Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Korkmaz

Ik ben beleefd, netjes, duidelijk en op een leuke manier geholpen. Nogmaals bedankt Carien.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Korkmaz, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Korkmaz, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Lagi Karthikesu

Mevrouw Zeeuw van der Laan heeft mij goed en vriendelijk geholpen. Zij heeft alles begrijpelijk uitgelegd. Echte service!

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Karthikesu, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Karthikesu, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

De Graag

Uitstekende service

Damplein Dordrecht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw de Graag, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Dordrecht. Wij helpen u graag verder bij uw... Beste mevrouw de Graag, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Dordrecht. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluis bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Annemiek de Jong

Goede bereikbaarheid

Den Haag

Vond het een beetje vreemd toen de medewerkster vroeg wat ik in de kluis ging opslaan

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw de Jong, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Als antwoord op uw opmerking: Vanuit de wet zijn wij verplicht onze klanten te kennen en waar ons product... Geachte mevrouw de Jong, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Als antwoord op uw opmerking: Vanuit de wet zijn wij verplicht onze klanten te kennen en waar ons product voor gebruikt word. Vandaar dat mijn collega u deze vraag heeft gesteld. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groeten, Lisa | De Nederlandse Kluis

F.Noldus

Zeer goed

Eindhoven

Geen mails sturen met kluisnummer vermelden

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Noldus, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst. Wij helpen u graag... Geachte heer Noldus, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groeten, Lisa | De Nederlandse Kluis

Lidia

Privaat

Amsterdam

Nee

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Lidia, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Amsterdam. Wij helpen u graag verder bij uw volgende... Beste Lidia, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Amsterdam. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluis bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

T.mercan

Zeer vriendelijk en bij rond leindig en uitleg goei vertrouw gegeven

Haarlem

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Mercan, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Haarlem. Bedankt voor het vertrouwen dat u in... Beste meneer Mercan, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging in Haarlem. Bedankt voor het vertrouwen dat u in ons stelt. We waarderen dit enorm en kijken ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

DNK

Bergen op zoom

Heb ik niet

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek... Beste (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

H.keworkian

Zwolle

Nee

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Keworkian, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Keworkian, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Boejharat

Zeer goed geholpen en uitgelegd door mevr. Carien

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Boejharat, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Boejharat, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis