Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

j de jong

Goed bedrijf,
snelle reactie op mijn vragen en op tijd geleverde motor voor mijn garagedeur

goeie prijskwaliteitverhouding

Sapan Suwannapaksins

Heb telefonisch contact gehad met José en Tonia, werd vriendelijk en attent te woord gestaan. Kreeg scherpe offerte voor een uitmuntend product. Petje af voor deze meiden ze weten waar ze over... Heb telefonisch contact gehad met José en Tonia, werd vriendelijk en attent te woord gestaan. Kreeg scherpe offerte voor een uitmuntend product. Petje af voor deze meiden ze weten waar ze over praten en zo kocht ik toch een andere deur dan ik in gedachten had maar waar ik nu erg blij mee ben dat ik dat gedaan heb, dankzij het goede advies.

Service, kwaliteit, snelle levering en scherpe prijs

Ze hebben mij op alle punten uitmuntend geholpen

L.J. Flikweert

Zeer recent hebben we bij De Rooij Garagedeuren dubbele openslaande garagedeuren besteld. Het offertetraject was heel plezierig en José en Tonia hebben onze vragen en wensen snel beantwoord en... Zeer recent hebben we bij De Rooij Garagedeuren dubbele openslaande garagedeuren besteld. Het offertetraject was heel plezierig en José en Tonia hebben onze vragen en wensen snel beantwoord en uitgevoerd. Daarnaast hadden ze ook nog de beste prijs! Na de bestelling vond de levering plaats zoals afgesproken en konden we de deur plaatsen. Perfect uitgevoerd naar onze wensen. Helaas bleek dat de fabrikant de deurpanelen had voorzien van te weinig verf, waardoor de grondlaag zichtbaar was. We kwamen hier achter toen de deuren al stonden. Direct een mail gestuurd naar de Rooij en de situatie uitgelegd met enkele foto's erbij. Binnen een dag kregen we keurig reactie en werden we gebeld dat ze contact hadden opgenomen met de leverancier en dat er inderdaad te weinig verf op de deuren zat. Ze hadden direct met de fabrikant de afspraak gemaakt dat de deurpanelen opnieuw gemaakt zouden worden, gespoten zouden worden en van een laag baroflon worden voorzien als extra bescherming omdat wij aan de kust wonen. Een monteur van de fabrikant komt de panelen nu vervangen. Wat ons betreft topservice die je weinig tegen komt! Dus niet alleen het voortraject verloopt prima, maar ook als er wat is kun je op ze rekenen. Een heel fijn bedrijf wat we van harte aanbevelen!

Topservice, vriendelijkheid en verstand van zaken!

Jo Hoogeveen

Goede prijs kwaliteit verhouding. Simpel om zelf te monteren. En goed service na die tijd.

snelle levering. en netjes geholpen bij het inlezen van de handzenders

Smit

Vriendelijk, en correct. Werd netjes terug gebeld.

Frank Lieverdink

Erg tevreden over de kwaliteit van de deur, deze zelf gemonteerd.
Erg tevreden over de kwaliteit van de deur, deze zelf gemonteerd.
Prettig offertetraject, de bestelling keurig op tijd geleverd en de communicatie en nazorg is erg goed. Wij hadden een storing in de motor, na enig overleg is dit zeer netjes opgelost, super service!

Communicatie
Vriendelijk
Service

De gebruiksaanwijzing kan op punten iets duidelijker

H.Rens

Na 10 jaar is de motor op. Voor een redelijke prijs is een nieuwe motor gezonden en kreeg ik advies hoe de nieuwe motor op de oude rail te monteren. Alles werkt weer soepel en geruisloos.

Practisch meedenken met de klant en snelle reactie op de vragen.

Het plastic tandwieltje direct meezenden met de motor.

Douwe Pieter Reitsma

Matig product, slechte service

Goedkoop

Betere afhandeling service

Meijerhof

Super bedrijf

Mee denken, telefonisch mee helpen te hetprogrameren van product.

Goed zeggen knop aanklikken of knop ingedrukt houden.

Ad

De montage was eenvoudig met de meegeleverde materialen, en met een klein probleempje met het inregelen was een telefoontje genoeg, een vriendelijke dame heeft op een zeer vakkundige manier aan de... De montage was eenvoudig met de meegeleverde materialen, en met een klein probleempje met het inregelen was een telefoontje genoeg, een vriendelijke dame heeft op een zeer vakkundige manier aan de telefoon even meegeholpen en was het euvel zo verholpen

Snelle levering en geweldige service

Geen enkele