Ed

Voortaan de mooiste muur in mijn woonkamer dankzij een gedurfd advies

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens mijn bezoek aan de winkel in Haarlem heb ik het ultieme behang gevonden voor mijn woonkamer. Nadat Veerle zich een goed beeld vormde van mijn smaak en van mijn voorkeuren kwamen niet alleen... Tijdens mijn bezoek aan de winkel in Haarlem heb ik het ultieme behang gevonden voor mijn woonkamer. Nadat Veerle zich een goed beeld vormde van mijn smaak en van mijn voorkeuren kwamen niet alleen goed passende mogelijkheden op tafel, maar ook een gedurfde optie die ik normaal niet zo snel zou kiezen. Veerle heeft me echter overtuigd, en in plaats van gewoon een mooie muur heb ik nu een blikvanger in mijn kamer. Verveelt geen moment!

Ga zo door!

I Knotters

De mooiste muren heeft prachtig behang dus kom ik er graag

Beschrijf hier uw ervaring

Ben goed geholpen met advies via email toen de winkel beperkt open kon vanwege de coronamaatregelen

De informatie over levering van de bestelling kwam niet goed door via de website, maar die kreeg ik bij navraag toen wel via e-mail. Maar daar zouden ze misschien even naar kunnen kijken

Balou Rietveld

Ik was met een beperkt budget verliefd geworden op een behang. Jullie dachten met mij mee en hebben mij uiteindelijk een korting gegeven waardoor het precies binnen het budget paste. Enorm bedankt!!

Beschrijf hier uw ervaring

Niets. Jullie reageren snel, zijn behulpzaam en hebben geweldig aanbod

Huiting

Vlotte bezorging. Ook vlot met het reageren op mail.

Uitstekend.

Zo door gaan ?

van Esveld

Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

Wij kwamen een rol behang tekort, maar er zaten inmiddels een paar maanden tussen. Liesbeth heeft haar best gedaan om nog een rol met hetzelfde batch nummer te bemachtigen en dat is gelukt.

Fabian

Alles prima, de levering naar de Slowakije werkte zonder problemen

Beschrijf hier uw ervaring

ik heb behang bestelt, de kwaliteit van het product vervuld mijn verwachtingen en de levering was redelijk snel

niets te noemen

Arina

De dames, Veerle, combineren smaak, inzicht op een gezellige en deskundige manier. Snelle service en altijd een warm welkom in de sfeervolle shop in Haarlem!

Beschrijf hier uw ervaring

Het was gewoon een feestje om samen met Veerle behang uit te zoeken voor het HELE huis! Prachtig op elkaar afgestemd met mooi en stijlvol behang! Het advies, vakmanschap en enthousiasme van Veerle... Het was gewoon een feestje om samen met Veerle behang uit te zoeken voor het HELE huis! Prachtig op elkaar afgestemd met mooi en stijlvol behang! Het advies, vakmanschap en enthousiasme van Veerle is oprecht en kundig! Snelle service met de bezorging van het behang en ook de nalevering!!!

Ga zo door!!!

Olga

Prima service, mooie site, heel veel keuze.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en volgens de afspraak bezorgd

ARNOLD

Uitstekend!