Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Corry Feitsma

Geweldig geadviseerd door Ingrid van Baenks!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Denken mee en dringen niets op.

Beste mevrouw Feitsma,
Beste mevrouw Feitsma,
Fantastisch om te horen dat je geweldig geadviseerd bent door Ingrid! Goed advies maakt het verschil bij het maken van belangrijke keuzes. Als er in de toekomst nog meer vragen zijn of als je verdere hulp nodig hebt, staan ze vast klaar om je te assisteren. Veel plezier met je aankoop!

JoopK

Prima en deskundig geholpen. Bijzonder snelle levering van onze bestelling. Lekker borrelplankje als verrassing bij het vertrek. Hulde voor onze adviseur, Niko!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Grote keuze, prima personeel.

Beste meneer JoopK,
Beste meneer JoopK,
Bedankt voor uw positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat uw prima en deskundig bent geholpen en dat de levering van uw bestelling bijzonder snel was. De verrassing van een lekker borrelplankje bij vertrek is natuurlijk altijd een leuke toevoeging. We gaan uw compliment aan Niko doorgeven. Heel veel plezier van uw nieuwe aankoop.

Bas

Zijn we niet alleen heel vriendelijk en zeer goed geholpen met onze keue voor 2 barstoelen, kregen we als klap op de vuurpijl ook nog een heerlijke borrelplank als verrassing van de Ruijter en... Zijn we niet alleen heel vriendelijk en zeer goed geholpen met onze keue voor 2 barstoelen, kregen we als klap op de vuurpijl ook nog een heerlijke borrelplank als verrassing van de Ruijter en Zyanios Bistro. Dubbel fijn dus en heerlijk smikkelen.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Vakkundig, vriendelijk, alle tijd voor keuze en advies.

Beste Bas,
Beste Bas,
Bedankt voor je feedback! Het is geweldig om te horen dat jullie niet alleen heel vriendelijk en zeer goed geholpen zijn bij jullie keuze, maar ook nog eens verrast zijn met een heerlijke borrelplank. Dubbel fijn inderdaad! We waarderen je positieve ervaring en hopen dat jullie nog lang van jullie nieuwe barstoelen zullen gaan genieten.

Paul Koets

Leuk, gastvrij en deskundig geholpen! En wat een leuk en lekker borrelplateau om de aankoop van onze eetkamerstoelen te vieren!

Stijl en keuze

Beste meneer Koets,
Beste meneer Koets,
Bedankt voor deze mooie review. Het is geweldig om te horen dat je leuk, gastvrij en deskundig geholpen bent bij de aankoop van je eetkamerstoelen. We hopen dat je veel plezier zult beleven aan je nieuwe eetkamerstoelen en dat je ze vaak kunt gebruiken voor gezellige momenten.

Dercksen, Jolanda

Prettige winkel met zeer vriendelijk personeel. Heel fijn geholpen door Catharien en een collega die onze kamerindeling heeft getekend zodat wij een heel goed overzicht kregen van de toekomstige... Prettige winkel met zeer vriendelijk personeel. Heel fijn geholpen door Catharien en een collega die onze kamerindeling heeft getekend zodat wij een heel goed overzicht kregen van de toekomstige situatie. Goed advies over kleur en stof. Resultaat: een mooie bank en fauteuil, waar we erg naar uitkijken.

Mooie merken en klantvriendelijkheid

Beste mevrouw Dercksen,
Beste mevrouw Dercksen,
Bedankt voor deze vriendelijke woorden! Het is geweldig om te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad in onze winkel. Het feit dat u goed advies heeft gekregen over de kleur en stof en nu uitkijkt naar uw nieuwe bank en fauteuil, is fantastisch. We hopen dat u erg blij zult zijn met het resultaat. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, staan we graag weer voor u klaar!

De Koning

Gisteren hebben ze 6 mooie eetkamerstoelen uitgeleverd. Van verkopers tot de chauffeurs, allen vriendelijk professioneel en service gericht ! Hier is de klant nog Koning!
De chauffeurs o.a....
De chauffeurs o.a. Dennis zijn goeie beleefde gasten. Hulde aan het hele team.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Iedereen daar is een.prettige ervaring

Beste meneer de Koning,
Beste meneer de Koning,
Bedankt voor deze prachtige feedback! Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met de service van begin tot eind, van de verkopers tot de chauffeurs. We streven er altijd naar om de klant centraal te stellen en het doet ons goed om te weten dat u dit ook zo ervaren heeft.
We hopen dat u nog vele plezierige momenten zult beleven met uw nieuwe eetkamerstoelen.

Fam. Hartman

Fantastisch geholpen door Jill. Niks was haar te veel om ons te helpen en te adviseren. Ook toen wij voor de zoveelste keer terugkwamen, hielp ze ons met net zoveel enthousiasme. Het advies en de... Fantastisch geholpen door Jill. Niks was haar te veel om ons te helpen en te adviseren. Ook toen wij voor de zoveelste keer terugkwamen, hielp ze ons met net zoveel enthousiasme. Het advies en de mooie tekening van styliste/adviseur Lisa was ook erg welkom en gaf ons een goed beeld hoe de meubels in de ruimte zouden staan.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Deskundig, klantvriendelijk, enthousiast, geduldig, meedenkend

Beste mevrouw Hartman,
Beste mevrouw Hartman,
Dank je wel voor deze fantastische feedback! Het is geweldig om te horen dat Jill je zo goed heeft geholpen en dat haar enthousiasme en toewijding merkbaar waren. Het stylingsadvies en de tekening van Lisa lijken ook van onschatbare waarde te zijn geweest voor het visualiseren van je meubels in de ruimte. We hopen dat je erg blij zult zijn met je uiteindelijke keuze en dat je nog vele jaren van je meubels zult genieten!

