Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Jolanda

Hebben vandaag een rode eettafel gekocht en zijn vriendelijk geholpen door Ruby, ze nam alle tijd en had aandacht voor ons. Fijn om zo geholpen te worden .

Goede en gevarieerde colectie

Beste mevrouw Jolanda,
Bedankt voor deze mooie review en het compliment aan Ruby. We gaan dit aan haar doorgeven.
Alvast veel plezier van uw ronde eettafel.
Met vriendelijke groet,...
Beste mevrouw Jolanda,
Alvast veel plezier van uw ronde eettafel.

Cees Hoogduin

Wij zijn, naar tijdens het gesprek met de verkoopster bleek, op haar eerste echte werkdag zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Niets was teveel voor haar, zelfs het verplaatsen van... Wij zijn, naar tijdens het gesprek met de verkoopster bleek, op haar eerste echte werkdag zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Niets was teveel voor haar, zelfs het verplaatsen van bijzettafeltjes was voor haar geen probleem. Na het afwerken van de order liet zij (zoals vooraf keurig door haar aangekondigd) de order controleren door een collega. Ze had alles in één keer goed gedaan.

Cliëntvriendelijkheid

Beste meneer Hoogduin,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het mooie compliment aan Ruby. Dit geven we natuurlijk graag aan haar door.
Alvast veel plezier van uw nieuwe...
Beste meneer Hoogduin,
Alvast veel plezier van uw nieuwe salontafeltjes.

Bernadette

Fijn en goed geholpen door Lisa met het interieur advies en daarna met de aankoop van de meubelen heel goed geholpen door Jill.

Goede en ruime keuze.
Klantvriendelijk!

Beste mevrouw Bernadette,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We geven uw prachtige comliment door aan beide dames.
Alvast veel plezier van uw nieuwe zithoek.
Met vriendelijke groet,...
Beste mevrouw Bernadette,
Alvast veel plezier van uw nieuwe zithoek.

Roos

Vandaag een nieuwe bank gekocht.Goed geholpen door Ruby👍.
Hoewel ze net in dienst is ( hoorde ik bij de balie) ben ik erg tevreden. Ze was erg vriendelijk en nam de tijd om dingen uit te leggen.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Vriendelijk personeel en een uitgebreide collectie.

Beste mevrouw Roos,
Beste mevrouw Roos,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Ruby werkt inderdaad pas kort bij ons. We zijn erg blij dat ze ons team wilde komen versterken. We gaan dit prachtige compliment aan Ruby doorgeven.

Christa Straaten van

De Ruitermeubel is een zeer prettige en aangename meubelwinkel met heel veel keus, goede merken en vriendelijk en deskundig personeel en als hoogtepunt een prima eetgelegenheid. Een aanrader. Leuk... De Ruitermeubel is een zeer prettige en aangename meubelwinkel met heel veel keus, goede merken en vriendelijk en deskundig personeel en als hoogtepunt een prima eetgelegenheid. Een aanrader. Leuk ook om een attentie mee te krijgen bij een aankoop.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Veel keus goede merken waaronder ook veel Nederlandse ontwerpers. En het restaurant is een prima gelegenheid met heerlijke Grieks, Libanese hapjes, taartjes en drankjes.

Beste mevrouw van Straaten,
Bedankt voor dit grote compliment en mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u onze attentie waardeert.
Alvast veel plezier van uw nieuwe interieur....
Beste mevrouw van Straaten,
Alvast veel plezier van uw nieuwe interieur.

Caroline Bruins Slot

We waren op zoek naar een bank, lastig vanwege lengteverschil van mijn man en ik en de overdaad aan keuze. Uiteindelijk zeer goed geslaagd dankzij de vakkundige en uiterst prettige hulp van... We waren op zoek naar een bank, lastig vanwege lengteverschil van mijn man en ik en de overdaad aan keuze. Uiteindelijk zeer goed geslaagd dankzij de vakkundige en uiterst prettige hulp van Catharien. Zij heeft ons door het hele proces op een zeer professionele maar ook gezellige manier meegenomen door het gele proces. Stalen mochten mee naar huis, vragen werden tussentijds prima telefonisch beantwoord. Na de aankoop nog een heerlijke doos met tapas en wijn gekregen voor die zaterdagmiddag om de aankoop op de oude bank te vieren:-))

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

De grote keuze, de aardige medewerkers en duidelijke uitleg over alles op het moment van de aankoop.

Beste mevrouw Bruins - Slot,
Beste mevrouw Bruins - Slot,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u onze borrelbox bij aankoop waardeert. Ook het mooie compliment aan Catharien geven we graag door.

Hester

Vandaag een eetkamerbank besteld en uitstekend geholpen door Gijs!

Ruim assortiment
Klantvriendelijk

Beste mevrouw Hester,
Bedankt voor deze mooie review. We geven uw compliment door aan Gijs.
Alvast veel plezier van uw nieuwe eetkamerbank.

S.Warmer

Perfecte service gericht geholpen

Mooi kwalitatief goed meubilair

Beste meneer Warmer,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het mooie compliment.
Alvast heel veel plezier van uw nieuwe inrichting.

Rob Buis

Een aantal weken geleden hebben wij een bank gekocht, welke in bestelling is. Omdat wij zeer tevreden waren over behandeling van de verkoper(Niko) hebben wij geen moment getwijfeld om ook vorige... Een aantal weken geleden hebben wij een bank gekocht, welke in bestelling is. Omdat wij zeer tevreden waren over behandeling van de verkoper(Niko) hebben wij geen moment getwijfeld om ook vorige week ook onze ronde eettafel te kopen bij de Ruijtermeubelen.
Wederom hebben wij goede ervaringen op gedaan met verkoopster ( Jill). We kunnen niet anders zeggen dat wij zeer tevreden en blij zijn met onze nieuwe aankopen. Chapeau.

Klantvriendelijkheid en kennis

Beste meneer Buis,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over ons. Wij geven uw mooie compliment door aan zowel Niko als Jill.
Alvast veel...
Beste meneer Buis,
Alvast veel plezier van uw nieuwe bank en ronde eettafel.

Brenda

Vandaag mijn bank gekocht en topadvies ontvangen van Gijs!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

De relaxte sfeer en het deskundige advies.

Beste mevrouw Brenda,
Bedankt voor deze mooie beoordeling en het compliment aan Gijs. Wij gaan dit zeker aan hem doorgeven.
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Brenda,