Kwaliteit van de lesauto's
Informatie in de studiegids

Dennis

Zeer slecht en duur

Rekeningen sturen

Slechte les, veels te duur

Marcel Burggraaff

Halverwege 2021 aangemeld voor de informatiebijeenkomst in Delft.
Op deze dag super leuk en netjes ontvangen, hele goede en duidelijke uitleg over alles geweest.
Hierna intern een goede...
Halverwege 2021 aangemeld voor de informatiebijeenkomst in Delft.
Hierna intern een goede contact en begeleiding in alles gehad van De Verkeersacademie door Irene.
Deze heeft in alles begeleid ook m.b.t. omscholen elke dag was er een hele goede contact over hoe en wat .
Door eigen omstandigheden op dat moment, helaas niet verder gegaan, maar raad ik dit bedrijf zeer zeker aan. Als ik in de toekomst zover ben om verder te gaan start ik zeer zeker bij dit bedrijf De Verkeersacademie de opleiding.
In dit bedrijf is elke medewerker/docent heel erg behulpzaam en met goede uitleg ook in en tijdens de cursus , het contact zeer goed, ook afspraken die gemaakt worden , worden nagekomen.
Hele goede mensen die jouw begeleiden van begin tot eind, goede school.

Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan.

Groetjes Marcel , bedankt .

Super goede persoonlijke begeleiding gehad in dit bedrijf.

Hans van Best

Intakegesprek gehad om de opleiding te gaan doen; dat was heel duidelijk en informatief

Heldere én duidelijke informatie en goede opzet van de opleiding

Els

Na het behalen van mijn WRM gelijk door gegaan voor de motor, geslaagd en wel dankzij de verkeersacademie. Bedankt voor de top begeleiding.

Leuke docenten en duidelijke leerstof

Ga zo door

Willem Bleijenberg

Zeer goede school, geen verdere uitleg voor nodig. De enige en de beste.

Heel veel kennis en ervaring bij de leraren

Blijven verbeteren

Dennis

Reageren heel snel, medewerkers aan de telefoon zijn echt heel aardig. Nemen tenminste de tijd voor je.

Duidelijke informatie, reageren snel, aardige medewerkers

Irene

Na lang wikken en wegen een carrièreswitch gemaakt naar rijinstructeur. Fijn dat de medewerkers van de verkeersacademie me geholpen hebben met de keuze, informatiebijeenkomst was de doorslag. Pluim... Na lang wikken en wegen een carrièreswitch gemaakt naar rijinstructeur. Fijn dat de medewerkers van de verkeersacademie me geholpen hebben met de keuze, informatiebijeenkomst was de doorslag. Pluim voor de leraren! Ze staan ook buiten de lessen om klaar voor vragen en extra tips.

Deskundig, altijd behulpzaam, duidelijke informatie, sterk team

n.v.t.

Rijschool Harold Greven

Na veel zoek werk kwam ik in contact met de Verkeersacademie, heb ik mei 2020 een zoom meeting gehad met de heer Kantelberg waar ik erg enthousiast van werd en heb mij toen opgegeven voor de... Na veel zoek werk kwam ik in contact met de Verkeersacademie, heb ik mei 2020 een zoom meeting gehad met de heer Kantelberg waar ik erg enthousiast van werd en heb mij toen opgegeven voor de klassikale opleiding in Zwolle. Daar hebben wij 2 x in de week les mogen krijgen van Sietse en dat is mij bijzonder goed bevallen.
Sietse gaf heel goed les en heeft mij zeker geholpen te in 1 x te slagen voor instructeur rijbewijs B.
Mijn ervaring met de Verkeersacademie is zeer positief

Klassikaal onderwijs door Sietse

Simulator in Nieuwegein is erg verouderd en kan mijn inziens iets moderner.

rijopleidingvanmarco.nu

Altijd leuk, gezellig en leerzaam

makkelijk toegankelijk

Rocco Ermens

Dankzij de leuke en gezellige, maar vooral leerzame theorielessen van Riny en praktijklessen van Tanja en niet te vergeten de service van Betsie de eerste keer geslaagd voor rijinstructeur B.... Dankzij de leuke en gezellige, maar vooral leerzame theorielessen van Riny en praktijklessen van Tanja en niet te vergeten de service van Betsie de eerste keer geslaagd voor rijinstructeur B. Nogmaals bedankt voor de leerzame tijd.

De kennis van Riny is ongelooflijk. Daarbij brengt hij het met de nodige humor, zodat je ook in de middag bij de les blijft!

nvt