8.3/10
7.5/10

Peter Das

Super geholpen en geadviseerd door mevr Connie Gruijters de Ruijter mag trots zijn om zo een dame opde loonlijst te hebben.

Zie bovenstaand

Fam. Noorman

Zeer vriendelijk personeel! Er werd niet moeilijk gedaan toen we onze order wijzigden na een consult bij Lisa. ­čśâ

We kregen goede adviezen en we zijn nog niet uitgewinkeld bij jullie!

Wij zijn goed geïnformeerd bij de aanschaf van ons meubilair.
Er is veel keus en kwalitatief goede meubels tegen een redelijke prijs

De verkoop begrijpt wat je wilt hebben en anticiperen daar goed op. Niets wordt opgedrongen maar wij kregen prima info.

Fam. van Roon

Hoge kwaliteit, onderscheidend in de meubel branche. Vriendelijk advies en service. Professionele bezorging en montage. Klasse!

B.M. van der Veer

Bank besteld, aagegeven welke samenstelling aan de hand van de voorbeelden. In dat voorbeeld 1 electrische voetsteun, toch 2 besteld en daar kwam men pas achter toen de fabriek belde dat dat niet...

ja, mooi assortimenmt

Tolner

Bank en stoelen kreuken enorm, hebben dit reeds gemeld. Komen op 7 december kijken wat er aan de hand is.

Snelheid is sterke punt bank en stoelen zijn sneller geleverd dan verwacht.

Service in de winkel was prima. Helaas het beloofde staaltje niet mogen ontvangen. De bezorgers waren nogal stug.

Service in de winkel is top

Liane Wolfert

Uitstekend!

Uitstekend hulp door de bezorgers. Netjes alles uitpakken en het afval meenemen

Prins

Altijd perfecte service. Door de jaren heen heb ik bijna al mijn meubels bij de Ruijter aangeschaft omdat ik altijd goede ervaringen heb met dit bedrijf

Altijd duidelijke afspraken, die ook worden nagekomen. Ik kan geen negatieve punten noemen.

Prettig geholpen

Prima geholpen, rustig en duidelijk