Deskundigheid
Medewerkers

Stam

Blaak

Tugce

Pas geleden een kluis gehuurd en was niet op de hoogte van de openingstijden, maar wilde wel heel graag mijn waardevolle spullen kwijt. De medewerkers waren zo vriendelijk dat ze na een uur van de... Pas geleden een kluis gehuurd en was niet op de hoogte van de openingstijden, maar wilde wel heel graag mijn waardevolle spullen kwijt. De medewerkers waren zo vriendelijk dat ze na een uur van de sluitingstijd ons alsnog konden helpen (voor deze ene keer zonder extra kosten).

Super service hartstikke tevreden!

Amsterdam

Top service! Uitzonderingen mogelijk!

anoniem

Je wordt er altijd snel en correct geholpen

nijmegen

Prive

Prima ontvangst, goed geholpen

Wassenaar

F.M. Moonen-Lay

Uitstekend, veilig gevoel

Haarlem

Ik zou het zo direct niet weten.

Ercan

Nijmegen

Nvt

Henrik

Altijd goed!

Bussum

Meer dagen open en een tafeltje om meerdere boxen op te zetten.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Henrik,
Geachte heer Henrik,
Hartelijk dank voor uw mooie review! Uw suggestie voor een tafeltje hebben wij doorgegeven aan de betreffende afdeling. Wat betreft de openingstijden in Bussum ligt het niet in de verwachting dat deze in de toekomst verruimd zullen worden, mocht dit voor u een probleem zijn, dan kunt u altijd kosteloos overstappen naar een andere vestiging met ruimere openingstijden. Wij hopen u nog vaak naar tevredenheid te mogen verwelkomen!
Gera

particulier

purmerend

Ramdjan Mn

Goede ervaring

Den Haag

Nvt

Feride

Vriendelijke medewerkers, duidelijk en met goed gevoel weer naar huis met de gedachte dat ons waardevolle spullen veilig opgeborgen zitten.

Blaak