De pspdokter

De pspdokter Ook benieuwd naar feedback over de webshop De pspdokter? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company991
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De pspdokter met 9.4/10. Gebaseerd op 991 ervaringen.

marleen blockken
marleen blockken

Zeer goede service! !.

Anita Janssen
Anita Janssen

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik ben erg goed geholpen. Belde voor een product op voorraad vervolgens legde ik mijn probleem uit en werd telefonisch goed geadviseerd over het probleem en welk product ik waarschijnlijk nodig had ook al was dit advies op afstand het was wel het juiste advies. Blij dat ik gebeld heb want had toch een ander product nodig dan ik in eerste instantie dacht. Dus super geholpen en nogmaals bedankt voor de goede tip.

Prima en snelle service.

Marvin Rouppe van der Voort
Marvin Rouppe van der Voort

Beschrijf hier uw ervaring:

er bleken 2 varianten te zijn van een onderdeel dat ik bestelde, ik werd hier netjes over gebeld en het juiste onderdeel lag de volgende dag in de brievenbus.

Goede service.

Jeroen
Zeer goed (9/10)
Jeroen

Beschrijf hier uw ervaring:

Goed bereikbaar en snel en vriendelijk gereageerd.

Score voor De pspdokter:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik had een product besteld, maar vanwege een fout in het computersysteem is de bestelling niet goed doorgekomen. nadat ik een email had gestuurd is er snel en vakkundig gereageerd, zodat ik alsnog het onderdeel de volgende dag in huis had.

Egbert Mulder
Voldoende (6/10)
Egbert Mulder

Beschrijf hier uw ervaring:

Produkt erg slecht het bedrijf zal prima zijn

Reactie De pspdokter:

De PS4 dient u eerst goed schoon te maken en te ontvetten met een vochtige doek en wat afwasmiddel voordat u de skin aanbrengt anders zal deze niet goed hechten. Vooral wanneer de PS4 in een ruimte staat waar word gerookt.

Via de link hieronder vind u een Youtube filmpje waar u kan zien hoe de skin moet worden aangebracht.

Indien het product niet aan uw wensen voldoet kunt u deze binnen 14 dagen na het ontvangst retourneren.
Het gehele aankoop bedrag zal dan naar uw rekening worden gecrediteerd.

Hopende u hierbij vooralsnog voldoende van dienst te zijn geweest.

De pspdokter klantenservice

Score voor De pspdokter:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Over de aankoop, super kloten we hebben een gta skinn gekocht voor de ps4 maar het enige wat dat doet is loslaten . het ziet er niet uit jammer. bezorgi g was orima optijd.

Willem van der Velden
Willem van der Velden

Snelle service

Prima.

Jens Hoogstraten
Goed (8/10)
Jens Hoogstraten

Beschrijf hier uw ervaring:

Aangezien het een kleine (vrij simpele) transactie was kan ik niet veel zeggen, maar voor nu een positieve indruk. Ik ben netjes op de hoogte gehouden van mijn aankoop en beloftes zijn nagekomen m.b.t. levertijd en product kwaliteit.

Score voor De pspdokter:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

De aankoop is soepel verlopen. besteld en 2 dagen later ontvangen. product is in prima staat aangekomen en werkt zoals het hoort.

Visscher
Visscher

Beschrijf hier uw ervaring:

Super !! En snel geholpen.

Top!!.

Swen
Swen

Beschrijf hier uw ervaring:

Mijn PS3 begaf. De oplossing? Een nieuwe/refurbished 'PS3 Slim voeding APS-270' aanschaffen.
Ik wist niet goed wat ik moest en kon verwachten van De pspdokter, maar het mailverkeer was duidelijk/overzichtelijk en ook de verzending was via track-and-trace te volgen. Dinsdag besteld, woensdag in huis. Al met al een dus positieve ervaring en kan niet anders dan De pspdokter aanraden.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ps3 slim voeding aps-270 vervangen in de ps3 en werkt zonder enig probleem.

m. van oeveren
m. van oeveren

Beschrijf hier uw ervaring:

ik werd netjes geholpen, goed geadviseerd omdat ik iets verkeerd had besteld en mijn probleem is uiteindelijk prima opgelost.

Prima!.

Bedrijfsinformatie

De pspdokter is een reparatie/postorder bedrijf met sinds 2006 ervaring op het gebied van spelcomputer, smartphone en tablet reparaties. Wij bieden u professionele Eerste hulp en onderdelen voor de game console (Zuid-Holland, Rotterdam, Den Haag en Zoetermeer)
Adres
Edisonlaan 22a