Je aankoop wordt beschermd

Raquel Watson

Ik vind dat mijn aankoop op tijd aankwam na het bestellen.

Beschrijf hier uw ervaring:

Geen ervaring ermee. Ik zocht een betrouwbare website voor mijn aankoop en koos ik dus de-pspdokter

Danny

Aankoop via internet

Snelle levering goede kwaliteit

H. Ece

Bestelling door mij verkeerd verkeerd geplaatst, maar op kosten van de zaak gecorrigeerd.
Geweldige service.

michael jonkers

Zeer slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beschrijf hier uw ervaring:

lcd scherm besteld, deze is defect geleverd.
was beschadigd bij levering.
na overleg, deze teruggestuurd, en later een telfoontje krijgen, met een verhaal, dat ik dit zelf beschadigd zou hebben.
echt een oplichter dit, kijk uit wat je besteld hier.!!!!!!!!

Reactie De pspdokter:

U zegt al 300 keer een lcd scherm van een PSP te hebben vervangen alleen denk ik daar heel anders over gezien de staat van het lcd scherm nadat deze is geretourneerd.

Schade welke zijn ontstaan bij de montage worden niet door de garantie gedekt.

Pieter Vandenbussche

Zeer goed. Geen directe klachten.

sanders

Prima en eerlijk advies

Beschrijf hier uw ervaring:

Onze 3 jaar oude PS4 klonk als een stofzuiger. Mijn dertienjarige zoon had besloten daar wat aan te doen, maar na het in elkaar zetten deed de DVD speler het niet meer. Wij dus naar de pspdokter. Die heeft er meteen naar gekeken en ons eerlijk advies gegeven over de mogelijke reparatie. In ons geval: doe het niet repareren, speel verder zonder DVD speler

Jan Doek

Product is het foute product, namelijk een te grote schroevendraaier die wel verkocht wordt als zijnde correct voor het openen van de Nintendo Joy-con (Y0 is niet correct, het moet Y00 zijn en...

Beschrijf hier uw ervaring:

Verzending was snel en hoewel de eerste schroevendraaier de foute was, hebben ze een toegestuurd die het wel doet en de website aangepast.

J Heikoop

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring:

Door een betaling fout met iDEAL twee facturen gekregen en daarover gebeld hij wist meteen waar het over ging en voelde mij geen onbekende direct klant gericht en goede uitleg dat die ene niet die niet goed gegaan was al was ge annuleert. Super

Wannes Roels

Moeilijk te zeggen na 1 aankoop.

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik was op zoek naar een Torx schroevendraaier T8 secured en kreeg een gewone T8 toegestuurd. Die had ik thuis ook wel liggen.

Joost

De schroevendraaier die nodig is voor de Nintendo Switch (Triwing) is van zulke slechte kwaliteit dat nu zowel de schroefjes als de schroevendraaier kapot zijn en ik de batterij niet heb kunnen...