Paul van Erp

Heb nog geen ervaring met dit bedrijf , maar heb vele merken bekeken wat een mooie collectie behang hebben jullie, kan bijna geen keuze maken heb nog nooit zo'n mooi behang gezien.

Kan natuurlijk nog geen verbeterpunten aangeven

J. van Houten

Wij hebben hier een mooi behang kunnen kopen die zeer sfeerbepalend is voor onze woonkamer. We kregen goed advies over het ruime assortiment.

Wael

Quick response

Great service after selling

Dany

De Mooiste Muren kennen alle soorten behang en zijn echte kleurspecialisten. Toen ik knel zat en mijn kleurenpallet niet klopte, kwam de eigenaresse op haar vrije dag mij uit de brand helpen. Al...

Beschrijf hier uw ervaring

Verf, gordijnen en behang! Voor alle budgetten en altijd origineel en bij de klant passend. Ik ben al 7 jaar een super tevreden klant.

Niets

Geweldige collectie behang

Prima Service en advies

Goed conform de afspraken

n.v.t

Tamara

Geweldig goede en snelle service...prachtig behang gevonden wat je niet snel ergens anders vind. Heel blij mee

B.

Mooie producten

Barbara Vermeersch

Duidelijke info online en bestelling kan vlot gebeuren, ook tijdig verwittigen bij vertraging verzending

Nicoline

Niet al te best

Beschrijf hier uw ervaring

Levering later dan verwacht en incompleet

Reactie De Mooiste Muren:

Beste mevrouw Korving,
Hartelijk dank voor uw online feedback. Uw ervaring helpt ons om onze diensten en service te optimaliseren en waar nodig te verbeteren. Tijdens de verwerking en de verzending van uw order is er helaas iets misgegaan. Dit vinden wij uiteraard vervelend voor u. Onze excuses voor het ongemak.
Voor de verzending van onze pakketten zijn wij afhankelijk van externe bezorgdiensten, zoals PostNL. Wij doen ons best om onze verzendingen tijdig af te laten leveren. Wij zullen er in de toekomst nog beter op toezien dat onze pakketten tijdig worden afgeleverd bij onze klanten.
Over backorders, naleveringen en incomplete verzendingen communiceren wij altijd naar onze klanten. Wij hebben u van tevoren gebeld dat uw pakket niet compleet geleverd kon worden en dat er sprake zou zijn van een nalevering. Het kan zijn dat ons bericht niet goed is over gekomen of wij niet duidelijk zijn geweest in onze communicatie. Ook dit is voor ons een punt van aandacht.
Wij nemen uw feedback graag serieus, omdat wij er bij gebaat zijn als onze klanten een goede ervaring met ons hebben. Wij hopen u in de toekomst graag terug te zien als klant en vertrouwen erop u een tevreden ervaring te kunnen geven
Veerle Preyde & team
De Mooiste Muren