Montage

Zeer goed

zo laten is goed

Aannemersbedrijf Zentjens

Netjes en correct

Snelle reactie en duidelijke omschrijving

H. Sonnemans

Goede ervaring!
Alle afspraken zijn perfect nagekomen!
Aardig en vakkundig personeel!

Alle afspraken worden nagekomen

A. van der Stelt

Goed. Vriendelijke benadering en zelfs in het weekend.

Prijs kwaliteit verhouding
Snelle Levering
Service bij kleine vragen

De montage handleiding nog beter maken door betere omschrijving.
Zo stond er 2 keer bevestigingsbeugels terwijl er maar 3 waren en uitleg niet helemaal afdoende.
Online misschien een...
De montage handleiding nog beter maken door betere omschrijving.
Online misschien een helpdesk?

Reactie De Rooij Garagedeuren:

U heeft het helaas nog moeten doen met onze 'oude' handleiding! Inmiddels is deze vervangen door een zeer uitgebreide handleiding waar alles veel gedetailleerder in staat omschreven.
We danken u...
We danken u hartelijk voor de feedback en veel plezier van uw aankoop.

Loones Noel

Voor de eerste keer had ik er 'n goed gevoel bij en dat is ook zo geweest.

De vlugge antwoorden op mijn mail en zeker de nodige uitleg gekregen .

Bij de levering van de motor voor elektrisch te openen en de afstandsbediening Nederlandse handleiding bij voegen .

Mega Storage BV-D. Peters

Een garagedeur besteld voor een opslagunit, deze was snel geleverd.
Een garagedeur besteld voor een opslagunit, deze was snel geleverd.
Een paar kleine problemen, maar deze werden goed en snel verholpen door de zeer vriendelijke dames van de Rooij garagedeuren. Wij moeten nog meer units bouwen en zullen zeker hier onze verdere garagedeuren hier aankopen.

Zeer goede service!

Berend Drenthen

Kort en bondig en 1 bedrag komt niets meer bij

De beide dames op de verkoop!!

Zo doorgaan

IDB

Ik heb hieronder mijn ervaring uiteengezet.

prijs/kwaliteit verhouding

montage vind ik wat aan de magere kant. Ik heb zelf de elektra aangesloten. Is door jullie monteur gewoon met mijn werkplaats-verlengsnoer aangelegd. En het is niet waterpas/recht gemonteerd. Het... montage vind ik wat aan de magere kant. Ik heb zelf de elektra aangesloten. Is door jullie monteur gewoon met mijn werkplaats-verlengsnoer aangelegd. En het is niet waterpas/recht gemonteerd. Het sluit aan de zijkant en onderkant niet goed af. Hang- en sluitwerk zit er ook een beetje schots en scheef op gemonteerd. dat is erg jammer.

Piet

Ik had een verbogen sectionaldeur scharnier. Heb daarop contact opgenomen met De Rooij. Na tel. overleg heb ik een mail gestuurd met een foto van het bewuste onderdeel.
De volgende dag al had...
De volgende dag al had ik een vervangend scharnier. Helemaal dikke prima. En ook nog eens service van de zaak werd mij gemaild, nadat ik een mail had gestuurd om een factuur voor het geleverde scharnier. Echt een hele prima service.

Na het probleem voorgelegd te hebben, wordt er direct actie ondernomen.

heb ik zo even niet paraat

Henk van Voorst

Na websitecontact, mailcontact, telefonisch contact snel duidelijkheid omtrent wat er gebeuren moest en wat dat zou gaan kosten. Daarna volgens afspraak perfect uitgevoerd. Kleine tegenslagen bij de... Na websitecontact, mailcontact, telefonisch contact snel duidelijkheid omtrent wat er gebeuren moest en wat dat zou gaan kosten. Daarna volgens afspraak perfect uitgevoerd. Kleine tegenslagen bij de installatie (plafond garage te laag) zonder mekkeren overwonnen. Prettige 'geen gezeur' leverancier.