Hoe beoordeelt u het gebruiksgemak van de website?
7.6/10
Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe tevreden bent u over de bezorging (of het afhalen) van uw meubels?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

B van Duren

Toch nog tevreden

Nvt

Horn

Dik 17 weken wachten op bank. Daarna drie weken gebruikt, was 1 grote rimpel. Nu 12 weken wachten op levering.

Weet ik niet.

Beste meneer Horn,
Beste meneer Horn,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Wat vervelend dat de bank na 3 weken gebruik niet meer voldeed. Ik begrijp uit uw tekst dat de service dit inmiddels heeft opgelost.

Fam van Kampen

Ruime fijne winkel met correct en vriendelijk personeel

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ruime winkel, goed advies.

Beste familie van Kampen,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling, hier zijn we erg blij mee.
Alvast veel plezier van uw nieuwe interieur.

Jolanda Kuenen-Piek

Samen met Carla, onze zitmeubelen, bank,,poefen en 2 fauteuils uitgezocht . Vele stoffen gezien en bij elkaar gezocht in augustus..In december, heel spannend kwamen onze meubels binnen..Staat... Samen met Carla, onze zitmeubelen, bank,,poefen en 2 fauteuils uitgezocht . Vele stoffen gezien en bij elkaar gezocht in augustus..In december, heel spannend kwamen onze meubels binnen..Staat prachtig bij elkaar, wil op deze manier de lieve verkoopster Carla hartelijk bedanken.Ben dit helemaal vergeten met de aankoop dit te doen ,dus bij deze.MVG Jolanda Kuenen.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Eindoordeel laat ik even open. Dit komt omdat de geleverde bank niet goed is. Ben hierover aan het mailen met de serviceafdeling van de Ruytermeubelen ,dat bij levering er iets aan de bank mankeert... Eindoordeel laat ik even open. Dit komt omdat de geleverde bank niet goed is. Ben hierover aan het mailen met de serviceafdeling van de Ruytermeubelen ,dat bij levering er iets aan de bank mankeert en dat ik een zelfde nieuwe bank wil, waar niets aan mankeert. Hoop hierover snel iets te horen van de serviceafdeling.

Beste Jolanda,
Bedankt voor dit mooie compliment aan Carla. Wij geven dit graag aan haar door.
Heel veel plezier van uw nieuwe zithoek.

de Ruijtermeubel

Heel fijn

Goed ervaren personeel

Beste,
Bedankt voor deze positieve review. Alvast veel plezier van uw nieuwe zithoek.

H. Blommesteijn

Prima geholpen en goede service. En wat leuk..je krijgt bij aankoop een heerlijke borrelbox mee met verse hapjes gemaakt in eigen keuken bij de lunchroom. Wat een leuke verrassing!

Klantvriendelijk, behulpzaam

Beste meneer Blommesteijn,
Bedankt dat u de tijd nam om uw positieve ervaring met ons te delen.
Alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuil.

Paul Lindeboom

Uitstekend geholpen door Joyce die alle tijd voor ons nam en met ons meedacht

Vriendelijke medewerkers

Beste Paul,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij gaan dit prachtige compliment aan Joyce doorgeven.

Mandy

Enorm vriendelijk, eerlijk en goed geholpen en geadviseerd door Jill. Het was zelfs een leuke middag op deze manier. Nu een paar weken geduld hebben.

Veel keuze

Beste Mandy,
Bedankt voor deze positieve woorden en het compliment naar Jill.

Jolanda

Goede ervaring, met een prettige begeleiding en advies van Jill, bij aankoop van onze nieuwe bank en fauteuil

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Zeer klantvriendelijk en als klant verwend met koffie/gebak en na aankoop nog een mooie box met lekkers mee gekregen

Beste Jolanda,
Bedankt voor deze prachtige 5-sterren en het mooie compliment aan Jill. Dit geven wij natuurlijk aan haar door.
Alvast veel plezier van uw nieuwe zithoek!
Met...
Beste Jolanda,
Alvast veel plezier van uw nieuwe zithoek!

Manon

Fantastisch geholpen door Lisa en Jill met compleet nieuw interieur voor de benedenverdieping! Ze wisten een goed beeld te vormen van onze wensen en dat te vertalen naar een mooi geheel. Stijlen,... Fantastisch geholpen door Lisa en Jill met compleet nieuw interieur voor de benedenverdieping! Ze wisten een goed beeld te vormen van onze wensen en dat te vertalen naar een mooi geheel. Stijlen, kleuren, materialen; alles klopt nu. We konden alles bij elkaar zien en er werd ook heel erg meegedacht. De tweede keer dat we kwamen waren er zelfs behangstalen meegebracht uit andere winkels om het geheel af te stylen.
Vooral kleuren en materialen bij elkaar zoeken is voor ons een lastige opgave en daar zijn we ontzettend prettig mee geholpen.

Vriendelijkheid

Beste Manon,
Beste Manon,
Bedankt voor deze uitgebreide en positieve review. Wat fijn dat Lisa en Jill samen met jullie de perfecte stijl, sfeer en meubels hebben weten te creëeren. Wij gaan dit compliment natuurlijk aan hun beide doorgeven.
Alvast heel veel plezier straks van jullie nieuwe droominterieur.