Dekker

We zijn heel prettig geholpen door Lisa, Jill & Nico. Meerdere keren zijn wij in de winkel geweest om ons perfecte plaatje bij elkaar te zoeken, waarbij het stylingsadvies van Lisa hele leuke, mooie... We zijn heel prettig geholpen door Lisa, Jill & Nico. Meerdere keren zijn wij in de winkel geweest om ons perfecte plaatje bij elkaar te zoeken, waarbij het stylingsadvies van Lisa hele leuke, mooie en verrassende aanvullingen gaf op hetgeen wij zelf voor ogen hadden. Er werd goed naar ons geluisterd, meegedacht en direct navraag gedaan als wij een vraag hadden. Het was fijn dat tijdens het stylingsadvies van Lisa ook Jill (verkoopadviseur) mee liep om een compleet beeld te hebben van de mogelijkheden. Al met al een hele fijne ervaring en wij kunnen niet wachten tot onze mooie meubels worden geleverd!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

klantvriendelijk, meedenkend, vakkundig, veel kennis, goede prijs/kwaliteitsverhouding en een mooi assortiment

Beste mevrouw Dekker,
Beste mevrouw Dekker,
Hartelijk dank voor je positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat Lisa, Jill en Niko je zo goed hebben geholpen bij het samenstellen van je perfecte plaatje. Het feit dat ze niet alleen naar je wensen hebben geluisterd, maar ook verrassende aanvullingen hebben aangedragen, toont hun toewijding aan klanttevredenheid en expertise. We begrijpen dat je niet kunt wachten tot je nieuwe meubels worden geleverd, en we zijn ervan overtuigd dat ze perfect zullen passen in je interieur.
Alvast veel plezier met je aankoop!

Marieke

Ik heb hier een hele fijne bank gekocht. Ik twijfelde over welke maat ik zou nemen. Ik kon het moeilijk voor me zien. Svenja heeft uitgebreid de tijd genomen om het voor mij inzichtelijk te maken.... Ik heb hier een hele fijne bank gekocht. Ik twijfelde over welke maat ik zou nemen. Ik kon het moeilijk voor me zien. Svenja heeft uitgebreid de tijd genomen om het voor mij inzichtelijk te maken. Ze heeft op schaal gemaakt hoe de verhoudingen zouden worden van de meubels in de woonkamer en zelfs nog in de winkelruimte een goed beeld ervan gegeven. Nu heb ik er vertrouwen in dat de bank niet te groot is voor de woonkamer.
De aandacht en vriendelijkheid die je hier hier krijgt waardeer ik zeer. Ze nemen echt de tijd voor je en denken mee.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Vriendelijkheid, oprechtheid, secuur, meedenken.

Beste Marieke,
Beste Marieke,
Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had bij het kopen van je bank! Wat fijn om te lezen dat Svenja uitgebreid de tijd heeft genomen om je te helpen en je een goed beeld heeft kunnen geven van hoe de meubels in je woonkamer zullen passen. Klantenservice en aandacht voor detail zijn van onschatbare waarde, en we zijn blij dat je dat hebt ervaren. Geniet van je nieuwe bank in je woonkamer!

Marlene Bakker

De Ruijtermeubel heeft een heel mooi, breed assortiment en geeft uitstekend advies. De verkopers / verkoopsters nemen alle tijd voor je en geven de gelegenheid om rustig te kunnen beslissen. Na de... De Ruijtermeubel heeft een heel mooi, breed assortiment en geeft uitstekend advies. De verkopers / verkoopsters nemen alle tijd voor je en geven de gelegenheid om rustig te kunnen beslissen. Na de aankoop gaat de service verder. Door het inplannen van de bezorging en de bezorgers zijn ook vakkundig op hun gebied met het keurig afleveren en viltjes onder de meubels aanbrengen. En als extra plus punt hun beleefdheid en vrolijkheid. Al het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Er was een probleem inzake de bezorgkosten ook dat werd ter plekke opgelost door de bezorgers en het teveel berekende bedrag stond binnen no time op onze bankrekening. Ik kan de Ruyter meubels dan ook van harte aanbevelen. Marlene Bakker

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Klantvriendelijkheid, vakkundigheid de service die niet stopt na de aankoop en het brede en grote assortiment aan meubels en alles wat er verder mee te maken heeft

Beste Marlene,
Beste Marlene,
Bedankt voor je prachtige aanbeveling! Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad bij De Ruijtermeubel, van het brede assortiment en uitstekende advies tot de aandacht en service na aankoop. We hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Nogmaals bedankt voor deze review en we hopen dat je nog vele jaren van je meubels zult genieten!