Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Markus

Wij hebben vandaag bij ruijter meubelen een eetbank en stoelen gekocht, we zijn geholpen door Ron, erg leuke verkoper die alles goed uitlegt en verschillende tips mee geeft we zijn erg tevreden met... Wij hebben vandaag bij ruijter meubelen een eetbank en stoelen gekocht, we zijn geholpen door Ron, erg leuke verkoper die alles goed uitlegt en verschillende tips mee geeft we zijn erg tevreden met de ruijtermeubel

Goed geholpen

Beste mevrouw Markus,
Bedankt voor deze leuke en goede review. We gaan het mooie compliment aan Ron doorgeven.
Alvast veel plezier van jullie nieuwe eetset en bank.
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Markus,
Alvast veel plezier van jullie nieuwe eetset en bank.

thomasenelise

Op zoek naar een passend bankstel liepen we vast in de keuzes. Bij Henders en Hazel kwam Lotte ons tegemoet en loodste ons prima door de soorten maten en kleuren. Nu hebben we een perfect bankstel.... Op zoek naar een passend bankstel liepen we vast in de keuzes. Bij Henders en Hazel kwam Lotte ons tegemoet en loodste ons prima door de soorten maten en kleuren. Nu hebben we een perfect bankstel. En met de korting nog wat accessoires.

Grote keuze

Beste Thomas en Elise,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling. We gaan het mooie compliment natuurlijk doorgeven aan Lotte.
Alvast veel plezier van jullie nieuwe zithoek.
Met...
Beste Thomas en Elise,
Alvast veel plezier van jullie nieuwe zithoek.

Marcia

Meer dan positieve ervaring. De ontvangst was hartelijk. Ik ben geweldig goed geholpen door Dominique; ze heeft kennis van zaken, is ontzettend vriendelijk, denkt mee en heeft een goed gevoel voor... Meer dan positieve ervaring. De ontvangst was hartelijk. Ik ben geweldig goed geholpen door Dominique; ze heeft kennis van zaken, is ontzettend vriendelijk, denkt mee en heeft een goed gevoel voor humor :) Ik ben heel erg blij met mijn aankoop. En zó attent en leuk: na het doen van mijn aankoop kreeg ik een doos met zalige mediterrane borrelhapjes en brood en een flesje heerlijke wijn mee. Niets dan lof!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Fijn assortiment aan mooie meubels en zéér vriendelijke en vakkundige medewerkers

Beste mevrouw Marcia,
Bedankt voor deze enthousiaste beoordeling. We geven het compliment aan Dominique graag door. Die humor herkennen wij wel :-).
Alvast heel veel plezier van de nieuwe...
Beste mevrouw Marcia,
Alvast heel veel plezier van de nieuwe bank.

JOYCE

Svenja en Stella hebben ons heel fijn geholpen om ons huis mooi te maken.

Meedenken

Beste mevrouw Joyce,
Bedankt voor deze mooie beoordeling! We gaan het compliment doorgeven aan Svenja en Stella.
Alvast veel plezier met de nieuwe tafel, eetbank en stoelen.
Met...
Beste mevrouw Joyce,
Alvast veel plezier met de nieuwe tafel, eetbank en stoelen.
Sarah, De Ruijtermeubel

R vd L

Prettig contact gehad met Catharien! Ze nam ondanks de drukte alle tijd voor ons.

Klantvriendelijk

Beste R,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We geven het compliment aan Catharien door.
Alvast veel plezier van het nieuwe meubel.

Wim en Marja Nat

Sinds 1965 laten wij ons interieur verzorgen door de Ruijtermeubel.
Sinds 1965 laten wij ons interieur verzorgen door de Ruijtermeubel.
Vorige week een prachtige eethoek en vloerkleed besteld waarmee wij leuk en vakkundig zijn geholpen door Svenja die ons goed advies heeft gegeven.
Goed meegedacht!
Met spanning wachten wij op de levering die helaas nog even op zich laat wachten.
Wim en Marja Nat

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Veel keus en mooie styling showroom

Beste meneer en mevrouw Nat,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Wat ontzettend leuk om te lezen dat u al sinds 1965 klant bij ons bent. Dat is toch wel een bloemetje waard.
We gaan...
Beste meneer en mevrouw Nat,
We gaan het mooie compliment aan Svenja doorgeven. Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe eethoek.

E. Ravestijn

Vandaag de eetkamertafel en -stoelen besteld. We zijn op een prettige manier geholpen door de heer Zitman.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Veel keuze in kwalitatief hoogwaardige producten. Voldoende personeel. Verzorgd interieur.

Beste meneer Ravestijn,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. We gaan het mooie compliment aan Ron doorgeven.
Alvast veel plezier van de nieuwe eetset.
Met vriendelijke groet,...
Beste meneer Ravestijn,
Alvast veel plezier van de nieuwe eetset.

Marvin Bakker

Ik vond het contact met Svenja heel fijn en natuurlijk, niet opdringerig of gehaast. Ze nam de tijd en gaf bij alles mij de keuze. Super!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Grote showroom en vriendelijk personeel

Beste Marvin,
Bedankt voor dit grote compliment aan Svenja en dit mooie review.
Alvast veel plezier van je nieuwe interieur!

Rita Severien

Heel fijn gewinkeld en gevonden wat we zochten

Klantvriendelijk & aanbod

Beste Rita,
Bedankt voor deze prachtige sterren. We willen al onze klanten een mooie en fijne winkelbeleving geven, wat fijn om te lezen dat je dit ook zo ervaren hebt.
Alvast veel plezier...
Beste Rita,
Alvast veel plezier van de nieuwe Baenks bank.

Ferrycleaning

Zeer goed

Betrouwbaar

Beste Ferry,
Bedankt voor deze mooie review!