Yolanda

Zeer positief! Prachtige collectie, persoonlijke aandacht en oprecht meedenken door Veerle, met kennis van zaken.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekend. Zorgvuldige benadering waarbij Liesbeth en Veerle de offerte narekenden in mijn bijzijn. Dit gaf mij vertrouwen.

Geen idee.

anonymous

Goede service en accuraat

Zie bovenstaande reactie.

De bevestigingsbrief personaliseren.

Shades&More

Goede website, snelle levering

Zie boven

Ik had een ander bezorgadres opgegeven, pakket is toch op factuuradres bezorgd.

Store Concepts

Zeer professioneel en deskundig advies over kleuren van de verf en behang en de benodigde hoeveelheid. Ben er zo ontzettend blij mee.
Snelle levering ook!

Helemaal top!

Jacqueline J van der Bom

Een heel goed bedrijf. De site is prima. Het bestellen eenvoudig. De levering binnen enkele dagen goed.

sylvia van dongen

Erg prettige begeleiding in de winkel , bij het uitzoeken van behang en w.b. advies over de voorbereidingen van het aanbrengen van het behang. Ook het contact via email verliep snel en duidelijk

Floor Leloux

Geweldig behang besteld!!

Beschrijf hier uw ervaring

Zo veel keus hadden wij niet verwacht! Hebben uiteindelijk 3 kamers gevuld met prachtig behang!!
Ik kon ook gewoon de winkel mailen om advies, super!

Paul van Erp

Heb nog geen ervaring met dit bedrijf , maar heb vele merken bekeken wat een mooie collectie behang hebben jullie, kan bijna geen keuze maken heb nog nooit zo'n mooi behang gezien.

Kan natuurlijk nog geen verbeterpunten aangeven

J. van Houten

Wij hebben hier een mooi behang kunnen kopen die zeer sfeerbepalend is voor onze woonkamer. We kregen goed advies over het ruime assortiment.

Wael

Quick response