Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Eefting

Fijn contact en deskundig advies.
Ook snelle reactie op vragen.
Ga zo door!

Snelle reactie.
En een hele mooie deur.

Vis

Rommel!

Goedendag,

Wat jammer dat we deze feedback ontvangen!
We kunnen uw gegevens helaas niet vinden in ons systeem. Zou u ons een mailtje willen sturen met uw klant- en of factuurnummer. En uiteraard horen wij ook graag wat er aan de hand is, zodat we de problemen kunnen oplossen.

De Rooij Garagedeuren

Hm geerligs

We hebben 3 weken geleden gemeld dat er 2 panelen van de electrische deur deukjes inzitten. Tot op heden niets gehoord vind dit wel slecht. Hm Geerligs Drachten

Sneller klachten behandelen1

Goedendag,
Wij kunnen uw gegevens niet terug vinden in onze administratie. Kan het zijn dat de garagedeur onder een andere naam bij ons gekocht is? Ook kunnen wij geen mail van u terugvinden over de klacht. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar info@derooijgaragedeuren.nl en daarbij uw klant- en/of factuurnummer vermelden, dan kunnen wij het probleem oplossen.

De Rooij Garagedeuren

Cor Mooij Voorzitter VVE Egmond

Wij hebben een complex met 14 garages onder appartementen en hebben door de renovatie gelijk nieuwe deuren gekocht en deze laten monteren door De Rooij garagedeuren. Door de kust waar wij wonen...

De voorinformatie en het advies van Jose waren zeer verhelderend.

Bij ons was alle tot in de puntjes verzorgd.

J. Boerma

Aardige dames, ze stonden mij keurig te woord en hebben mij alles duidelijk uitgelegd vwb de montage van de garagedeur.

Goede service en zeer klantvriendelijk

Ik zou het niet weten ;-)

Tim Timmerman

Garagedeuropener na een half jaar stuk gegaan. Ook de kwaliteit van de panelen laat te wensen over. (Corrosie zichtbaar)

Website prima

Kwaliteit deur en opener

Beste Tim Timmerman,

Dank u voor uw feedback. Als het zo is wat u beweert, zouden wij het op prijs stellen dat u contact met ons opneemt zodat wij het probleem kunnen oplossen. Uw gegevens zijn bij ons namelijk niet bekend.

Jose de Rooij (De Rooij Garagedeuren)

Van Cleemput

Ik heb vooral een zeer goede indruk,het contact omtrent mijn bestelling was zeer goed en correct

Als iets beloofd wordt dan gebeurd het ook zoals beloofd.

De instructies voorde montage ,vooral de foto's, kunnen veel beter.ook de tekst is nogal complex.ik als technieken had er geen probleem mee maar een hobbyist zou wel eens moeite hebben.Ik heb namelijk de lengte van de toekijken moeten aanpassen en dat staat niet in de tekst

M.J.Beije

Het duidelijke instructie filmpje op YouTube

Opmerkingen en tips over het inkorten van de horizontale deurpanelen aan het BEGIN van de papieren handleiding vermelden, nu heb ik voornamelijk het YouTube filmpje gevolgd en hier komt dit item niet naar voren,.
Het gaat erom dat wanneer een paneel moet worden ingekort dit aan beide zijden gedaan moet worden i.v.m de inwendige versteviging platen.

Marion

Onlangs hebben wij een nieuwe garagedeur gekocht.

Snelle reactie op vragen via de mail maar ook telefonisch. Ruim assortiment en korte levertijden

Assink

Prima behandeling