Frans

Ruime keus

Beschrijf hier uw ervaring

Levering van bestelling redelijk op tijd

Kortere leveringstijd

Ook top

Hollands

Bijzonder attent en klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Na een klein incident. Hebben ze alles gedaan om dit in orde te maken. Top.

Ga zo door.

Jeroen

Duurt lang…

Beschrijf hier uw ervaring

Behangstaal besteld. Het duurde een volle maand voordat die in de bus viel. De muur was inmiddels al behangen. Ook bleek dat de staal waar we € 3,50 voor betaalden bij de fabrikant gratis te krijgen... Behangstaal besteld. Het duurde een volle maand voordat die in de bus viel. De muur was inmiddels al behangen. Ook bleek dat de staal waar we € 3,50 voor betaalden bij de fabrikant gratis te krijgen was. Daarnaast was de staal zo minuscuul dat we op basis van de staal nooit een goed inzicht hadden gekregen of het het juiste behang was of niet.

Zie boven

Reactie De Mooiste Muren:

Beste Jeroen,
Onze excuses om te horen dat onze service niet aan uw verwachting voldeed.
Beste Jeroen,
Onze excuses om te horen dat onze service niet aan uw verwachting voldeed.
Het is spijtig dat u geen contact met ons heeft opgenomen want dan hadden wij voor u kunnen kijken of er iets met de levering aan de hand was. Dan hadden wij voor u dit uiteraard op kunnen lossen.
Wij staan voor een goede kwaliteit en service en hadden u dit ook graag willen laten ervaren.
Helaas hebben wij niet de mogelijkheid gekregen om dit netjes op te kunnen lossen. De staal van Arte die u heeft besteld, zijn helaas als particulier niet direct in te kopen, dit kan alleen met een zakelijk account.
Verschillende leveranciers snijden stukjes van hun behangen af wat stalen heet. Wij zijn afhankelijk van de grootte die de leveranciers aanbieden.
Ook niet alle leveranciers sturen de stalen rechtstreeks naar een particulier en zal daarom eerst via ons gaan, om het vervolgens aan de klant door te sturen.
Wij hopen des ondanks dat u inmiddels geniet van een prachtige muur!
Vriendelijke groet,
Team De Mooiste Muren

Westerterp

Zeer klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Eerst verkeerde sample ontvangen. Bij navraag is dit direct opgelost.

Dv

Beschrijf hier uw ervaring

Staal is toegestuurd en toen dit iets langer duurde (vanuit Frankrijk verzonden) kreeg ik daar snelle reactie op vanuit de klantenservice.

Kraaijeveld

Niet goed

Beschrijf hier uw ervaring

bestelling nog steeds niet ontvangen

snellere afhandeling

Linda

Behangstalen besteld. Wel deze mail gekregen, maar geen behangstalen mogen ontvangen. Contact opgenomen en prima opgelost door ze opnieuw te versturen.

Uiteindelijk prima

S.Zijlstra

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Prachtig behang van Naturalis via de mooiste muren besteld. Fijn advies gekregen over kleuren die ik zou kunnen combineren. Via hen ook Youssef (meester_behanger_) gevonden. Youssef en zijn collega... Prachtig behang van Naturalis via de mooiste muren besteld. Fijn advies gekregen over kleuren die ik zou kunnen combineren. Via hen ook Youssef (meester_behanger_) gevonden. Youssef en zijn collega hebben het snel en zeer vakkundig behangen in een moeilijke situatie van een trappenhuis van beneden tot boven. Ze zijn heel fijn in contact en leveren uitstekend werk.

Ze waren even vergeten de behangersinstructie te mailen voor de behanger kwam maar toen we ze daarop aanspraken via mail is dat direct goed opgelost.