Hoe beoordeelt u het gebruiksgemak van de website?
7.4/10
Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe tevreden bent u over de bezorging (of het afhalen) van uw meubels?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Ostermeijer

Zeer goede en verrassende ervaring gehad

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

ijzersterke en super vriendelijke service en ze hebben een groot en modern assortiment

Arthur en Sacha

Zeer tevreden.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

We zijn geholpen door Martin Stelling.
We zijn geholpen door Martin Stelling.
Als je foto’s of een filmpje meeneemt van je eigen interieur bekijkt hij deze nauwkeurig en neemt deze informatie mee in zijn advies. Martin kan goed luisteren en beargumenteren op grond van welke informatie zijn advies tot stand komt. Martin is zeer vriendelijk en een prettig mens in de omgang.
De volgende keer zullen we weer advies inwinnen bij hem.

Tamara Joosten

Super service!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Goede en uitgebreide service, top afhandeling

Leonie

Vorig jaar terug hebben wij ons huidige woning een vernieuwende look gegeven.
Nu wij binnenkort de sleutel van ons nieuwe woning krijgen wisten wij gelijk waar we moesten zijn!
We hebben...
Vorig jaar terug hebben wij ons huidige woning een vernieuwende look gegeven.
We hebben weer een afspraak gepland bij Interieurarchitect Lisa Voet en dat voelde gelijk weer goed.
Lisa voelt goed aan wat je wensen zijn en weet daar een mooie invulling aan te geven. Zij heeft passie voor haar vak, straalt dit ook uit en dat zie je terug tot in de details.
Wij kijken uit naar de komst van ons meubels die we in jullie mooie meubelzaak hebben besteld.

Jack en Leonie

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Mooi assortiment met ruime keuze en uitgebreide mogelijkheden. Vriendelijke medewerkers, gezellig, het is leuk shoppen bij jullie.

Beste Jack en Leonie,
Beste Jack en Leonie,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie ook voor jullie nieuwe woning bij ons geslaagd zijn. Jullie prachtige woorden over Lisa geven we uiteraard aan haar door. Haar visie en passie vertaalt ze inderdaad perfect naar de bewoners.
Alvast heel veel plezier met jullie nieuwe thuis en de nieuwe meubels.

T. Oldewarris

Uitstekende service, groot assortiment en heel fijn geholpen!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Groot assortiment, en uitstekend, eerlijk en leuk geholpen door Catharien. Ik ben erg blij met haar adviezen en mijn keuzes!

Beste mevrouw Oldewarris,
Bedankt voor het compliment en de prachtige 5-sterren. Mijn collega's staan ook voor eerlijk advies en klantvriendelijkheid, fijn om te lezen dat u dit ook zo ervaart....
Beste mevrouw Oldewarris,
Wij zullen uw compliment met plezier doorgeven aan Catharien.

Dona en Mark

Wij hebben bij de Ruijtermeubel een afspraak gehad met Lisa Voet voor interieuradvies. Zij heeft ons top geholpen en is een hele leuke en spontane dame die goed advies geeft. Ik raad iedereen aan om... Wij hebben bij de Ruijtermeubel een afspraak gehad met Lisa Voet voor interieuradvies. Zij heeft ons top geholpen en is een hele leuke en spontane dame die goed advies geeft. Ik raad iedereen aan om bij haar advies te krijgen voor je interieur en alles wat erbij hoort.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Zijn klantvriendelijke mensen die daar werken.

Beste mevrouw Dona, meneer Mark,
Bedankt voor deze mooie 5-sterren beoordeling en het prachtige compliment naar Lisa. Wij zullen uw compliment met veel plezier aan haar doorgeven.
Met...
Beste mevrouw Dona, meneer Mark,

Sylvia Broere

Online eetkamerstoelen gekocht en wat zijn ze mooi! stoelen van een bijzonder mooie kwaliteit. Snel geleverd volgens afspraak!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Goede adviezen en afspraken keurig nageleefd

Beste mevrouw Broere,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat de stoelen snel geleverd zijn en dat ze prachtig staan.
Heel veel plezier van uw nieuwe eetkamerstoelen.
Met...
Beste mevrouw Broere,
Heel veel plezier van uw nieuwe eetkamerstoelen.

Wieger

Wij zijn erg fijn geholpen door Catharien Koolen. Ze gaf ons een eerlijk advies, ze heeft verstand van alle materialen, nam de tijd voor ons en dacht goed met ons mee vanuit onze smaak. Daaraan... Wij zijn erg fijn geholpen door Catharien Koolen. Ze gaf ons een eerlijk advies, ze heeft verstand van alle materialen, nam de tijd voor ons en dacht goed met ons mee vanuit onze smaak. Daaraan voorafgaand hebben we een uitgebreid adviesgesprek gehad bij een styliste/interieuradviseur (Lisa Voet). We hadden zelf wel wat ideeën, maar Lisa maakte dit tot een mooi/kloppend geheel. Inclusief plattegrond met afmetingen etc. We gingen daardoor met een gerust hart tot de aankoop over van een aantal meubels, omdat we wisten dat het bij elkaar zou passen.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Groot assortiment, in meerdere prijssegmenten beschikbaar. Om te mengen ideaal. Eerlijk advies. Ze denken met je mee vanuit jouw smaak.

Beste meneer Wieger,
Beste meneer Wieger,
Bedankt voor uw positieve woorden! We zijn blij om te lezen dat u blij was met de hulp van Catharien en Lisa. We wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels. Geniet er van!
Samira Huibregtse

Esther

Na een paar rondjes lopen door de winkel viel ons oog gelijk op een super mooie bank in de showroom. wij werden goed begeleid door de verkoopster Catharien zij liet ons de opties en functies zien... Na een paar rondjes lopen door de winkel viel ons oog gelijk op een super mooie bank in de showroom. wij werden goed begeleid door de verkoopster Catharien zij liet ons de opties en functies zien zodat wij de perfecte bank konden kopen. Na verloop ook nog eens begeleid bij een keuken kijken bij de Superkeukens en vervolgens met een prachtige bank en een perfecte keuken het pand verlaten!!!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Reageren goed via de telefoon en mail

Beste mevrouw Esther,
Beste mevrouw Esther,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u dubbel geslaagd bent en dat Catharien u zo goed begeleid heeft hierin. Heel veel kookplezier straks in uw nieuwe keuken en natuurlijk ook veel zitplezier van uw nieuwe bank.

Joke

Bank gekocht en heel vakkundig en eerlijk geholpen door Catherine.

Vakkundig

Beste mevrouw Joke,
Bedankt voor uw review en het mooie compliment aan Catharien, ik zal het aan haar doorgeven.