Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

M van der Horst-Fransen

Vriendelijke en correcte behandeling.

Bergen op Zoom

Het was er die dag erg druk en we konden (mochten) nog niet naar binnen. Over een kwartiertje terug komen. We werden toen als eersten geholpen. Is het niet mogelijk (wenselijk) om op afspraak te... Het was er die dag erg druk en we konden (mochten) nog niet naar binnen. Over een kwartiertje terug komen. We werden toen als eersten geholpen. Is het niet mogelijk (wenselijk) om op afspraak te komen ?

S. Symons

Almere

De controle moet beter ten aanzien van de kamer welke je wordt toegewezen. Bij de inschrijving werd verteld dat bij het verlaten van de kamer men alles controleert, zodat er niets achter blijft.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw Symons,
Hartelijk dank voor uw review.
Geachte mevrouw Symons,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij controleren de privé kamer waar u uw bezittingen in de kluis heeft gedaan altijd na afloop van uw bezoek. Sommige medewerkers doen dit direct wanneer ze u komen halen.
Dan ziet u onze medewerker de controle uitvoeren. Sommige medewerkers kiezen er voor u eerst terug naar de kluis te begeleiden en na afloop de controle te doen.
Door deze verschillende werkwijzen kan het lijken of onze collega de controle niet uitvoert. Uiteraard nemen wij uw verbeterpunt mee om zo onze dienstverlening te kunnen blijven verbeteren.
Mocht u nog vragen hebben aangaande bovenstaande toelichting dan horen wij het graag.
Marieke

Haasjim Soekhai

Goede vriendelijke service

amsterdam vijzelstraat

Schuiling

Emmen

Nvt nog niet, voelt goed, als we vaker zijn geweest hebben we misschien opmerkingen

Willemsen

Very nice.

Amsterdam

none

Gull

Ik ben heel erg tevreden. Ik werd bij de receptie al vriendelijk en goed ontvangen. Bij de kluis zelf werd ik ook snel en goed geholpen. Ik kon aan alles merken dat het professioneel is.

Amsterdam Vijzelstraat

Geen echt top!

I.Knap-Klein

Ben tevreden met de ontvangst en de afhandeling

Gouda

N.v.t.