De Nederlandse Kluis

De Nederlandse Kluis Ook benieuwd naar feedback over de webshop De Nederlandse Kluis? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company590
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De Nederlandse Kluis met 9/10. Gebaseerd op 590 ervaringen.
Veiligheid
Medewerkers
Deskundigheid

P. Hessing
P. Hessing
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend!! maar niet de prijs van de kluisjes verhogen s.v.p.

A vd Helm

Victor

Ok .

Etta ten Brink
Etta ten Brink

An elevator for people who are old or disabled. I understand this is in the process of being constructed

Score voor De Nederlandse Kluis:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Very good experience with your company. pleasant attitude and willing to help and advise.

Adriana
Adriana

Nu nog niet, misschien in de toekomst.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben heel netjes met info per telefoon. en ook super hulp gehad van marleen van meurs. ik heb last van claustrofobie, en zij heeft veel geduld met mij gehad. en alles is heel duidelijk uitgelegd!! ben nog nooit in een kluis geweest, vond het best indrukwekkend!!.

theo
theo

geen enkele ben uiterst tevreden .

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het pand ziet er keurig uit , en het personeel is heel beleeft en correct gekleed !.

A.Solleveld
A.Solleveld

Ok.

Aad Hendriks
Aad Hendriks

Zie boven

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Hendriks,

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling en het delen van uw mening.
Mede door uw feedback kunnen wij aan onze verbeterpunten blijven werken.
Fijn dat u kritisch bent ten opzichte van de veiligheid. Wij hebben het hoogste haalbare beveiligingsniveau, (4+). Dit houdt ook in dat er 24/7 live camerabeveiliging is.
Hiermee kunnen wij al onze ruimtes monitoren en alle bezoekers zien.
De vestiging waar u bent geweest heeft een gemeenschappelijke ingang. Meerdere bezoekers kunnen dan ook tegelijkertijd naar binnen komen, zowel voor DNK als voor de andere bedrijven.
De toegangsdeur tot de kluis is vergrendeld en kan alleen door onze medewerkers geopend worden. Voordat wij dit doen, controleren wij de camera's die daar hangen. Wij laten dan ook alleen onze geregistreerde bezoekers binnen.
Wij zullen dus niet verrast worden door onverwacht bezoek!

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, Linda

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na mijn bezoek op 5 sept 14:00 u mocht ik alleen naar boven gaan en het pand verlaten dmv de witte knop. de receptionist hielp haar collega beneden omdat het druk was. dus de receptie was onbemand. op het moment dat ik de deur opendeed dacht ik: stel dat iemand kwaad wil en ik laat iemand die onbevoegd is gelijkertijd binnen die gewapend is en de collega 's van de dnk beneden verrast met kwade bedoelingen? is dit wel een veilige situatie? ik wil deze ervaring toch even doorgeven. voor de rest vind ik de medewerkers van dnk erg aardig vandaar dit verhaal. met vriendelijk groet a.g. hendriks.

Albert
Albert

Prima.

Bedrijfsinformatie

De Nederlandse Kluis is de grootste onafhankelijke aanbieder van professionele kluisruimte in Nederland. Onze kluizen bevinden zich op goed bereikbare locaties en bieden een betaalbare mogelijkheid om uw kostbaarheden veilig te bewaren. Uw sieraden, edelmetalen en belangrijke documenten zijn beschermd tegen brand en diefstal.
Adres
’s Gravelandseweg 19