Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Nathan Lie

Enthousiaste docenten (Monique Vos) die oprecht jou iets willen leren, zodat je na de opleiding stevig in je schoenen staat.

Ervaren theorie en praktijk docent (Monique Vos), duidelijk en heldere leeromgeving.

Meer voorbereidende praktijklessen voor 3a examen.

Zowi Meijer

Ik ben nu bijna een jaar bezig als instructeur na mijn opleiding gedaan te hebben bij de verkeersacademie. Een zeer prettige leerzame ervaring met Monique Vos als docent. Zij weet alles op een goede... Ik ben nu bijna een jaar bezig als instructeur na mijn opleiding gedaan te hebben bij de verkeersacademie. Een zeer prettige leerzame ervaring met Monique Vos als docent. Zij weet alles op een goede en duidelijke manier uit te leggen , met daarbij een hele fijne sfeer in de klas ! zeer aan te raden

begeleiding

Daan de Heij

Dankzij de Verkeersacadmie heb ik alle examens van alle fases van WRM in 1x gehaald.

De docenten zijn gepassioneerd over hun vak en erg professioneel. In het bijzonder wil ik Jeffrey en Monique bedanken voor hun begeleiding. Wat de Verkeersacademie heel goed doet is dat ze zorgen dat je precies weet wat er van je verwacht wordt op de examens en op die manier ga je zelfverzekerd de examens in. Ze doen echter meer dan je slechts door de examens 'heenloodsen', ze willen je echt de kennis geven die je nodig hebt als beginnende rijinstructeur.

Administratieve zaken zijn ook goed geregeld. Je krijgt snel iemand aan de lijn wanneer je belt. Door corona duurde de opleiding langer dan verwacht, maar ze zijn er naar mijn mening goed mee omgegaan.

Gedreven en vakkundige leraren, goede communicatie en administratie, staan klaar om je te woord te staan en te helpen

Ik zou graag iets uitgebreider zijn voorbereid op de stage, maar ik snap dat dit door corona moeilijk kon

André de Bode

Bijscholing RIS instructeur gevolgd op De Verkeersacademie. Zeer interessate en gedegen lessen gegeven door Eric Westra. Niet alleen vakinhoudelijk maar ook bagage meegekregen voor je vak als... Bijscholing RIS instructeur gevolgd op De Verkeersacademie. Zeer interessate en gedegen lessen gegeven door Eric Westra. Niet alleen vakinhoudelijk maar ook bagage meegekregen voor je vak als rijinstructeur.

Kennis en gedegen onderwijs.

Mergim selmani

1ste keer kunnen slagen met top hulp van de instructeur.

Hoe de instructeur met de bestuurder omgaat.

Geen mening

Sandra Bloj

Fijne opleiding in Delft, duidelijke communicatie met Nieuwegein en goede docenten

Onze docente, Monique Vos, is een topper! De online theorie is helder en de oefenvragen heel fijn.

Ga zo door

Sonja Driessen

Enthousiast, gedreven en uitermate deskundig. Toptrainers bij de Verkeersacademie!

Ps. Diegene die anders hebben geschreven, moeten misschien maar eens leren kritisch naar zichzelf te kijken. Gewoon niet aan beginnen als je weet dat je het niet afmaakt. Het is niet eerlijk om de schuld daarvoor bij een ander te leggen. Aan de Verkeersacademie kan het niet gelegen hebben.

Top docenten!

Ga zo door!!

Aboualhassan Alghiwi

Ik was 18 jaar toen ik naar de verkeersacademie kwam en had een gesprek met de heer kantelberg, hij heeft me keurige en concrete informatie gegeven hoe het allemaal werkt en wat ik kan verwachten... Ik was 18 jaar toen ik naar de verkeersacademie kwam en had een gesprek met de heer kantelberg, hij heeft me keurige en concrete informatie gegeven hoe het allemaal werkt en wat ik kan verwachten bij de opleiding. vervolgens was ik begonnen met de opleiding en heb veel kennis gekregen van Jeffrey Verdult die alles keurig uitlegt, heel goed les geeft en je zo veel mogelijk probeert te helpen, ook de praktijklessen werden heel goed gegeven door onder andere monique vos en iedereen bij het team van de verkeersacademie die allemaal enorm veel ervaring hebben in het verkeer. Ik raad de verkeersacademie zeker aan. Veel van geleerd

Heel Duidelijk.
Goede les.
Ervaren team.

N.V.T

Annemarie

Mijn ervaring is positief, vooral de deskundigheid van onze docent Monique Vos. Een prettig persoon met veel ervaring. Daarbij de praktijk docenten, veel van geleerd!

Deskundige docenten, goede persoonlijke begeleiding.

Meer uitleg over praktische zaken omtrent de auto. Voorbeeld: de werking van de koppeling, wat gebeurt er bijvoorbeeld als je schakelt achter/onder de pedalen?

Dennis

Zeer slecht en duur

Rekeningen sturen

Slechte les, veels te duur