particulier

Snelle levering , goede website

snelle levering

Geert-Jan Koot

Bij een problematische olijfboom werd een adequaat voedingssupplement aanbevolen. Het resultaat was binnen zes weken zichtbaa en het herstel van de boom hield aan.

Vakkundig advies, snel en accuraat leverend.

Theo Van Meervelt

Trekt opniets , niet betrouwbaar

geen sterke punten , veel beloven

Reactie De Olijfgaard Shop:

Wegens omstandigheden bij onze vervoerder heeft de uitlevering van deze order enkele dagen langer geduurd dan normaal. Klant is hiervan direct op de hoogte gesteld en de bestelling is vervolgens als... Wegens omstandigheden bij onze vervoerder heeft de uitlevering van deze order enkele dagen langer geduurd dan normaal. Klant is hiervan direct op de hoogte gesteld en de bestelling is vervolgens als gebruikelijk verwerkt. Er is na de bezorging ook telefonisch contact geweest waarbij klant te kennen gaf de bestelling in goede orde te hebben ontvangen en hier tevreden mee was.

Serge

Al meerdere jaren producten besteld voor onderhoud olijfboom. Duidelijke keuze uit verschillende voedingssupplementen en combi pakketten.

Snelle levering en stevig verpakt

Marc

Helaas komt de uitnodiging voor de review voordat mijn bestelling geleverd is. Communicatie is niet hun sterkste punt, maar daar kan nog sprake zijn van miscommunicatie. Na een telefoontje woensdag,... Helaas komt de uitnodiging voor de review voordat mijn bestelling geleverd is. Communicatie is niet hun sterkste punt, maar daar kan nog sprake zijn van miscommunicatie. Na een telefoontje woensdag, een week na de bestelling, werd beloofd het pakket dezelfde dag nog te versturen. Nu, zondag nog steeds niet er er wordt ook niet meer gereageerd op mail. Zeer teleurstellend. Maandag nogmaals gebeld en er blijkt zowel ruis op de lijn te zitten als een fout bij de postbesteller.

Ze nemen in ieder geval de moeite om de de fout naar behoren op te lossen

Gielink

Goed verpakt, snelle levering

Bart vc

Perfecte levering!

Doet wat ze beloven...leveren

Ton

Ik heb het verkeerde product geleverd gekregen.
Op mijn mail wordt door de olijfgaardshop niet gereageerd. Als je belt
krijg je voicemail met de mededeling dat de voicemail niet...
Ik heb het verkeerde product geleverd gekregen.
Op mijn mail wordt door de olijfgaardshop niet gereageerd. Als je belt
krijg je voicemail met de mededeling dat de voicemail niet afgeluisterd
wordt.

De Olijfgaardshop heeft later toch gereageerd, het verkeerde product
teruggenomen en een vervangend product gestuurd.

Reactie De Olijfgaard Shop:

Het per abuis verkeerd geleverde artikel is omgeruild voor het correcte artikel. Klant is hierbij op de hoogte gehouden. Door een hoog ziekteverzuim als gevolg van Covid-19 zijn wij tijdelijk minder... Het per abuis verkeerd geleverde artikel is omgeruild voor het correcte artikel. Klant is hierbij op de hoogte gehouden. Door een hoog ziekteverzuim als gevolg van Covid-19 zijn wij tijdelijk minder goed bereikbaar geweest. Dit heeft er voor gezorgd dat de afwikkeling enkele dagen langer heeft geduurd dan gebruikelijk.

H. Van Urk

Goede kwaliteit en snelle levering

bert heeres

Vlotte afhandeling van het bestelde produkt

zie boven