Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

P. Dijkshoorn

Goed alternatief voor de gestopte bank. Huur is daardoor nu wel erg hoog. Te veel vragen bij safegebruik (inhoud). Slecht parkeren bij vestiging Heerenveen.

Heerenveen

Minder onnodig protocol bij safegebruik (niet bij eerste registratie)

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Dijkshoorn,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review.
Geachte heer Dijkshoorn,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review.
De vragen die aan u gesteld zijn hebben te maken met de Wwft, dit staat voor de wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme. Wij zijn wettelijk verplicht om deze vragen te stellen aan onze klanten. Het is EU-wetgeving waar onder andere banken, verzekeraars, accountants en vele andere bedrijven zich aan moeten houden. Daarom wordt er aan al onze klanten gevraagd wat voor objecten er in de kluis opgeslagen worden. U kunt er van uit gaan dat wij deze informatie vertrouwelijk zullen behandelen. Deze is bijvoorbeeld niet inzichtelijk voor onze werknemers. Wij hopen dat bovenstaande toelichting u een beter inzicht heeft gegeven over de reden dat onze collega u naar de inhoud van de kluis heeft gevraagd.
Onze protocollen dragen bij aan een veilige opslag van uw kostbare spullen.
Nogmaals dank voor uw review en graag tot ziens op de vestiging.
Anita

Els

Zeer positief!

Enschede

Monique van Tongeren

Perfect

Rotterdam

lennaerts

Voel me er veilig en,en wordt goed geholpen.Je hebt er ook privacy

venlo

Rotterdam Blaak

Stoop Johan

Heerenveen

Bioijsboer

Er is nog 21 dagen voordat mijn abbonrment weer een jaar wordt verlengt. Ik dacht, ik ga afmelden. Nog 21 dagen voordat mijn contract afloopt. Dus ik ben 9 dagen te laat en wordt ik gestrafd met 3... Er is nog 21 dagen voordat mijn abbonrment weer een jaar wordt verlengt. Ik dacht, ik ga afmelden. Nog 21 dagen voordat mijn contract afloopt. Dus ik ben 9 dagen te laat en wordt ik gestrafd met 3 maanden bijbetalen. Terwijl de nieuwe abo niet is begonnen moet ik 3 maanden betalen. Zegt genoeg over de intentie van nl.kluis. Eerlijk zou zijn, opzeggen na een jaar wanneer je wilt. Dame aan de lijn is vriendelijk. Met vriendelijkheid koop ik niks als ik 3 maanden zomaar moet betalen

Blaaak

Dat als iemand 1 jaar lid is en kluis wilt opzeggen, dat degene zelf mag bepalen wanneer diegene wilt opzeggen, en niet een bedrijf die bepaald dat ik iets moet betalen waar ik geen gebruik van hebt... Dat als iemand 1 jaar lid is en kluis wilt opzeggen, dat degene zelf mag bepalen wanneer diegene wilt opzeggen, en niet een bedrijf die bepaald dat ik iets moet betalen waar ik geen gebruik van hebt gemaakt omdat dat in de afspraak zou staan. Waarom maken jullie dan zo een oneerlijk afspraak.Als het systeem zo zou zijn, dat ik elke moment kan opzeggen geeft mij een eerlijker gevoel en kans groter om terug te komen.
Ik kom niet meer terug al veranderen jullie de regel.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Bioijsboer,
Hartelijk dank voor deze review. U heeft deze week gesproken met een collega. Hij heeft u nogmaals uitgelegd inzake een opzegging.
In onze voorwaarden staat dat, als...
Beste heer Bioijsboer,
In onze voorwaarden staat dat, als er een kluis wordt gehuurd, deze minimaal 1 maand voor het einde van het contract schriftelijk opgezegd dient te worden.
Wij moeten namelijk de verzekering op de hoogte te brengen dat de gehuurde kluis verlengd wordt. Daarbij zijn kosten gemoeid.
Voor u hebben wij een hoge uitzondering gemaakt om toch uw contract te beëindigen, met wel de daarbij behorende kosten.
Hopende u hiermee nogmaals voldoende te hebben geïnformeerd.
Fem

Bart van Tongeren