Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Veninga

Gemoedelijk team erg spontaan, medewerkers met super ervaring, snelle levering ! Top kwaliteit in vergelijking met andere deuren !!
Zeer goede monteurs niets anders dan lof !!!
TOP BEDRIJF...
Zeer goede monteurs niets anders dan lof !!!
TOP BEDRIJF !! we hebben maar 1 garage deur anders hadden we morgen nog 1 besteld !!

Top Service !! Spontaan personeel

GEEN

particulier

Zeer goeie ervaring met dit bedrijf, vriendelijke mensen, bij ons miste 1 onderdeel die is na snel contact dezelfde dag nog probleemloos op de post gedaan, probleem dus snel opgelost.

vriendelijk, snel reageren snel handelen

Kloosterman

Geweldige service. Zonder problemen worden onderdelen per direct opgestuurd.

Service en aandacht voor de klant

Lugtmeijer Bloemen

Vriendelijke en snelle communicatie. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Kundige en vriendelijke monteurs.

Zie onze beschrijving.

Guus Heerde

Duidelijke uitleg bij de keuze van garagedeur. Toch besloten om een elektrische roldeur te kiezen met afstandsbediening.

Duidelijke uitleg, door ongelukje was rollager verbogen. Deze is gratis door de Rooij nageleverd. Prima service.

Zo door blijven gaan. Voorbeeld voor andere bedrijven.

Parteculier

Super klantvriendelijk en erg behulpzaam goede service.

Ze bellen je terug als je ze gebeld heb en ze kunnen niet opnemen

Bart

Zeer goed

Er waren 2 panelen beschadigd wat gebeuren kan tijdens transport, gebeld en supersnel opgelost, 2 nieuwe panelen gekregen

René Hilgers

POSITIEF

BEHULPZAAMHEID

LIJST OM PROBLEMEN OP TE LOSSEN TOEVOEGEN

Sibbald

Goede kwaliteit van materiaal.
Klant vriendelijk
Goede service

Klant vriendelijk

Tijdplanning

C.J.H. van der Vegt

Naar aanleiding van enkele negatieve reacties die ik hier zie wil ik bij deze mijn ervaring delen.
Ik heb van dit bedrijf al een paar garagedeuren gemonteerd in de regio Rotterdam.
Samen...
Samen met de duidelijke montagehandleiding en de instructie video kan een kind de was doen.
Lukt het daar alsnog niet mee dan zal er vast wel iets anders zijn waar je wel goed in bent.
Ook zijn het prima deuren, zeker aan de prijs kwaliteit verhouding valt niets op aan te merken.

goed product voor goede prijs

nvt