Deskundigheid

Ferdous

Slechte ervaring en onprofessioneel

Den haag spaarneplein 2

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Ferdous, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Naar aanleiding hiervan hebben wij telefonisch contact met u gehad. Uw feedback wordt gebruikt voor interne verbetering.... Beste Ferdous, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Naar aanleiding hiervan hebben wij telefonisch contact met u gehad. Uw feedback wordt gebruikt voor interne verbetering. Hopend u hiermee van dienst geweest te zijn. Wij helpen u bij een volgend kluisbezoek graag verder op de vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Nermin Asci-Erdogan

Heel beleefd en alles was duidelijk uitgelegd

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Nermin Asci-Erdogan, bedankt dat u een review aan ons doorgegeven heeft. Fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet,... Beste Nermin Asci-Erdogan, bedankt dat u een review aan ons doorgegeven heeft. Fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Coby Meulenberg

Werd vriendelijk ontvangen door Carien.
Ze heeft alles duidelijk uitgelegd.

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Meulenberg, wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De... Beste mevrouw Meulenberg, wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Wesley

Zeer goed

Utrecht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Wesley, hartelijk dank dat u een review heeft doorgegeven. Fijn dat u tevreden bent! Wij zijn u graag verder van dienst op de vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Ravi

Veiligheid

Almere

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Ravi, hartelijk dank voor de review. Wat fijn dat u tevreden bent! Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Aleman

Netjes, punctueel en correct

Bergen op Zoom

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Aleman, hartelijk dank dat u een review heeft doorgegeven. Fijn dat u tevreden bent! Wij zijn u graag verder van dienst op de vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse... Beste heer Aleman, hartelijk dank dat u een review heeft doorgegeven. Fijn dat u tevreden bent! Wij zijn u graag verder van dienst op de vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Smids

Arnhem

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Smids, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. U heeft naar aanleiding hiervan contact met ons gehad. Uw opmerking wordt intern verder besproken voor verbetering.... Beste mevrouw Smids, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. U heeft naar aanleiding hiervan contact met ons gehad. Uw opmerking wordt intern verder besproken voor verbetering. Wij zijn u een volgende keer graag verder van dienst op de vestiging voor een kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Wim Coene

Positief

Bezuidenhoutseweg in Den Haag

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Coene, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Langenberg

Mijn ervaring van deze nederlandse kluis is gewoon goed

Gouda

NVT

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Langenberg, dat is geweldig om te lezen. Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse... Beste meneer Langenberg, dat is geweldig om te lezen. Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

József Papp

Ik ben tevreden klant

Rotterdam Blaak

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Papp, bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent met onze diensten. Wij helpen u graag verder bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis