Deskundigheid

Particulier

Zeer professioneel

Wassenaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek... Beste (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Robert

Heel erg vriendelijk

Apeldoorn

Beide deuren kunnen tegelijk open . Misschien nog veiliger deur 2 kan pas open als als deur 1 echt dicht is .

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Robert, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst. Wij helpen u graag verder... Beste Robert, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Ton van den Nieuwboer

Uitstekend

Alkmaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Van den Nieuwboer, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een... Beste meneer Van den Nieuwboer, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

M. Spijkers

Vriendelijke begroeting bij binnen komst. IK ben zeer tevreden.

Heerenveen

Ik zou het niet weten

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Spijkers, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Spijkers, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Wilhelmina Maria Weijers, Erlinde Wilhelmina Maria Vermeegen.

Vriendelijk en prima service

Nijmegen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Weijers en Vermeegen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een... Beste mevrouw Weijers en Vermeegen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Kraus

Prima geholpen

Dordrecht centrum

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Kraus, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Kraus, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

vincenten

Prima bedrijf

wassenaar

meer openingstijden

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Vincenten, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Als antwoord op uw feedback; onze openingstijden zijn afgestemd op de huidige bezoekersaantallen. Mochten... Geachte heer Vincenten, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Als antwoord op uw feedback; onze openingstijden zijn afgestemd op de huidige bezoekersaantallen. Mochten deze in de toekomst toenemen overwegen wij om onze openingstijden te herzien. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

munker

Wij zijn zeer tevreden

wassenaar

meer dagen open

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw Munker, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Als antwoord op uw feedback; onze openingstijden zijn afgestemd op de huidige bezoekersaantallen. Mochten... Geachte mevrouw Munker, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Als antwoord op uw feedback; onze openingstijden zijn afgestemd op de huidige bezoekersaantallen. Mochten deze in de toekomst toenemen overwegen wij om onze openingstijden te herzien. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Tonny van Bavel

Prettig ontvangst
Veilig gevoel

Tilburg

Geen verbeterpunten

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw van Bavel, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Geachte mevrouw van Bavel, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

B

Uitstekend

Enschede

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Met vriendelijke groet, Irene |... Beste meneer (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis