Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

anonymous

Zeer attent, het gaf in zijn geheel een zeer goede indruk.

Was netjes en goed.

Voor dat je in de wachtkamer komt, eerst je legitimatie kaart laten scannen zo als de assistent dat doet, dan pas de deur naar wachtkamer open, nu kan iedereen van uit de wachtkamer naar (kluis) als de deur open gaat.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer, Bedankt dat u ons voorzien heeft van een review. Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad. Wij hebben uw tip doorgezet naar de betreffende afdeling. Hopelijk mogen wij u weer... Geachte heer, Bedankt dat u ons voorzien heeft van een review. Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad. Wij hebben uw tip doorgezet naar de betreffende afdeling. Hopelijk mogen wij u weer snel op de vestiging ontvangen. Met vriendelijke groet, Marieke

Rommelig, niet gastvrij, 2 stoelen voor 8 mensen die lang moesten te wachten

Kantoor te vroeg geopend en daardoor niet professioneel.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review, mede dankzij uw tips en feedback kunnen wij blijven werken aan onze service. De vestiging in Gouda is nog niet heel lang geopend, hierdoor... Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review, mede dankzij uw tips en feedback kunnen wij blijven werken aan onze service. De vestiging in Gouda is nog niet heel lang geopend, hierdoor is het momenteel nog erg druk met nieuwe klanten en wordt er nog gewerkt aan de verdere aankleding van de wachtruimte. In Gouda werken wij samen met een partner, waardoor het kantoor inderdaad voor het personeel al eerder open is. De kluis heeft echter vaste openingsdagen en tijden waarbij zonder afspraak de kluis bezocht kan worden. Door de combinatie van bezoeken zonder afspraak en de drukte in verband met de opening kan het zijn dat de wachttijden nu iets langer zijn. Wij doen uiteraard ons uiterste best om deze zoveel mogelijk te beperken. Hopelijk mogen we u snel weer begroeten op onze locatie. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Martine

W.M. Coene

Correct, vriendelijk en behulpzaam

Zou ik vooralsnog niet weten

S. de Groot

Uitstekend

anonymous

Voor de eerste keer onze nieuwe kluis bezocht ivm opheffing bij ING.
Zowel het proces van de huur en het
eerste bezoek is vlot verlopen mede dankzij het vriendelijke en bekwame...
Voor de eerste keer onze nieuwe kluis bezocht ivm opheffing bij ING.
Zowel het proces van de huur en het
eerste bezoek is vlot verlopen mede dankzij het vriendelijke en bekwame baliepersoneel in Bussum. Groeten.

N.Nagamani

Nu nog niet vanwege dat ik nieuw ben.

geen tips

anonymous

Zeer correcte ervaring met DNK Tilburg!

anonymous

mis een koffieautomaat bij het lange wachten

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. We staan uiteraard ook open voor verbeterpunten. We staan uiteraard open voor verbeterpunten zoals de uwe. De veiligheid staat bij ons... Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. We staan uiteraard ook open voor verbeterpunten. We staan uiteraard open voor verbeterpunten zoals de uwe. De veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hanteren categorie 4+, het hoogst haalbare op het gebied van veiligheid. Vanuit het oogpunt op veiligheid kunnen wij geen warme dranken schenken op de vestigingen. Doordat elke klant persoonlijk van en naar de kluis begeleid wordt kan het zijn dat u soms moet wachten, wij proberen dit uiteraard zo veel mogelijk te beperken. Hopelijk blijft u ondanks het uitblijven van de koffie een tevreden klant. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Marleen

N. Bekendam

Goede betrokken medewerkers

Let op discretie als er meerdere nieuwe relaties aan de intakebalie staan

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Bekendam, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u goede ervaringen heeft met onze medewerkers. Bedankt ook voor uw tip. Wij zullen hier altijd rekening mee houden. Zo zullen onze... Geachte heer Bekendam, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u goede ervaringen heeft met onze medewerkers. Bedankt ook voor uw tip. Wij zullen hier altijd rekening mee houden. Zo zullen onze collega's altijd uw privacy in acht houden en geen privé gegevens bespreken wanneer er derden aanwezig zijn. Met vriendelijke groet, Marieke