Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

G. Meier

Erg fijn personeel en alle tijd om in je kluisje te kijken

Bussum

nee, zeker nu niet in deze vreemde tijd

Baikal Timber/Timberexchange

Den Bosch

Prive

Altijd goed en netjes geholpen, omdat het kluisje niet goed open ging extra telefoontje moeten plegen hoe te handelen. Eindelijk kluisje open en mijn ding kunnen doen . Er is geen actie uitgezet om... Altijd goed en netjes geholpen, omdat het kluisje niet goed open ging extra telefoontje moeten plegen hoe te handelen. Eindelijk kluisje open en mijn ding kunnen doen . Er is geen actie uitgezet om een betere toegang tot het kluisje te krijgen ingezet ( slot loopt moeilijk ).

's-Hertogenbosch

Op tijd actie uitzetten m.b.t. het oprennen van het kluisje

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer, Hartelijk dank dat u ons van een review voorzien heeft. We waren graag telefonisch met u in contact gekomen om het een en ander toe te lichten. Helaas heeft u ervoor gekozen om de... Geachte heer, Hartelijk dank dat u ons van een review voorzien heeft. We waren graag telefonisch met u in contact gekomen om het een en ander toe te lichten. Helaas heeft u ervoor gekozen om de review anoniem in te vullen waardoor dat helaas niet mogelijk is. Wij willen graag samen met u tot een oplossing komen en wij hopen dat u ons wilt bellen op het telefoonnummer 088-7445555 of een e-mail wilt sturen naar info@denederlandsekluis.nl met uw telefoonnummer zodat wij het met u kunnen bespreken. Ik hoor heel graag van u. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Marleen

Henrik

Heel goed

Bussum

C.Snoeij

Uitermate vriendelijke ontvangt door de medewerkster. Goede uitleg, helder verhaal en rondleiding. Prima.

Heerenveen

Nog geen ervaring hiermede. Vandaag contract afgesloten., maar de eerste indruk lijkt me uitstekend.

van Eijsden

Vijzelstraat

Lift

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw van Eijsden, Hartelijk dank voor uw review. Helaas kunnen wij om verschillende redenen niet op iedere vestiging een lift realiseren. Wij hebben verschillende vestigingen welke... Geachte mevrouw van Eijsden, Hartelijk dank voor uw review. Helaas kunnen wij om verschillende redenen niet op iedere vestiging een lift realiseren. Wij hebben verschillende vestigingen welke beschikken over een lift of gelijkvloers zijn. Sommige daarvan beschikken ook over een eigen parkeergelegenheid. Voor onze klanten is het mogelijk om kosteloos over te stappen naar een vestiging welke gemakkelijker toegankelijk is. Indien u gebruik wilt maken van deze overstap kunt u contact opnemen op het telefoonnummer 088-7445555 Met vriendelijke groet, Marleen

Vandroogenbroeck

Zeer correcte en duidelijke uitleg.

Brunssum

Prima.

Tilburg.

————

Nicole ter Horst

Hele prettige ervaring. Duidelijke uitleg en vlotte service!

Enschede