Deskundigheid

Dezelak J-P

Netjes en correct

Brunssum

W. vd Werff

Goede, nette en veilige service

Purmerend

E.Aktas

Super provisioneel!! Gastheer was erg vriendelijk en duidelijk. Rondleiding gehad alles duidelijk uitgelegd gekregen.

Zaandam

R.Mert

Heel vriendelijk en hulpzaam.

Eindhoven

DKF Lofers Adema

Uitstekend, goed en vriendelijk ontvangen.

Zaandam

N v t

B

Ik had een korte kluisbezoek, heb snel wat uit het kluisje gehaald en drukte meteen op de bel dat ik klaar was. De medewerker reageerde daar een tijdje niet op waardoor ik uit het kamertje ging. Uit... Ik had een korte kluisbezoek, heb snel wat uit het kluisje gehaald en drukte meteen op de bel dat ik klaar was. De medewerker reageerde daar een tijdje niet op waardoor ik uit het kamertje ging. Uit de beelden zag ik dat ze mijn lampje negeerde. De medewerker heeft mij ongeveer 20/30 minuten in de kamer laten wachten. Toen ik vroeg waarom het zo lang duurde zei ze dat ze een rondleiding had. Jammer genoeg heeft ze haar excuus ook niet aangeboden. Heb verteld dat ik dit nooit eerder zo heb ervaart. Het vervelende was dat ik ook mijn kind van 2 jaar mee had. Hij was erg onrustig in de kamer. Dit heb ik ook teruggekoppeld aan de medewerker. Nogmaals heeft ze geen excuus aangeboden.Ik ben helaas niet vriendelijk behandeld door de medewerker. Ik ben al jaren klant van de nederlandse kluis, ik ben nooit eerder zo behandel. Als ik de medewerker moet beschrijven, had ze lange donkerbruine haren en was ze klein van lengte.

Amersfoort

Klanten beter behandelen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Dank u wel dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven. Allereerst spijtig te horen dat uw bezoek niet naar wens is verlopen. Onze welgemeende excuses daarvoor.
Het kan inderdaad voorkomen dat u wat langer moet wachten dan dat u normaliter gewend bent van ons. Dit omdat er op dat moment een rondleiding wordt gegeven.
Wij zijn in gesprek gegaan met de desbetreffende medewerkster om in de toekomst hierop in te spelen zodat de wachttijden tijdens een bezoek mogelijk verkort kunnen worden.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij dat uiteraard graag.
Fem

E Oskam

Heel goed, zorgvuldig en snel

Utrecht

Particulier

Prima, netjes en snel geholpen

Dubbeldam

Vd wouw

Zeer goed en vriendelijk ontvangen, goede uitleg gekregen👍🏻

Tilburg