Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Azamkhan Muradin

Beste DNK

Ik en ik zie ook klanten worden heel vriendelijk geholpen door DNK medewerkers.
Maar vandaag kreeg de Schrik van mijn leven.

Ik was bij de Bali er zat een...

Klanten hebben ook waarde spullen in hun kluizen.
Geef negatieve berichten alleen als het daadwerkelijk zo is.

Melahat

Ik ben heel goed geholpen door de medewerker. Heel beleefd en behulpzaam. Ik zou zo aan mijn vrienden aanraden in een kluis te huren bij jullie. Heel goed beveiligd!

Geen tips

M. Gones

Uitstekende service

Henrik Ponteyn

Heel goed.

Nu moet ik u vertellen dat ik niet zo vaak uw vestiging bezoek, maar die keren dat ik er geweest ben is alles prima verlopen.

nvt

Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad. Ik wordt altijd keurig ontvangen en ik voel me atijd goed op mijn gemak.

Ik zou het niet weten.

H. van de Vrede.

Tot nu toe ervaar ik het contact als prima, ik word goed herinnerd aan de afspraak van vanmiddag en ook het verhaal van de instructie was duidelijk.

Erik

Prima. Correcte ontvangst en behandeling.

Slot voordeur verbeteren. Deur zit regelmatig niet in het slot.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Erik,
Bedankt voor het plaatsen van een review en uw alertheid. Wij hebben uw opmerking over de buitendeur besproken met de betreffende vestiging. Het slot op de buitendeur doet het naar behoren echter niet iedereen die het pand verlaat sluit de deur goed. Er is hier inmiddels actie op ondernomen en er worden aanpassingen aan de deur gemaakt waardoor dit in de toekomst niet meer kan voorkomen. We willen u wel gerust stellen: deze deur geeft enkel toegang tot het ontvangst en er zijn nog vele sluizen en beveiligingslagen die ervoor zorgen dat de veiligheid van u en uw bezittingen ten alle tijden zijn gewaarborgd.

Marieke

C-L

Super goede en vriendelijke service!