Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

van vonno

Heel vriendelijk en goed personeel

amersfoort

dat je met scootmobiel niet binnen kan

Geachte mevrouw van Vonno,
Bedankt voor uw mooie review.
Vanwege de betonnen trap voor onze ingang in Amersfoort is het helaas niet mogelijk om deze vestiging met scootmobiel te bezoeken....
Geachte mevrouw van Vonno,
Bedankt voor uw mooie review.
U zou wel kosteloos kunnen overstappen naar een andere vestiging, bijvoorbeeld naar Hilversum waar een lift is en een eigen parkeerplaats achter het pand, of naar Bussum, ook met lift en parkeerplaatsen voor de deur.
Met vriendelijke groet, Anita

DNK

Denbosch

Te duur

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Fijn dat u tevreden bent.
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Fijn dat u tevreden bent.
U huurt bij ons vanaf 9,95 per maand een kluis. De kosten zijn afhankelijk van het formaat en de verzekerde waarde van de kluis die u kiest. De prijzen zijn inclusief btw en de verzekering. De huurprijs is verder mede gebaseerd op de kosten de veiligheidsmaatregelen in onze vestigingen met zich mee brengen. Wij hebben de hoogst haalbare veiligheidsgraad: categorie 4+.
Nogmaals dank voor uw review en graag tot ziens op de vestiging.

Van Dee

bez houtseweg

Hoe kan ik, in geval van calamiteit, mijn verzekering tot (45.000,-) claimen. Met een fotootje? Dan zal de verzekeringsmij. vast gaan zeggen dat dat helemaal niets zegt...

Geachte heer van Dee,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
Wat betreft de verzekering: u kunt naast de door u genoemde foto's ook thuis...
Geachte heer van Dee,
Wat betreft de verzekering: u kunt naast de door u genoemde foto's ook thuis aankoopbonnen, transactiebewijzen en taxatierapporten bewaren om de waarde van uw bezittingen aan te tonen.
Mocht u een nadere uitleg willen over de verzekering dan kunt u ons bellen op 088 744 55 55 of natuurlijk een van mijn collega's tijdens een bezoek aan de kluis vragen of ze u wat meer uitleg willen geven.
Wij hopen u snel weer te mogen begroeten voor een bezoek.
Met vriendelijke groet.
Marieke

Danish Ali

Goed, uitleg en afspraken zijn helder.

Den Haag

Er was miscommunicatie over de eerste factuur. Ik vroeg of die de borg (sleutels) en de eerste maand zou behelzen en dit werd bevestigd. De factuur kwam uiteindelijk voor de borg + het hele jaar. Er... Er was miscommunicatie over de eerste factuur. Ik vroeg of die de borg (sleutels) en de eerste maand zou behelzen en dit werd bevestigd. De factuur kwam uiteindelijk voor de borg + het hele jaar. Er werd ook niet verteld dat per maand betalen 20% meer kost, dat vernam ik pas aan de telefoon.

Ik zou ook meer hebben willen weten over de veiligheid. Natuurlijk zie je het een en ander er aan af, maar alsnog.

Geachte heer Danish Ali
Hartelijk dank voor uw review en verbeterpunten.
Al onze vestigingen hebben een 4+ beveiliging, dit is het hoogst haalbare in Nederland.
Dit betekent dat wij...
Geachte heer Danish Ali
Hartelijk dank voor uw review en verbeterpunten.
Dit betekent dat wij zichtbare en onzichtbare beveiliging hebben in al onze panden en kluisruimtes.
Ons camerasysteem zal ook 24 uur per dag alles signaleren wat er in en net buiten ons pand gebeurd.
Wat betreft de maandelijkse betaling, er komt dan inderdaad 20% administratiekosten bij, dit moet u duidelijk verteld worden tijdens de rondleiding zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan. We zullen dit opnemen met de desbetreffende vestiging.

Baan Hofman

Ben goed en prettig geholpen

Emmen

Nvt

Word altijd netjes en vriendelijk geholpen door de dame die daar zit. ?

Apeldoorn

Nvt

ML van Lammeren

Almelo

prijs vrij hoog

Geachte mevrouw van Lammeren,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent naar aanleiding van uw bezoek aan de Nederlandse Kluis.
U huurt bij ons al een kluis vanaf 9,95 per...
Geachte mevrouw van Lammeren,
U huurt bij ons al een kluis vanaf 9,95 per maand. Vanwege de kosten die onze veiligheidsmaatregelen met zich mee brengen kunnen wij onze producten niet voor een lagere prijs aanbieden.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen voor een bezoek aan de vestiging.
Marieke

Henny Gerrits Latuperissa

Goede service

Apeldoorn

ik was vandaag bij het kluis was veel te veel mensen buiten de wachtkamer was niet fijn gevoel om naar buiten te gaan,je weet maar nooit wie erachter je aan komt !!

Geachte mevrouw Gerrits Latuperissa,
Hartelijk dank voor de mooie cijfers die u ons gegeven heeft.
Geachte mevrouw Gerrits Latuperissa,
Hartelijk dank voor de mooie cijfers die u ons gegeven heeft.
Betreffende de veiligheid van onze vestigingen kunnen wij u mededelen dat al onze panden zichtbaar en onzichtbaar beveiligd zijn.
Wij hebben dan ook de hoogst mogelijke veiligheidsgraad (4+) wat haalbaar is in Nederland.
Onze medewerkers kunnen altijd op de camera's kijken wie er in en net buiten ons pand aanwezig is.
Als u zich niet veilig voelt om buiten onze wachtruimte te gaan i.v.m. de drukte kunt u altijd met onze medewerker overleggen wat er mogelijk is om u op dat moment een veiliger gevoel te geven.

R.Teunissen

Purmerend