marianne Engelshove

In het verleden heb ik bij De Mooiste Muren behang gekocht . Daarbij werd ik heel prettig en goed geholpen in het maken van mijn keuze . Nu overweeg ik een andere muur te behangen en heb bij hen... In het verleden heb ik bij De Mooiste Muren behang gekocht . Daarbij werd ik heel prettig en goed geholpen in het maken van mijn keuze . Nu overweeg ik een andere muur te behangen en heb bij hen enkele stalen behang via hun website opgevraagd . Hierop werd heel snel gereageerd . Ik woon zelf in Rotterdam maar altijd als ik in Haarlem ben ga ik bij hen naar binnen . Prachtige winkel met mensen die liefde hebben voor hun produkten en kennis van zaken .

Zeer vriendelijke mensen en goede service.

Ga zo door en jullie zullen zien dat het de moeite waard is zoals jullie de klanten bedienen.

Two Butterflies

Keurig geregeld en verzorgd

Annie

Het bestellen ging gemakkelijk.
Heb het behang nog niet gezien omdat het naar een nederlands addres gestuurd is en ik woon in het buitenland.
Van de ontvanger niets gehoord dus het zal...
Het bestellen ging gemakkelijk.
Van de ontvanger niets gehoord dus het zal wel goed zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed gemakkelijk. Op de website heel veel keuze!!! Goede prijs!

Zou ik niet kunnen zeggen

Joke heikamp

Alleys perfect geregeld.

Niet dat ik weet

Else

Ik kwam binnen met de vraag of ik een klein stukje behang kon kopen voor het hoofdeind van een kinderbedje. Niet interessant voor een behangwinkel zou je zeggen, maar ik werd desondanks uitstekend... Ik kwam binnen met de vraag of ik een klein stukje behang kon kopen voor het hoofdeind van een kinderbedje. Niet interessant voor een behangwinkel zou je zeggen, maar ik werd desondanks uitstekend en geduldig geholpen en kreeg een prachtig stukje mee. We komen binnenkort terug als we een slaapkamer gaan behangen!

Frederique

WoW wat een mooie winkel!! Behang in alle soorten. En hele goede hulp van de dame die de winkel runt!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies en kregen de gelegenheid om na overleg thuis online te bestellen

Lijm tips toevoegen

A. Handgraaf

In een woord: goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Eigenaresse weet aan de hand van omschrijving smaak precies goede boek te pakken.

Ben in weekend geweest. Eigenaresse niet aanwezig. Miste een oudere ervaren kracht. Als dit mijn eerste kennismaking was met mooiste muren was ik niet terug gekomen.

Heerlijke winkel met enorme keus in behang en stoffen.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg prettige service ,zoals monsters bestellen.
Bij de uiteindelijke bestelling waren er wat moeilijkheden om via de site te bestellen, maar die werden meteen heel prettig opgelost.

Hopelijk wordt al het personeel net zo bekwaam als de eigenaresse.