Maurice

Top geregeld, pakketje was wat laat, maar kwam door fout van TNT

Paulussen

Top

Gewoon goed. Snel gestuurd, snel
Reactie op vragen.

Tufan

Makkelijk besteld en werkt prima

Beschrijf hier uw ervaring:

Alles verliep zoals afgesproken, zeer tevreden

Thomas

Prima vervangende onderdelen, mijn 3ds werkt weer :)

Beschrijf hier uw ervaring:

Makkelijk besteld, onderdelen snel geleverd. Ik ben tevreden.

Bianca

Online besteld, dus heb geen ervaring met de bereikbaarheid. Wel prettig dat het mogelijk is om bij een fysieke winkel langs te gaan.

Beschrijf hier uw ervaring:

Accu voor de switch besteld om 23.00 woensdagavond, vrijdag lag het in de brievenbus.
Duidelijke website, bestelproces verliep prima, keuze uit meerder betalingsmogelijkheden.

Roy

Product zoals omschreven ontvangen, voldeed aan de verwachtingen

Beschrijf hier uw ervaring:

Goede duidelijke product omschrijving, een goede prijs/kwaliteits verhouding en een snelle bezorging.

Jeroen schellingerhout

Goed product

Beschrijf hier uw ervaring:

Werd nog even gebeld omdat ik me adres verkeerd had ingevuld en de volgende dag had ik het pakketje in huis top service

Marco vroomen

Reeds is mijn bestelling aan gekomen!
Ik heb de fout helaas zelf niet gezien.
Dat ik het huis nummer in plaats van 60 had 50
Het pakje was dus op verkeerde huis nummer geleverd....

Reactie De pspdokter:

Hier geeft u dus aan zelf een fout te hebben gemaakt. her uitnodigingen zijn verzonden maar word niets mee gedaan.
Kleine moeite om zelf even contact op te nemen met de melding "ïk heb mijn bestelling gevonden bij het verkeerd opgegeven huisnummer, sorry dat ik jullie verkeerd heb beoordeeld"

Wij hebben niets verkeerd gedaan maar er staan nu toch 2 negatieve beoordelingen van dezelfde persoon/bestelling online.

Shame on you Marco Vroomen

Jonathan

Uitstekende service.

Beschrijf hier uw ervaring:

De bluetooth antenne van mijn PS4 was beschadigd. Ik heb een nieuwe besteld, deze was snel binnen. Maar mijn probleem was niet opgelost. Mijn vragen werden per e-mail snel beantwoord. Ik kon zelfs op zondag even langskomen.
De nieuwe antenne was waarschijnlijk met de bezorging beschadigd, maar werd ter plekke gerepareerd.