Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

zaadje

Vriendelijke ontvangst. Gebouw is op het oog goed beveiligd.

Heb het idee dat de medewerkster (zeer vriendelijke dame) veelal alleen aanwezig is. Slechts een drukknop scheidt haar van de buitenwereld. Vraag me af of dat wel verstandig is.

h dekker

Heel snel en deskundig

I.B.L.M. Bohm

De mensen die er werken zijn zeer voorkomend en beleefd. prettig om hier te komen

het zal wel niet kunnen maar de openingstijden kunnen wat mij betreft wel iets vroeger zijn.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer/mevrouw I.B.L.M. Bohm,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze feedback. We staan uiteraard ook open voor verbeterpunten. Kijkende naar de groei van de vestigingen en de behoefte van onze klanten zullen wij de openingstijden blijven aanpassen, indien dit gewenst en mogelijk is.
Ook voor uw vestiging kan het zijn dat er in de toekomst wellicht een uitbreiding van de kluisuren komen, echter is dat op dit moment nog niet aan de orde.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marleen

Marroo

Prima service, top locatie en voelt heel betrouwbaar

Koffie?

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer/mevrouw Marroo,

Hartelijk dank voor uw mooie review.
We staan uiteraard open voor verbeterpunten zoals de uwe.
De veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hanteren categorie 4+, het hoogst haalbare op het gebied van veiligheid.
Vanuit het oogpunt op veiligheid kunnen wij geen warme dranken schenken op de vestigingen.

Hopelijk blijft u ondanks het uitblijven van de koffie een tevreden klant.

Marleen

Lucy

Vandaag de eerste keer een bezoek gebracht en ontvangst was professioneel en ontspannen tegelijk. Medewerkster gaf een uitgebreide uitleg.

c raijmann

Fijn dat de mogelijk heid er is om gebruik te maken van de kluis

nee ben tevreden

Vriendelijke personeel
Duidelijke instructie
Goede locatie

Tony Klein

Vriendelijke ontvangst, en snel geholpen

Mala almas-Pherai

Netjes vriendelijk. Top

pj

Prima ervaring. Keurig en vriendelijke ontvangst