Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

F. den Hollander

Erg positief. Daags voor het geplande bezoek werden we nog gebeld over hoe de locatie het gemakkelijkste konden bereiken. Tijdens het bezoek kregen we een duidelijke uitleg over de gang van zaken.

Dnk

Discreet en vriendelijk

Corrie Chardon

Als altijd prima

Wim

Ik werd door de medewerkers correct, vriendelijk en respectvol behandeld.

Vooralsnog niet.

Loof

Goed ontvangen netjes alles afgehandeld.

Poelstra

De ontvangst en uitleg waren prettig en duidelijk.
Ik had vroeger een kluis in een bank in Driebergen en het was dus niet helemaal nieuw voor mij.

Misschien , het was mijn eerste bezoek , duidelijker welke ingang / bel, maar ik kwam er wel uit.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw Poelstra,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Wij zijn blij dat uw eerste kennismaking met De Nederlandse Kluis prettig verlopen is.
Wij zullen uw tip doorzetten naar de betreffende vestiging en hopen u daar snel weer te mogen verwelkomen.
Marieke

Abp

Aparte plek onder een school.
Wat ons tegenviel, geen aparte parkeerplek voor kluisbezoeker, die toch met waardevolle spullen rondloopt.

Parkeerplaats voor bezoekers

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw Abp,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te zien dat u uw eerste ervaring met de Nederlandse Kluis als positief beoordeelt. De door u bezochte locatie heeft inderdaad geen eigen parkeer terrein. Er zijn op enkele minuten lopen twee parkeergarages gelegen.
Bij de selectie van onze locaties geven wij de hoogste prioriteit aan de mogelijkheid om onze veiligheidsmaatregelen in het pand toe te passen. Hierdoor moeten wij bij het zoeken van locaties soms concessies doen. Helaas hebben wij in dit geval niet de mogelijkheid om bij deze locatie parkeergelegenheid te verschaffen. Mocht u dit wensen kunt u natuurlijk kosteloos overstappen naar een van onze locaties waar wel direct voor de deur parkeergelegenheid is. In dat geval kunt u contact met ons opnemen op 088 744 55 55.
Marieke

C.H. Spijkers-Noordam

Ervaringen heb ik nog niet, want ik ben net klant.

Die heb ik nog niet.

Wybe

Keurige ontvangst en begeleiding naar de kluis. Vriendelijk personeel.

Nee, op dit moment niet.