Deskundigheid

O DEGIRMENCI

Super aardigheid

Enschede

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Degirmenci, hartelijk dank voor uw positieve review. Wij helpen u een volgende keer graag verder op uw vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

M H

Prima!

Eindhoven

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste M H (anoniem), Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste M H (anoniem), Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Johan

Amsterdam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Johan, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse... Beste Johan, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Leo aan de wiel

Prettig geholpen

Damplein Dordrecht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer aan de Wiel, bedankt voor uw review. Wij helpen u een volgende keer graag verder op de vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

voorwinden

Slecht bereikbaar voor mindervaliden. de ingang van het gebouw is alleen maar te bereiken via een trap , de deur voor de invaliden(lift) is dicht getimmerd .
beneden bij de kluizen zijn wel...
beneden bij de kluizen zijn wel voorzieningen voor rolstoelen.
maar wat heb je daar aan als je niet binnen kan komen

den haag

zorg voor bereikbaarheid van invaliden

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Voorwinden, hartelijk dank voor uw review. De beheerder van het gebouw voert tijdelijk renovatie werkzaamheden uit. Excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u over enige tijd weer... Geachte heer Voorwinden, hartelijk dank voor uw review. De beheerder van het gebouw voert tijdelijk renovatie werkzaamheden uit. Excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u over enige tijd weer gebruik kan maken van de gezamenlijk lift in het pand. Wellicht bent u voor de toekomst geholpen door gebruik te maken van een andere vestiging in de nabij omgeving van Den Haag waar de vestiging gelijkvloers is? informeert u in dat geval telefonisch via 088-7445555 naar de situatie en mogelijkheid voor een overstap naar onze vestiging in Delft, Rijnsburg of Wassenaar. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Wij zijn u graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

prive

Zeer goed

rotterdam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer (anoniem), hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder op de vestiging bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet Rutger | De Nederlandse... Geachte heer (anoniem), hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder op de vestiging bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet Rutger | De Nederlandse Kluis

Margreet van Looy

Heel fijn geholpen. Aardige medewerksters. Alles positief.

Enschede

Geen alles verloopt perfect

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw van Looy, hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u zeer tevreden bent. Wij helpen u een volgende keer graag verder. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Krijn Huijzer

Ging sleutels inleveren i.v.m opzegging.
De mevrouw achter de balie kwam het niet uit, moest een afspraak maken want ze was alleen. Ik heb daar helemaal geen zin in was haar opmerking
...
Ging sleutels inleveren i.v.m opzegging.
Ronduit onbeschoft en beschamend

Domplein Dordrecht

Vriendelijk en beleefd personeel, dit is echt beschamend

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Huijzer, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Wij betreuren het zeer dat dit uw ervaring is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor. Naar aanleiding van ons... Beste heer Huijzer, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Wij betreuren het zeer dat dit uw ervaring is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor. Naar aanleiding van ons telefonisch contact zullen wij uw feedback gebruiken voor verdere evaluatie, om onze service in de toekomst te kunnen garanderen. Met vriendelijk groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

J.de Swart

Wel goed hoor!!!

Groningen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer de Swart, bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlands Kluis

Sanne

Super vriendelijk geholpen!

Alkmaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Sanne, bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlands Kluis