7.5/10
8.1/10

Annelie Donkers

Fijne woonwinkel met goed advies.

Goede adviezen; snel contact; wijzigingen in order werden vlot doorgevoerd; levering verliep correct en vriendelijk.

Heel positief! Mooie duidelijk website

Fijne/vriendelijke en snelle service.

Ellen Brouwer

Erbarmelijk, 2 stoelen op 16 Augustus besteld. Levertijd, werkt mij verteld, zou waarschijnlijk niet langer zijn dan 6 tot 8 weken. Begin November telefonisch kontakt gehad met Rick of Rik. Hij... Erbarmelijk, 2 stoelen op 16 Augustus besteld. Levertijd, werkt mij verteld, zou waarschijnlijk niet langer zijn dan 6 tot 8 weken. Begin November telefonisch kontakt gehad met Rick of Rik. Hij beloofde mij terug te bellen. Wat nooit is gebeurd. Ondertussen 3 verschillende orderno. Waren deze daadwerkelijk besteld? Uiteindelijk de stoelen vorige week opgehaald. de service van het afhaalpunt, uitermate vriendelijk en behulpzaam. Deze zeer uitermate teleurstellende ervaring met uw bedrijf, niet alles is te wijten aan een nieuw computersysteem, zal ik nooit meer zaken met uw doen. En dit uiteraard ook delen in famile en kennissenkring. Teleurstellend dat
het laatste kontakt het

Vriendelijk en klantgericht afhaalpunt

Ervaren personeel en een prachtige zaak! Super geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe bank! Hier kom ik vaker terug.

Verkopers hadden een hoop ervaring en product kennis en konden mij daarom het juiste adviseren. Mooie en overzichtelijke winkel!

daan

Perfect geholpen!! buitengewoon vriendelijk

snel, vriendelijk en mooie spullen

B. Molendijk

Blij verrast. Heel blij met mijn nieuwe inrichting.

Meedenken met de aankoop. Heb een gratis interieuradvies van Lisa genoten. Daarna heeft verkoopster Petra mij goed geadviseerd qua model en bijpassende fauteuil.

Familie de Ridder

Eind september onze nieuwe bank besteld bij De Ruijtermeubel.
Eind september onze nieuwe bank besteld bij De Ruijtermeubel.
Fijn geholpen door en een hoop gelachen met de verkoper. Leuk om te zien dat ze de showroom bij de Ruijter aan het op pimpen zijn.
Bank vorige week netjes bezorgd door 2 keurige heren.
We zitten er weer heerlijk bij!

Groetjes Familie de Ridder

Verkopers en bezorgers.

Pettinga

Slecht

Helaas geen fijne communicatie gehad 6 weken langer moeten wachten heel klant onvriendelijk te woord gestaan

Reactie De Ruijtermeubel:

Beste heer Pettinga, Bedankt voor het delen van uw mening. Helaas hebben wij niet kunnen leveren binnen de afgesproken termijn, onze excuses hiervoor. Wij hebben het tussentijds proberen op te... Beste heer Pettinga, Bedankt voor het delen van uw mening. Helaas hebben wij niet kunnen leveren binnen de afgesproken termijn, onze excuses hiervoor. Wij hebben het tussentijds proberen op te lossen met een leenbank. Vervelend om te horen dat u onvriendelijke te woord bent gestaan, kunnen wij hierover contact met u opnemen? Alsnog veel plezier van uw aankoop. Vriendelijke groet, Wesley de Jong De Ruijtermeubel

Ploeger

Ervaring is goed het enige wat mij stoorde is dat er niet duidelijk is verteld dat je de bank zelf moest behandelen , je sluit toch een ' verzekering ' af voor een redelijk bedrag ,Ik vind dat dat... Ervaring is goed het enige wat mij stoorde is dat er niet duidelijk is verteld dat je de bank zelf moest behandelen , je sluit toch een ' verzekering ' af voor een redelijk bedrag ,Ik vind dat dat er beter bij verteld had moeten worden . En ik vond de bezorgkosten vrij hoog

Netjes afgeleverd vriendelijke geduldige bezorgers

Reactie De Ruijtermeubel:

Beste Mevr. Ploeger, Bedankt voor het delen van uw ervaring en de positieve beoordeling. Wij nemen uw feedback mee in het verbeteren van de communicatie. Veel plezier van uw... Beste Mevr. Ploeger, Bedankt voor het delen van uw ervaring en de positieve beoordeling. Wij nemen uw feedback mee in het verbeteren van de communicatie. Veel plezier van uw aankoop. Vriendelijke groet, Wesley de Jong De Ruijtermeubel

André

Op 17-8-2019 meubelen uitgezocht, een prijs afgesproken, een bestelformulier ondertekend waar ook de prijs op stond en gevraagd of de meubelen week 42/43 geleverd konden worden wat volgens de... Op 17-8-2019 meubelen uitgezocht, een prijs afgesproken, een bestelformulier ondertekend waar ook de prijs op stond en gevraagd of de meubelen week 42/43 geleverd konden worden wat volgens de verkoopster geen probleem was. Twee weken na de bestelling kreeg ik een telefoontje van de verkoopster en vertelde mij dat ik €200,- bij moest betalen. Ik was het hier uiteraard niet mee eens en ging er niet mee akkoord. De verkoopster heeft mij daarna nog tot vervelens aan toe diverse keren benaderd met de vraag of ik toch nog wil betalen. Uiteindelijk heeft de manager beslist dat ik niet bij hoef te betalen. Inmiddels is het eind week 46 en ik heb nog geen meubels, afgelopen dinsdag zouden deze geleverd worden maar ik kreeg maandagmiddag een telefoontje dat de levering niet doorgaat omdat de eettafel toch niet binnen zou zijn. De Ruijtermeubel kan mij ook niet vertellen wanneer mijn eettafel wel binnen is. Kortom een zeer slechte ervaring met deze meubelzaak en daarom geen positieve beoordeling.

Veel keus