Elly

Prachtige collectie. Erg fijn geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn hier nu drie keer geweest en iedere keer zeer plezierig geholpen. Veerle P. loodste ons succesvol door alle keuzemogelijkheden heen en kwam snel met suggesties die bij ons passen. Ze snapte... We zijn hier nu drie keer geweest en iedere keer zeer plezierig geholpen. Veerle P. loodste ons succesvol door alle keuzemogelijkheden heen en kwam snel met suggesties die bij ons passen. Ze snapte ons heel goed en dat is fijn. Ook nu een kleur muurverf bij het uitgekozen behang, te donker in de ruimte bleek, nam ze alle tijd om met een goed alternatief te komen. We zijn heel blij en komen zeker snel terug voor de prachtige stoffen die we iedere keer zien liggen.

Eijsermans

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle reactie op de gedane bestelling en ook duidelijk dat het soms even kan duren voordat er geleverd kan worden.
Goede communicatie dus!

Anneke Franken

Behanger Youssef

Beschrijf hier uw ervaring

Youssef heeft bij ons vier muren super strak en netjes behangen. Geen haastwerk, ging pas weg toen alles er helemaal mooi op zat. Heel erg blij mee!

Bruné

Behanger Youssef

Beschrijf hier uw ervaring

Youssef heeft bij ons behangen en het zit er super strak op, echt een aanrader deze man.

Designed by Margot

Topteam met een topassartiment

Beschrijf hier uw ervaring

Prachtig en altijd weer bijzonder assortiment, de expertise van Veerle en haar topteam die zo heerlijk out of the box kunnen denken, echt fantastisch. Een walhalla voor iedereen die van interieur... Prachtig en altijd weer bijzonder assortiment, de expertise van Veerle en haar topteam die zo heerlijk out of the box kunnen denken, echt fantastisch. Een walhalla voor iedereen die van interieur houdt. Behanger Youssef werd geadviseerd en dat was de gouden tip. Hij heeft bij mijn klanten prachtig werk geleverd. Wat een topper!

Martine

Twee keer alle tijd (op afspraak) in de winkel voor het uitzoeken, voelen en bekijken van behang. Vervolgens werd eea vlot thuis afgeleverd.
Wij hebben Youssef gekozen als behanger. En ik kan...
Wij hebben Youssef gekozen als behanger. En ik kan niet anders zeggen dan dat hij schoon, snel en secuur werkt. Top! En hij heeft zelfs nog even een heel klein schilderklusje als ‘service van de zaak’ verricht.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben Youssef gekozen als behanger. En ik kan...

Geen idee om eerlijk te zijn.

Jolanda Hartong

Behulpzaam met n complete advisering!! En bovendien supervriendelijk!

Zie hierboven.

Niet

Corinne Gindrey

Het behang en schilderwerk door Youseff en zijn collega is prachtig! We zijn heel blij met het eindresultaat! Nog dank voor het advies van de medewerkers van de winkel!

Behangen en schilderen van de woonkamer / keuken in Haarlem

Ga zo door :)

Groot sander

Goed bedrijf ..
Nemen de tijd in de winkel ...
Veel keuze
en goede service

Top winkel, top bedrijf

Niks

Julia van der Struijf

Super!!

Beschrijf hier uw ervaring

Ontzettend goed geholpen, allemaal leuke medewerkers, en heel blij met de keuzes