Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Westerink

Prettig contact met catharien. Rustig, geduldig, luisterend oor, informatief en volledig. ##zyanos een geweldige aanwinst. Lekkere gerechten.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Brede assortiment, sfeervol en overzichtelijk. Zeer vriendelijk personeel. Neemt alle tijd. Denkt mee met de klant. Zoekt naar oplossingen.

Cor Haagsman

In maart 2022 besluiten mijn vrouw en ik een nieuw bankstel en een relaxstoel te kopen bij de Ruijtermeubels. Na goed en prettig geholpen te zijn door verkoper Aldert bestellen wij het e.e.a. In maart 2022 besluiten mijn vrouw en ik een nieuw bankstel en een relaxstoel te kopen bij de Ruijtermeubels. Na goed en prettig geholpen te zijn door verkoper Aldert bestellen wij het e.e.a.
Na, zo`n +/m 3 maanden levertijd, is de levering van de meubels een fijt. Fantastische mannen die het kwamen brengen. De kwaliteit is prima maar O, wat valt het bankstel tegen. Na een weekje het aangezien te hebben, besluiten wij met ons probleem naar de Ruijtermeubels terug te gaan.
Na het e.e.a. uitgelegd te hebben aan de alleraardigste verkoopster Mary werd alles uit de kast gehaald en in het werk gesteld om ons tevreden de winkel uit te laten gaan. Het bankstel werd een week later omgeruild door fijne bezorgers en wij zijn heel tevreden zoals ons probleem is opgelost.
Personeel en met name Mary hartelijk dank.
Cor Haagsman
Zandvoort

Goede service

Vertrouwen komt te voet...en gaat met een vliegende vaart

De service is echt vreselijk!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Bij de oriëntatie op meubels/aanschaf wordt je echt in de watten gelegd, ze hebben mooie meubels, waar je op je gemak naar kunt kijken of vragen over stellen.
Daar waar het fout gaat is als er...
Daar waar het fout gaat is als er een defect optreed aan een meubel. Na 6 weken bellen, 6 medewerkers te hebben gesproken die voortdurend aangeven dat ze "er achter aan gaan en terugbellen", heb ik tot op heden nog geen enkel antwoord gekregen. De wijze van te woord staan is rond uit vernederend.

Linda P

Super contact gehad met Ron, hij heeft ons erg goed geholpen!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Kwaliteit, klantvriendelijkheid en gezelligheid!

Geeb

Prima.
Zeer vriendelijk

Collectie groot

Marion

Mooie winkel en goede service, top geholpen door Jill.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Assortiment in combinatie met goed personeel

Beste Marion,
Bedankt voor deze mooie review. We gaan het compliment doorgeven aan Jill.
Alvast veel plezier van de nieuwe meubelen.

Meij

Service is vreselijk, de Ruijtermeubel is niet meer wat het geweest was

Beste mevrouw Meij,
Beste mevrouw Meij,
Bedankt voor deze beoordeling. Nogmaals ons excuses. Heel erg vervelend hoe dit gegaan is. Uw klacht is bij ons door teveel handen gegaan, hierdoor zijn wij het overzicht verloren en daar werd u de dupe van.
Dit had niet mogen gebeuren. Wij gaan naar aanleiding van uw order wel onze interne processen nakijken en verbeteren, zodat dit de volgende keer voorkomen kan worden.

EW

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer slecht. Ik heb in november 2021 twee fauteuils gekocht. In mei 2022 werden deze na ruim 6 maanden eindelijk geleverd. Al snel bleek dat het leer van de ene... Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer slecht. Ik heb in november 2021 twee fauteuils gekocht. In mei 2022 werden deze na ruim 6 maanden eindelijk geleverd. Al snel bleek dat het leer van de ene stoel een lelijke kreukel had, en de andere stoel stond scheef op de draaipoot. Twee duidelijke klachten, zou je zeggen. Het duurde vrij lang voordat de 'service' afdeling mij kon vertellen wat het plan m.b.t. herstel was. Hierbij verschuilden zij zich achter de fabrikant. Uiteindelijk zijn de stoelen weer opgehaald. Half juli zijn de stoelen weer afgeleverd. Direct bleek dat beide gebreken nog steeds aanwezig waren. Beide klachten zijn goed zichtbaar, dus dat had De Ruijtermeubel zelf ook kunnen zien. Het is onbegrijpelijk dat ze stoelen met dezelfde gebreken gewoon voor de tweede keer afleveren. Na enig aandringen heeft de bezorger ter plekke de 'service' afdeling gebeld. In overleg is er besloten om de koop te ontbinden, en ze hebben de spullen direct weer ingeladen. De Ruijtermeubel gaf aan dat ze het ontzettend vervelend vinden, maar dat soort uitspraken achteraf heb ik niets aan. Ze kunnen beter hun 'service' serieus nemen vanaf het eerste moment, in plaats van deze rare manier van handelen. Eindresultaat: 8 maanden verder, geld terug, geen stoelen.

Beste Ew,
Beste Ew,
Bedankt voor deze beoordeling. Het klopt inderdaad dat wij als bedrijf overleggen met de fabrikant als er een lelijke kreukel in het leder zit. De fabrikant fabriceert deze meubelen en weten vaak exact waar het probleem zich bevind of hoe ze dit kunnen herstellen. Het is inderdaad wel erg vervelend dat de stoel voor de tweede keer nog niet goed was. Wij bieden onze klanten altijd een herkeuze aan. U wilde graag dat de koop werd ontbonden en daar hebben wij gehoor aan gegeven.

Esther Steenbergen

Geweldig

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Geweldig geholpen door verkoopster Tiny van Raalte, dankzij Tiny voelde het kopen van een bank als een feestje!

Beste Esther,
Bedankt voor deze mooie 5-sterren beoordeling.

W. Prins

Professionele verkoopster

Kwaliteit, professioneel

Beste mevrouw Prins,
Bedankt voor de 4,5-sterren review.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe bank.