Veiligheid
Deskundigheid

Gerard Konijn

Goed en vriendelijk bedrijf

gerrit

Zeer goed en naar tevredenheid geholpen

Donkie71

Het was de eerste keer dat ik bij De Nederlandse Kluis kwam en ik moet zeggen dat het een aangename ervaring was. De dame aan de balie was erg vriendelijk en heeft héél goed uitgelegd hoe alles werkt.

Ik ben nog maar één keer binnen geweest dus daar kan ik op dit moment nog niets over zeggen.

jw faassen

Vriendelijke mensen

Leo van Uden

Het was de eerste keer

Dick113

Keurig ontvangen en naar de kluis gebracht. Prettig dat er een kamertje beschikbaar is om spullen in of uit de kluiscassette te doen. Alleen nog een lift en het is perfect!

Zoals gezegd nog een lift aanbrengen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Dick113,

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om ons te voorzien van deze review en bedankt voor de mooie beoordeling.
Wij zijn op dit moment druk bezig om op de vestiging die u heeft bezocht een lift te realiseren.
Allereerst zal de ingang van de locatie verplaatst worden, waardoor de hoofdingang aan een andere kant komt.
Na deze verbouwing zal er een start gemaakt worden met het plaatsen van een lift.
Via de lift verwachten wij onze klanten meer comfort te kunnen bieden, om zo de bezoeken gemakkelijker te maken.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en we hopen u nog vaak te mogen begroeten op onze vestiging!

Lizette

T.J.G. Dekkers

Buitengewoon prettige persoonlijke benadering, die toch efficient is.

wim

Goede ervaringen

ik vind het wel vreemd dat ik aanbel en zo naar binnen kan komen. wat als ik vreemde bedoeling heb dan sta ik al binnen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Wim,

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad op onze vestiging en goed om te zien dat u kritisch bent ten opzichte van de veiligheid.
Veiligheid staat bij ons uitermate hoog in het vaandel.
De Nederlandse Kluis heeft het hoogste haalbare veiligheidsniveau van Nederland (4+). Zo hebben wij zichtbare en onzichtbare beveiliging op elke vestiging.
Hieronder valt onder andere 24/7 live camerabewaking die gekoppeld is aan de meldkamer.

Net als al onze andere vestigingen heeft de vestiging die u heeft bezocht een aantal vergrendelde deuren.
Deze deuren kunnen enkel door een van de medewerkers geopend worden. Voordat wij dit doen, controleren wij altijd de camera's die gekoppeld zijn aan de ruimte eromheen.
Hierdoor zullen wij niet verrast worden door onverwacht bezoek.
Hiernaast dient elke bezoeker zich te legitimeren, zodat wij precies weten wie er op de locatie aanwezig zijn.

Wij hopen u via deze weg voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag weer tegemoet bij een volgend bezoek!

Janneke

ELK

Goed ontvangen, goede uitleg en makkelijk aanspreekbaar.

W. Veenman

Bij eerste bezoek zeer duidelijke uitleg, rondleiding en volop gelegenheid tot vragen stellen en beantwoording.
Zeer correcte benadering en bejegening van medewerker.

Bij bezoeken...