Winsen van Michel

Prima korte lijntjes in communicatie. Komen de afspraken stipt na. Bij het geleverde hout zaten wel enkele missers. Krom, hoek eraf, stuk eruit. We hebben hier wel redelijk omheen kunnen werken.... Prima korte lijntjes in communicatie. Komen de afspraken stipt na. Bij het geleverde hout zaten wel enkele missers. Krom, hoek eraf, stuk eruit. We hebben hier wel redelijk omheen kunnen werken. Verders alles super netjes volgens afspraak.

Communicatie was fijn per mail en telefoon.

Ferry

service

VTOB

Uitstekende ervaring

Snelle levering en alles aan de deur afgeleverd.

Danny

Perfecte levering en super snel.....zelfs vlak voor de vakantie periode

Communicatie, snelheid en service

Marcel van Montfrans

Prima snelle levering, mooi product en goed prijs

Levering, prijs

Ernst Stel

Op tijd levering

Marieke van den heuvel

Goed afgeleverd!

prettig en leuk gesprek met bezorger, net als ik grboten in Ouderkerk a.d.IJssel!

reuvekamp

Nette en snelle afhandeling waren wel twee balken tekort wat ik had besteld heb het niet gemeld omdat we al met de overkapping bezig waren en snel moest schakelen heb ik hier in de buurt bij mij... Nette en snelle afhandeling waren wel twee balken tekort wat ik had besteld heb het niet gemeld omdat we al met de overkapping bezig waren en snel moest schakelen heb ik hier in de buurt bij mij twee nieuwe balken gekocht had 10 balken van 4 meter besteld twee waren er 3.90 m wel jammer als je precies 4 m nodig hebt

snelle levering

Ronn Bijland

Goed materiaal voor een goede prijs en afgeleverd conform toezegging

Concurrerende prijs, solide materiaal

Frits Van de Pol

Goed, snel geleverd, goede informatie

Transparante informatie over het leverproces, met details over hoe het geleverd en gelost kan worden. Je kan zelf een andere dag voor levering aangeven of een berichtje plaatsen voor de chauffeur... Transparante informatie over het leverproces, met details over hoe het geleverd en gelost kan worden. Je kan zelf een andere dag voor levering aangeven of een berichtje plaatsen voor de chauffeur zodat die weet waar het pakket neer te zetten.