Bluebell

Mooie collectie, prettige site, goede service.

Duidelijke foto's

Van Erk

Overzichtelijk

Verhoeve

Ben er een keer persoonlijk geweest en het is een hele leuke winkel

Veel leuke kleine hebbedingetjes

Ga zo door

Betty

Snelle levering, mooie quiltstoffen, goede prijs. Helaas was 1 artikel niet meer op voorraad, maar dit is netjes opgelost.

Geen idee, alles was goed.

Ingeborg

Fantastische service.

Heel goede service en leuk contact.

Ik had stof besteld met plaatjes, maar een te kleine hoeveelheid. De plaatjes waren allemaal net doorgeknipt, dus ik kon ze niet gebruiken. Ik heb een nieuw stukje stof gekregen met hele plaatjes.... Ik had stof besteld met plaatjes, maar een te kleine hoeveelheid. De plaatjes waren allemaal net doorgeknipt, dus ik kon ze niet gebruiken. Ik heb een nieuw stukje stof gekregen met hele plaatjes. Geweldige service. Heel hartelijk dank.

Aaldrik Smid

Niet goed. Prijzen zijn te hoog. Porto is te hoog.

Nvt

Betere klantgerichte service. De "koele kant moet eraf. Lijkt te elitair. Geen site voor de gemiddelde klant.

J.H v.d Adel

Goede sevice

ik vindt het goed zo

zou ik niet weten

Ingeborg D.M. Matthijsse-Fennema

Snelle levering.

Graag informatie als stof besteld wordt en de plaatjes komen er niet helemaal op.

Michelle Wensch

Ik ben zeer tevreden over de service van De Lindehof , eerst had ik een vraag voor Mvr. Johanna van Der Linde , waar zij direct op geantwoord heeft , ik heb mijn bestelling nog vlugger ontvangen dan... Ik ben zeer tevreden over de service van De Lindehof , eerst had ik een vraag voor Mvr. Johanna van Der Linde , waar zij direct op geantwoord heeft , ik heb mijn bestelling nog vlugger ontvangen dan de drie werkdagen , en het pakje is bijzonder goed en mooi verpakt . Proficiat De Lindehof

Direct antwoord op een vraag , vlugge verzending , stevige en mooie verpakking , en natuurlijk het aanbod

Sedert juli 2021 moeten er ook douane kosten betaald worden op bestellingen ( quiltstoffen en quilt benodigdheden ) vanuit niet Europese landen , dit genodigd ons om nog meer dicht bij huis te... Sedert juli 2021 moeten er ook douane kosten betaald worden op bestellingen ( quiltstoffen en quilt benodigdheden ) vanuit niet Europese landen , dit genodigd ons om nog meer dicht bij huis te kopen , dus het aanbod kan misschien verhogen

Gerry

Prima communicatie via internet/webshop mail

Mooie website