeurs opleiding van Heel Nederland beste gekwalificeerd leraren hele goede service en heel vriendelijk mensen het is aan te raden hier je opleiding te volgen

Goede leraren 110% inzet om jou er door heen te helpen vriendelijk en staan altijd voor je klaar zo wel leraren als bij de administratie top gewoon

Hans Janssen

Wij doen al jaren onze cursussen bij de verkeersacademie. We hebben daarbij regelmatig Riny over de vloer. De laatste keer had ik hem voor mijn RIS opleiding. Echt een top docent met enorm veel... Wij doen al jaren onze cursussen bij de verkeersacademie. We hebben daarbij regelmatig Riny over de vloer. De laatste keer had ik hem voor mijn RIS opleiding. Echt een top docent met enorm veel kennis. als hij iets uitlegt snap je het gewoon.
Mijn laatste cursus was voor E achter B. De instructie dan. Eerst de theorie. Met Erwin als docent, ook al zo'n vakkundig en gedreven docent, wist ik een 10 te scoren voor het examen. Dank je wel Erwin..

Als je je instructeurs bewijs E achter B wil halen moet je ook een rijproef doen met de aanhangwagen op instructeurs niveau. Ik kreeg Hans den Haan, van autorijschool van Bemmel, als instructeur toegewezen. Een schot in de roos. Hij is al net zo'n vakidioot als ik, en leerde mij op hele plezierige wijze, met de nodige positieve feedback , de fijne kneepjes van het vooruit rijden en achteruit manoeuvreren met de aanhangwagen. Ik heb Hans leren kennen als een gedreven collega die echt hart heeft voor ons mooie vak, en als iemand die echt met passie het beste uit de leerling wil halen. Hier ben je echt aan het goede adres voor een gedegen en prettige rijopleiding. Bedankt Hans voor de fijne uren die we samen hebben doorgebracht. We keep in touch...

Hans Janssen
Verkeersopleidingen Jan ter Beek

Gewoon gedegen opleidingen met zeer vakkundige en plezierige docenten

Het enige wat ik mistte was een lunch tijdens de cursus. Maar mijn eigen brood smaakte ook prima😁

Erwin

Blij dat ik gekozen heb voor de verkeersacademie

De opleiding is gewoon pittig. Zonder jullie jad ik het niet gered

Misschien vooraf zeggen dat je echt aan de slag moet om te slagen. Dankzij de docenten heb ik het gered. En ook die app. Ik heb wat afgeoefent.

Fijne ervaring met de Verkeersacademie.

De vakkundigheid van de docenten (zowel theoretisch als praktisch), gebruiksvriendelijk en uitgebreid computersysteem voor de lesstof.

Ik vind het jammer dat de rijlessimulator niet bij de blended learning opleiding een keer gebruikt wordt.

Opleiding genoten WRM.

Stage plaats aanbevolen door gijs

na mijn examen 1A gezakt... ben toen enige tijd bezig geweest om extra vragen te krijgen in de online omgeving.dit was eigenlijk niet mogelijk, na enig aandringen toch gekregen.
Toen bleek dat...
Toen bleek dat ik het niet aan mijn mede studenten had mogen zeggen die ook gezakt waren. hier is best veel 'gedoe' over geweest
Oude IBKI lijsten, als examen plaatsen. ( nijmegen)
Mails met niet juiste naam erboven.

Meer tijd spenderen aan het opbouwen en uitvoeren lesplan( daar waar het om draait) Te weinig tijd parktijk uren over lesplan mijn inziens.
En al veel eerder beginnen met je stage, dan heeft de inhoud van de opleiding veel meer waarde.

Wel spijtig dat ik vroeg voor de RIS kaart op A4 formaat, zoals een voorbeeld in de online omgeving. Dit was niet mogelijk enkel de " oude" versie van Verjo. Mail van Fleur,waarom het niet mogelijk was enz.
Ik ben met mijn originele kaart naar een copyshop gegaan en laten verkleinen tot A4. Dat kan gewoon.
Gezorgd dat mede studenten er ook iets mee kunnen.
Donderdag j.l met Margreet laatste les, wat denk je? De RIS kaart op A4 formaat. Dat zijn mijn inziens niet de juiste keuzes.

zodra je start met opleiding laten jullie mijn inziens op aantal vlakken ondersteuning liggen.
Ook jammer als je wel eenmaal bent geslaagd dat er geen felicitatie volgt, heb eerst zelf een mail moeten sturen.
Diploma volgt per post? Ben 5 maanden naar Nieuwegein gereden en als afsluiting volgt dan je diploma per post.

dikke pluim voor met name Margreet en Ellen.Die hebben ook buiten opleidingstijd er veel energie in gestoken. mails op zondag, appjes enz.
Ben ten alle tijden bereidt een en ander persoonlijk toe te lichten.

