Reactiesnelheid email
Informatie tijdens verkoopgesprek
Productkennis
After Sales

Fleur

Mooie zaak met veel keus. Mochten meteen een aantal stalen lenen. Vervolgens was er snel ruimte om de vloeren te laten plaatsen. Plaatsing zelf was goed en mooi. Onhandigheden van ons (oude) huis... Mooie zaak met veel keus. Mochten meteen een aantal stalen lenen. Vervolgens was er snel ruimte om de vloeren te laten plaatsen. Plaatsing zelf was goed en mooi. Onhandigheden van ons (oude) huis werden vakkundig opgelost. Zijn nog elke dag blij met het resultaat!

Vakkundig

Johan

Een verademing, alles verliep goed en prachtig werk geleverd

Duidelijkheid, geduldig, behulpzaam in het kiezen en Ruthwins werk is vakmanschap.

n.v.t.

Mirjam

Wat een mooie vloer, een goede vakman, en Ruthwin heeft m supersnel gelegd.

Meedenken, adviseren, mooie voorbeeldborden en vakmanschap

Jeroen van Steenis

Mooi aangelegd parket, helemaal naar tevredenheid gedaan

Denkt goed mee, geen probleem om een keer extra langs te komen voor oa aanbrengen inloopmat

Afspraken en contact lopen soms wat stroef

Ellen

Topzaak. Ruthwin is een vakman met oog voor zijn klanten, en denkt écht mee. Kon sneller langskomen dan verwacht, wat fijn was, aangezien we te maken hadden met vloerschade door een lekkage.

Snelheid, vakmanschap

Enige wat ik me kan bedenken is dat het nog los afgewerkt moet worden, misschien was in 1x fijner geweest.

Angeline

We zijn meerdere keren in de winkel geweest bij Ruthwin. Elke keer weer vriendelijk, persoonlijk geholpen en alle tijd. Ruthwin denkt echt mee en geeft goed advies en ook z’n mening. Dat is wel zo... We zijn meerdere keren in de winkel geweest bij Ruthwin. Elke keer weer vriendelijk, persoonlijk geholpen en alle tijd. Ruthwin denkt echt mee en geeft goed advies en ook z’n mening. Dat is wel zo fijn. Uiteindelijk is de vloer conform afspraken en planning gelegd. Mooi resultaat voor onze nieuwe woning. Bedankt voor de service.

Service en prima materialen, met de juiste filosofie; te veel keuze maakt het niet makkelijker en niet beter. Ruthwin maakt het makkelijker kiezen. Uitgebalanceerd aanbod, kwalitatief goed!

Niet echt

Greco Steenmetz

Fantastisch gedaan, mijn vloer als nieuw en superstrak afgewerkt met mooie plinten

Vakwerk, ze weten heel goed waar ze het over hebben. Eerlijk verhaal bij het verkopen en een vakman die het kwam uitvoeren. Die deed ook nog een stapje extra!! Niet de allergoedkoopste maar wat mij... Vakwerk, ze weten heel goed waar ze het over hebben. Eerlijk verhaal bij het verkopen en een vakman die het kwam uitvoeren. Die deed ook nog een stapje extra!! Niet de allergoedkoopste maar wat mij betreft wel de beste.

Jager

Prima levering en leggen van een mooie parket- en laminaat vloeren

Goede prijs kwaliteit verhouding, professioneel zowel verkoop, advies alsmede installatie

Afspraken vastleggen en communicatie

G Bronkhorst

Goede ervaring! Duidelijk en uitgebreid advies tijdens het uitzoeken van de vloer en veel keus qua vloeren. Afspraken qua leggen worden nagekomen en binnen de afgesproken tijd zijn ze klaar. De... Goede ervaring! Duidelijk en uitgebreid advies tijdens het uitzoeken van de vloer en veel keus qua vloeren. Afspraken qua leggen worden nagekomen en binnen de afgesproken tijd zijn ze klaar. De vloer is heel netjes gelegd en wordt schoon opgeleverd! Kortom heel blij mee!

Goed meedenken

Nvt

Blatter

Fijne plek voor het uitzoeken van een mooie vloer. Ruthwin denkt mee en is zeer flexibel. We kregen verschillende samples mee om thuis de verschillende houtkleuren te beoordelen.

Vriendelijk, open en flexibel

Meer overzicht in offerte en taakomschrijving