Ed & Susanne van Gelder

In meerdere stappen hebben wij ons nieuwe appartement door De Kastenmaker laten voorzien van een maatwerk TV meubel, inbouwkasten, kastenwanden en een Meister laminaatvloer. Vanaf de ontwerpfase tot... In meerdere stappen hebben wij ons nieuwe appartement door De Kastenmaker laten voorzien van een maatwerk TV meubel, inbouwkasten, kastenwanden en een Meister laminaatvloer. Vanaf de ontwerpfase tot en met de uiteindelijke montage zijn wij meer dan tevreden met deze onderneming en de diverse medewerk(st)ers. Ook de aanpassingen, die wij na de eerste ontwerpen toch nog wilden doorvoeren werden (uiteraard voor de definitieve opdracht) probleemloos verwerkt. Men luistert goed naar de klant en denkt in alle opzichten mee, met verrassende oplossing als resultaat. De leveringen en montage vonden geheel volgens de gemaakte afspraken plaats. De monteurs werken uiterst precies en laten na de montage schone ruimtes achter. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen en zullen eventuele uitbreiding van onze bergruimtes op grond van onze positieve ervaringen bij De Kastenmaker in opdracht geven.

Professioneel, snel en betrouwbaar bedrijf. Aandacht voor de klant, keurige plaatsing van de bestelde producten