Kwaliteit van de lesauto's

Zeer slechte, veel discriminatie

Zeer slechte

Zeer slechte

Izzet Karaevli

Ik heb met me collega’s en Rinie veel geleerd en gelachen leuke tijd doorgebracht. Een ding is zeker Rinie zou me nooit meer vergeten. Verkeers Academie Rinie Tanja Betsie ik wil jullie bedanken... Ik heb met me collega’s en Rinie veel geleerd en gelachen leuke tijd doorgebracht. Een ding is zeker Rinie zou me nooit meer vergeten. Verkeers Academie Rinie Tanja Betsie ik wil jullie bedanken voor al jullie hulp

Rinie is een ervaren leraar waar hij al je vragen kan beantwoorden onderbouwend kan formuleren.

Geen top geregeld

Kootstra Rijopleidingen

Heel goed

Vakkundige docenten

Michèle Vossebeld

Fijne begeleiding en bereid tot meedenken!

Goed georganiseerde opleiding met leerzame en humorvolle lessen.
Goed georganiseerde opleiding met leerzame en humorvolle lessen.
Ik heb alle examens (auto) in 1 keer gehaald. Mijn complimenten aan Tanja, Riny en Betsie! Zij staan altijd voor je klaar. Vooral het laatste moment, drie dagen voor het examen fase 3, konden zij mij gelukkig weer motiveren en gingen snel in de weer voor een oplossing: ze vonden alsnog een vervangende rijschool met leerling ;))

Alles is oké!

N

Slecht met name aan Gijs Kantelberg

Het ziet er oké uit totdat je tegen foute antwoorden in de toetsen aanloopt en dan is de directeur beledigd en zet je opleiding direct stop.

Leerlingen serieus nemen en fouten erkennen ipv ontkennen. Niet zomaar een opleiding voor een leerling stopzetten.

Reactie De Verkeersacademie:

Beste Nienke,
Bedankt voor je review. Graag reageren we daarop.
Beste Nienke,
Bedankt voor je review. Graag reageren we daarop.
Zoals bekend zijn wij in de weken 30 tot en met 32 gesloten in verband met de zomervakantie. Je hebt toen via Google het privénummer van een collega opgezocht en haar meermaals en, op z'n zachtst gezegd, nogal onbehoorlijk benaderd. Je had vragen over twee toetsvragen. Omdat mijn collega zich geschoffeerd voelde door 1) jouw agressieve benadering, en 2) het feit, dat ze vanuit haar vakantieadres niks voor je kon betekenen en jij dat haar probleem vond heb ik het overgenomen.
Ik heb docenten in hun vakantie gevraagd te reageren. Dat hebben ze gedaan. Je hebt uitleg gekregen over de vragen waarvan jij dacht dat die fout waren. Met die uitleg was je het niet eens en ben je ook tegen mij enorm tekeer gegaan. Niet 2 of 3 appjes, maar ht ging de hele dag door. Toen ik daarop je nummer blokkeerde, ging het via SMS ook nog een paar dagen door.
Zelfs in onze vakantie stonden we voor jou klaar en nóg was het niet genoeg en leverde ons dit vele scheldpartijen op via app, mail en social media. Het besluit om een opleidingsovereenkomst met een student te ontbinden nemen wij niet lichtvaardig. Maar wanneer er sprake is van grensoverschrijdend gedrag en er geen enkel respect voor medewerkers van De VerkeersAcademie wordt getoond trek ik inderdaad een grens. Ik was niet beledigd, jij hebt mij en diverse collega's beledigd. Dat is een heel groot verschil.
Alle cursusgelden en examengelden storten we terug zodra we terug zijn van vakantie. En het boekenpakket mag je zelfs houden. Ook langs deze weg wens ik je heel veel succes met het behalen van je diploma.
Met vriendelijke groeten,
Gijs Kantelberg

Soufiane

Ik wil het team van De VerkeersAcademie bedanken voor de lessen en service

Ik heb de blended lessen als erg leerzaam en gezellig ervaren. Ik heb al mijn theorie-examens in een keer gehaald dankzij de super duidelijke en leerzame klassikale lessen van Erik Westra zonder heb... Ik heb de blended lessen als erg leerzaam en gezellig ervaren. Ik heb al mijn theorie-examens in een keer gehaald dankzij de super duidelijke en leerzame klassikale lessen van Erik Westra zonder heb was het niet gelukt! Ook de praktijklessen met Margreet & Rene waren erg handig en examengericht waardoor het ook daar na de tweede keer perfect ging! Ook het team achter de schermen heeft mij altijd super goed geholpen en altijd netjes te woord gestaan. Ik ben super erg tevreden over de service en ik ben blij dat ik voor jullie heb gekozen.
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor alles! Mocht ik nog ergens iets kunnen betekenen en een review achterlaten op de site doe ik dat met alle liefde! Ik ben er ook overtuigd van dat ik over een tijdje terug kom voor de WRM rijinstructie A en bijscholing! Nu ga ik eerst lekker genieten van dit mooie vak en beginnen aan mijn avontuur. Nogmaals bedankt voor alles en hopelijk tot snel!

Autorijschool Wattel

Zeer professioneel!

Passie, opbouw, inzicht en meegaand.

Koffie en sanitair

Frank Biemans

Zaterdag opleiding gedaan bij Rinie afgelopen jaar en super geholpen door iedereen!! Veel tijd voor persoonlijke aandacht

Veel humor en tijd voor een praatje

Geen verbeterpunten, alles wat top geregeld

Inge Wilmer

Top bedrijf! ( ervaring locatie Best)

Goeie gedegen opleiding, makkelijk benaderbaar, super vriendelijk, staan altijd voor je klaar!

Blijf vooral zo doorgaan!

Yasin

Goede academie ben blij dat ik het via hier heb behaald!

Riny top docent met humor
Administratie goed geregeld

Tipje: af en toe minder vaktermen gebruiken