Voor nu blij en op naar een nieuwe toekomst.

Mary Tilleman

Reactie De Verkeersacademie:

Hoi M., Bedankt voor je eerlijke feedback. Daar kunnen we wat mee. Twee dingen wil ik eruit halen: wij mogen geen wijzigingen aanbrengen in de RIS-kaart. Het uitgeven van RIS-materiaal, zoals... Hoi M., Bedankt voor je eerlijke feedback. Daar kunnen we wat mee. Twee dingen wil ik eruit halen: wij mogen geen wijzigingen aanbrengen in de RIS-kaart. Het uitgeven van RIS-materiaal, zoals kaarten en boeken is voorbehouden aan twee uitgevers: Verjo en VekaBest. Wij mogen zelf geen spullen uitgeven. Vrijdag ben je geslaagd. Van fase 3 krijgen wij van het IBKI 1 werkdag later pas bericht dat je geslaagd bent, in dit geval dus maandag. Een diplomauitreiking kennen we niet, omdat fase 3 examens dagelijks worden afgenomen. Daarom sturen we een aandenken per post. Voor aan de muur. Van je nieuwe rijschool. Heel veel succes en graag tot de volgende keer. ^GK

Alles erg leerzaam en mogelijkheid van eigen tempo. De docenten vind ik van een hoog niveau. Verder is het handig zijn dat de verkeersacademie ook op zaterdag bereikbaar is voor vragen, aangezien de... Alles erg leerzaam en mogelijkheid van eigen tempo. De docenten vind ik van een hoog niveau. Verder is het handig zijn dat de verkeersacademie ook op zaterdag bereikbaar is voor vragen, aangezien de lesdagen in mijn geval ook op zaterdag zijn.

De lesstof en de rijlessimulator. En ook ben ik erg blij dat ik aan de startersdag heb deelgenomen en nu weet hoe ik mijn rijschool op moet zetten.

Nee, niet echt. Jammer dat ik nog die nieuwe module adas niet had :-(, maar ja ik ben nu wel klaar :-)

De praktijk lessen waren super

Goede leraar voor de praktijklessen

A. Theunissen

De Verkeersacademie Best , is waar ik mijn opleiding heb opgedaan de opleiding wordt van A tot Z voor je geregeld dit ook door de App en het on-line systeem en natuurlijk de vakmensen die daar de... De Verkeersacademie Best , is waar ik mijn opleiding heb opgedaan de opleiding wordt van A tot Z voor je geregeld dit ook door de App en het on-line systeem en natuurlijk de vakmensen die daar de lessen verzorgen, ook de administratie en andere handelingen worden goed verzorgd

duidelijk , doen wat ze zeggen en beloven , en kunt er altijd terecht met alle vragen en of opmerkingen waar ze meteen mee aan het werk gaan

momenteel schiet er niets binnen , het is open en duidelijke communicatie met de mensen in Best (waar ik de opleiding heb genoten)

LKG

Gijs Kantelberg is in staat om duidelijk, bondig en met veel enthousiasme zijn klanten te binden. Hij weet waar hij het over heeft en biedt naar mijn idee goede opleidingen aan. Los van het... Gijs Kantelberg is in staat om duidelijk, bondig en met veel enthousiasme zijn klanten te binden. Hij weet waar hij het over heeft en biedt naar mijn idee goede opleidingen aan. Los van het programma voor de opleiding tot Rijinstructeur B keurige uitnodigingen ontvangen voor o.a. de Startersdag. Ook is Gijs niet te beroerd om een keer te sparren en mee te denken. Met de docenten, Eric, Arthur, Margreet en Monique als grote motivator, plezierig contact gehad. Ik wil hier wel een kanttekening bij plaatsen. Er leiden meerdere wegen naar Rome, daar ben ik mij van bewust. Meer eenduidigheid zou het niveau van de cursus nog verder omhoog halen en duidelijkheid scheppen voor de leerling. De dames van de administratie zijn gastvrij, vriendelijk en over het algemeen stipt. De locaties waren prima en de verzorging dik in orde. In Amsterdam goed leren koffiezetten.

De Verkeersacademie weet goed wat er leeft in de branche en speelt hier goed op in.
Representatieve medewerkers.
Keuzemogelijkheden van schools tot online-studeren.

Eenduidigheid tussen docenten.