7.5/10
8.1/10

B. Molendijk

Blij verrast. Heel blij met mijn nieuwe inrichting.

Meedenken met de aankoop. Heb een gratis interieuradvies van Lisa genoten. Daarna heeft verkoopster Petra mij goed geadviseerd qua model en bijpassende fauteuil.

Familie de Ridder

Eind september onze nieuwe bank besteld bij De Ruijtermeubel.
Eind september onze nieuwe bank besteld bij De Ruijtermeubel.
Fijn geholpen door en een hoop gelachen met de verkoper. Leuk om te zien dat ze de showroom bij de Ruijter aan het op pimpen zijn.
Bank vorige week netjes bezorgd door 2 keurige heren.
We zitten er weer heerlijk bij!

Groetjes Familie de Ridder

Verkopers en bezorgers.

Pettinga

Slecht

Helaas geen fijne communicatie gehad 6 weken langer moeten wachten heel klant onvriendelijk te woord gestaan

Reactie De Ruijtermeubel:

Beste heer Pettinga, Bedankt voor het delen van uw mening. Helaas hebben wij niet kunnen leveren binnen de afgesproken termijn, onze excuses hiervoor. Wij hebben het tussentijds proberen op te... Beste heer Pettinga, Bedankt voor het delen van uw mening. Helaas hebben wij niet kunnen leveren binnen de afgesproken termijn, onze excuses hiervoor. Wij hebben het tussentijds proberen op te lossen met een leenbank. Vervelend om te horen dat u onvriendelijke te woord bent gestaan, kunnen wij hierover contact met u opnemen? Alsnog veel plezier van uw aankoop. Vriendelijke groet, Wesley de Jong De Ruijtermeubel

Ploeger

Ervaring is goed het enige wat mij stoorde is dat er niet duidelijk is verteld dat je de bank zelf moest behandelen , je sluit toch een ' verzekering ' af voor een redelijk bedrag ,Ik vind dat dat... Ervaring is goed het enige wat mij stoorde is dat er niet duidelijk is verteld dat je de bank zelf moest behandelen , je sluit toch een ' verzekering ' af voor een redelijk bedrag ,Ik vind dat dat er beter bij verteld had moeten worden . En ik vond de bezorgkosten vrij hoog

Netjes afgeleverd vriendelijke geduldige bezorgers

Reactie De Ruijtermeubel:

Beste Mevr. Ploeger, Bedankt voor het delen van uw ervaring en de positieve beoordeling. Wij nemen uw feedback mee in het verbeteren van de communicatie. Veel plezier van uw... Beste Mevr. Ploeger, Bedankt voor het delen van uw ervaring en de positieve beoordeling. Wij nemen uw feedback mee in het verbeteren van de communicatie. Veel plezier van uw aankoop. Vriendelijke groet, Wesley de Jong De Ruijtermeubel

André

Op 17-8-2019 meubelen uitgezocht, een prijs afgesproken, een bestelformulier ondertekend waar ook de prijs op stond en gevraagd of de meubelen week 42/43 geleverd konden worden wat volgens de... Op 17-8-2019 meubelen uitgezocht, een prijs afgesproken, een bestelformulier ondertekend waar ook de prijs op stond en gevraagd of de meubelen week 42/43 geleverd konden worden wat volgens de verkoopster geen probleem was. Twee weken na de bestelling kreeg ik een telefoontje van de verkoopster en vertelde mij dat ik €200,- bij moest betalen. Ik was het hier uiteraard niet mee eens en ging er niet mee akkoord. De verkoopster heeft mij daarna nog tot vervelens aan toe diverse keren benaderd met de vraag of ik toch nog wil betalen. Uiteindelijk heeft de manager beslist dat ik niet bij hoef te betalen. Inmiddels is het eind week 46 en ik heb nog geen meubels, afgelopen dinsdag zouden deze geleverd worden maar ik kreeg maandagmiddag een telefoontje dat de levering niet doorgaat omdat de eettafel toch niet binnen zou zijn. De Ruijtermeubel kan mij ook niet vertellen wanneer mijn eettafel wel binnen is. Kortom een zeer slechte ervaring met deze meubelzaak en daarom geen positieve beoordeling.

Veel keus

Goede service, perfecte prijs-kwaliteitverhouding

Goede service

Een bedrijf zoals het hoort te zijn. Een prachtige winkel om te zien en om er door heen te lopen. De verkoper die ons hielp had veel kennis over zaken. Ook de levering was precies op tijd. De tafel... Een bedrijf zoals het hoort te zijn. Een prachtige winkel om te zien en om er door heen te lopen. De verkoper die ons hielp had veel kennis over zaken. Ook de levering was precies op tijd. De tafel en bank werden bezorgd door 2 vriendelijke en keurige mannen. Wij komen in de toekomst zeker nog eens terug!

Erg veel keus
Ruime showroom
Vriendelijke en eerlijke verkopers
speelruimte voor de kinderen

Warm ontvangst

Advies op maat

Raymond van de Velde

Goed geholpen, de verkopers weten waar ze het over hebben. Professioneel bedrijf.

- Ervaren verkopers, die een kwalitatief advies geven
- Winkel uitstraling is goed verzorgd en lekkere koffie

Michel

Zeer goed geholpen door de Ruijtermeubel. Vriendelijke mensen met veel kennis en ook een eigen mening. Niet alleen maar meepraten met de klant. En het allerbelangrijkste ik heb nu een mooie... Zeer goed geholpen door de Ruijtermeubel. Vriendelijke mensen met veel kennis en ook een eigen mening. Niet alleen maar meepraten met de klant. En het allerbelangrijkste ik heb nu een mooie woonkamer. Thanks!

Meedenken met de klant.