Deskundigheid
Medewerkers

Smids

Arnhem

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Smids, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. U heeft naar aanleiding hiervan contact met ons gehad. Uw opmerking wordt intern verder besproken voor verbetering.... Beste mevrouw Smids, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. U heeft naar aanleiding hiervan contact met ons gehad. Uw opmerking wordt intern verder besproken voor verbetering. Wij zijn u een volgende keer graag verder van dienst op de vestiging voor een kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Wim Coene

Positief

Bezuidenhoutseweg in Den Haag

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Coene, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Langenberg

Mijn ervaring van deze nederlandse kluis is gewoon goed

Gouda

NVT

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Langenberg, dat is geweldig om te lezen. Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse... Beste meneer Langenberg, dat is geweldig om te lezen. Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

József Papp

Ik ben tevreden klant

Rotterdam Blaak

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Papp, bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent met onze diensten. Wij helpen u graag verder bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

M.A. van Turenhout van Gils

Schandalig behandeld

Damplein Dordrecht

Ander personeel.Maar is moeilijk te krijgen dat snap ik ook wel

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw van Turenhout van Gils, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Wij betreuren het zeer dat dit uw ervaring geweest is. Wij hebben naar aanleiding hiervan contact... Beste mevrouw van Turenhout van Gils, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Wij betreuren het zeer dat dit uw ervaring geweest is. Wij hebben naar aanleiding hiervan contact met u gezocht voor interne verbetering. Mocht u willen overstappen naar onze nieuwe vestiging in Dordrecht Centrum, dan vernemen wij dit graag telefonisch van u via 088-7445555. Wij zijn u hier heel graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Amsterdam

Goed zo

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek... Beste (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Ida droog

Heel prettig ontvangen

Vestiging den haag

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Droog, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Droog, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Noah

Top service. Ik ben heel goed geholpen.

Purmerend

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Noah, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag... Beste Noah, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

G. ten Brummelhuis

Correct , vriendelijk , gemoedelijk en to the point

Enschede

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer ten Brummelhuis, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer ten Brummelhuis, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Rob Plugboer

Prima ontvangst. Vriendelijk en duidelijke uitleg.

Haarlem

Geen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Plugboer, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer Plugboer, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis