Deskundigheid

Wrist Candy Watches

Top

Erg fijn

R. Pardesie

Goede en professionele service!

Lift naar de kluisruimte?

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw Pardesie, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over ons. Wat betreft uw verbeterpunt is het helaas niet altijd mogelijk om een lift te realiseren. Mocht u graag een kluis... Geachte mevrouw Pardesie, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over ons. Wat betreft uw verbeterpunt is het helaas niet altijd mogelijk om een lift te realiseren. Mocht u graag een kluis willen huren op een locatie met lift of gelijkvloers, dan kunt u altijd kosteloos overstappen. Om dit te realiseren kunt u ons bellen op het nummer: 088-7445555. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Marleen

Zeer goed !

De ruiter

Prima service

Nvt

Zeer vriendelijk ontvangen en heel goed begeleid. Men nam de tijd om alles uit te leggen en voelde je meteen op je gemak. Uitstekend met zo'n een bedrijf en personeel.

Geen verbeter punten. Het is uitstekend.

Punctueel en efficient. Vriendelijk personeel

Uitbreiding openingstijden

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor de review en het verbeterpunt. De openingstijden van onze vestigingen zijn onder meer gebaseerd op het bezoekersaantal van de vestiging in kwestie.... Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor de review en het verbeterpunt. De openingstijden van onze vestigingen zijn onder meer gebaseerd op het bezoekersaantal van de vestiging in kwestie. Mocht de vestiging in de toekomst meer bezocht worden, dan zullen wij uitgebreidere openingstijden in overweging nemen. Dit is momenteel nog niet aan de orde. Hopelijk blijft u ondanks het uitblijven van de avondopenstelling toch met genoegen gebruik maken van onze diensten. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Marleen

H.

Vind het goed

Beter een lift trap is moeilijk

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Helaas kunnen wij om verschillende redenen niet op iedere vestiging een lift realiseren. Wij hebben verschillende vestigingen welke... Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Helaas kunnen wij om verschillende redenen niet op iedere vestiging een lift realiseren. Wij hebben verschillende vestigingen welke beschikken over een lift of gelijkvloers zijn. Sommige daarvan beschikken ook over een eigen parkeergelegenheid. Voor onze klanten is het mogelijk om kosteloos over te stappen naar een vestiging welke gemakkelijker toegankelijk is. Indien u gebruik wilt maken van deze overstap kunt u contact opnemen op het telefoonnummer 088-7445555 Met vriendelijke groet, Marleen

g de groote

geen tips

buitencamera's plaatsen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor de review en het verbeterpunt. Wij zullen deze doorverwijzen naar de desbetreffende afdeling om te kijken of we een eventuele aanpassing kunnen... Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor de review en het verbeterpunt. Wij zullen deze doorverwijzen naar de desbetreffende afdeling om te kijken of we een eventuele aanpassing kunnen maken. Hopelijk mogen wij u snel weer begroeten op onze locatie. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Fem