Veiligheid
Medewerkers
Deskundigheid

Sharaila

Ik heb wat vragen:

- hoe zit het met overheid/belastingdiens. Geven jullie onze gegevens door?
- bij faillisement, zijn we nog steeds eigenaar van onze spullen of gaat het naar de...

Geachte heer/mevrouw Sharaila,

Hartelijk dank voor vragen. Ik zal hieronder uw vragen zo goed mogelijk beantwoorden.
- Geen enkele instantie heeft inzage in ons systeem. Wij zijn een particulier bedrijf waar veiligheid en privacy hoog in het vaandel staan.
Wij delen dan ook geen informatie met overheidsinstanties zoals de belastingdienst. Wij zullen alleen informatie delen wanneer er een gerechtelijk bevel kan worden overlegd.
- U blijft te allen tijde juridisch en economisch eigenaar van uw eigendommen. Het maakt daarbij niet uit of u uw eigendommen in ons depot bewaart, of in uw eigen safeloket. In tegenstelling tot wat bij de meeste banken gebruikelijk is, zijn uw eigendommen in het geval van een faillissement geen onderdeel van de boedel.
- De verzekeringspapieren kunt u opvragen op de vestiging. Zij kunnen u laten zien bij welke verzekeringen wij zijn aangesloten.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via het telefoonnummer 088-7445555 of per e-mail info@denederlandsekluis.nl

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Annaselta Giesla Remak

Heb ze via internet gevonden en heb advies van mijn opa gekregen, want hij heeft ook een kluis gehad.
zelf ben ik blij met deze bedrijf en heb er vertrouwen in en voel me ook goed in het...

Ik heb punten die verbetert zouden moeten worden, maar 1 tip ga zo door!

Geachte Annaselta Giesla Remak,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u vertrouwen in ons heeft en zich goed voelt bij ons bedrijf. Wij zullen zeker zo doorgaan! Mocht u uiteindelijk nog verbeterpunten hebben dan horen wij dit uiteraard heel graag van u.

We hopen u nog vaak te mogen begroeten.

M578

Slecht verlengen stilzwijgend je contract voor een jaar sturen je een mail 4 dagen nadat de 30 dagen opzegtermijn is verlopen.

Verleng mail eerder versturen geef mensen reactie tijd

Geachte heer/mevrouw M578,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze feedback.
In onze algemene voorwaarden (artikel 9) is het volgende terug te lezen: "De Huurovereenkomst wordt na verstrijken van de looptijd (steeds) automatisch met een jaar verlengd, tenzij Huurder de Huurovereenkomst minimaal 30 dagen voor het verstrijken van de looptijd schriftelijk opzegt".
Zonder schriftelijke opzegging loopt het contract dus automatisch door. Dit wordt ook genoemd bij het afsluiten van het contract en staat daarop vermeld.
Onze klanten blijven zelf verantwoordelijk voor het tijdig opzeggen van de kluis. Wij sturen hierover geen mail ter herinnering.
Wij vinden het erg vervelend voor u dat u hier persoonlijk last van heeft gehad. Echter kunnen wij hiervoor geen uitzondering maken op onze regels.

Uiteraard nemen wij uw verbeterpunt mee want mede door uw feedback kunnen wij blijven werken aan verbeteringen.

mcarter

Prima goede uitleg

H.C.J. VAN Kesteren

De ontvangst was zeer positief.

CD

Wat een ervaring! Dacht eigenlijk dat dit soort bedrijven niet meer bestonden, zo service gericht. Eigenlijk hoe het vroeger bij de bank was; Persoonlijk, klantgericht, behulpzaam en professioneel,...

kv

Professioneel en soepel

Netjes, kundig en discreet.

H.C.J. VAN Kesteren

De ontvangst was zeer positief.

P.H. Kremer

Adequate informatie, uitstekende service