aannemersbedrijf John Haggeman

Karel Maas Geesteranus

Netjes op tijd geleverd.

Top

Nvt

Ik heb zwart gespoten douglas rabat gekocht, mooie planken diep zwarte kleur. Vaak zitten er wat minder planken tussen als je zoveel besteld als ik, maar alle planken waren bruikbaar. Vriendelijke... Ik heb zwart gespoten douglas rabat gekocht, mooie planken diep zwarte kleur. Vaak zitten er wat minder planken tussen als je zoveel besteld als ik, maar alle planken waren bruikbaar. Vriendelijke chauffeur ook. Doet van tevoren bellen.
Geen 5 sterren omdat bezorgen best duur is ( bijna 100 euro). Verder top!

Vriendelijk, goede prijs goed product.

Van tilborgtimmerwerken

Goed bedrijf goede service na bestelling via internet paar x gebeld voor een wijziging en alles in goede orde ontvangen netjes een foto na levering via de mail ontvangen top bedrijf!

Goede service
Nette levering
Goed materiaal en alles goed geleverd

Rob Welling

Zeer professioneel, goede prijs/kwaliteit verhouding en reageren/leveren snel.
Absolute aanrader.

Levertijd.
Prijs/kwaliteit
Deskundigheid

van Kan

Prima site en bestelling wordt netjes afgeleverd.

prijs en assortiment

Steensma

Alles zoals het hoort

Aflevering erg meedenkend en pro-actief

Angela Klein

Zeer goede ervaring bij aankoop diverse balken/hout.

Goede website, snelle levering, heldere communicatie!

Peter Geerts

Lean operatie, top georganiseerd

Peter Kortsmit

Bestelling is in goede orde afgewerkt, alleen werd de levering op korte termijn zonder verdere informatie een dag uitgesteld. Niet handig als je voor de levering thuis moet zijn gezien de afmetingen... Bestelling is in goede orde afgewerkt, alleen werd de levering op korte termijn zonder verdere informatie een dag uitgesteld. Niet handig als je voor de levering thuis moet zijn gezien de afmetingen van de onderdelen,

Bij het melden van defecten in de levering, is hier snel en zorgvuldig mee omgegaan. Hiervoor onze dank.