Peter Visser

Ik heb een prima ervaring. Heb ook wat uitstekend advies gekregen over hoe ik mijn tuinafscheiding moest plaatsen.

afspraak=afspraak

Bertus De Koning

Op een duidelijke en overzichtelijke website zijn de materialen te vinden met prijs die je zoekt.Na bestelling een mail gekregen met de informatie over ophalen bestelling en betaal wijze.

Duidelijke website en snelle en goede behandeling bij ophalen materialen.

Peter Laurens

Voor ons dichtbij om spullen te halen die we nodig hebben . Dat scheelt ons dus veel transport en bezorg kosten . De jongens daar zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig , zelf hoef je echt niet...

Sterke punten ? Een heel sterk punt is , dat wij echt totaal GEEN zwakke punten hebben ervaren of kunnen bedenken .

Penny Van de Put

Super! Duidelijke communicatie snelle levering

B. van Polen

Ik heb een online bestelling gedaan en werd daarna keurig op de hoogte gehouden wanneer het geleverd zou worden en hoe.

Netjes en zeer goed georganiseerd

Fietsplaza

Partij stijgerhout aangekocht via hun website.

scherpe prijzen

Vonk Noordegraaf

De ervaring met het bedrijf is goed en soepel met het afleveren van spullen, ik hoefde niet thuis te zijn voor de bezorging

Snelle levering van de bestelde producten

C.Antens grondwerken

Helemaal super

Snelle en goede levering

Lemmens

Goeie snelle levering
Prijs kwaliteit is goed
Alleen jammer dat de poort zwarte strepen heeft door palletwagen of heftruck

Tom Bartels

Mooi geoutilleerde ruimte met een medewerker die mij vlot heeft geholpen

Ruim aanbod van materialen , volgens medewerkers. Zou ik bij uw bedrijf met betere prijzen kopen. Helaas naar controle bleek niet .

Reactie de Jong Hout en Staalhandel:

Geachte heer Bartels,

Fijn te horen dat u tevreden bent over ons bedrijf en de service bij afhalen.

Het punt betreft voordeliger inkopen is voor ons onduidelijk. U heeft bij ons 1 staafje betonijzer afgehaald voor 1,55 euro (gemiddelde prijs, op gemiddeld volume). Wellicht is dit een vergissing?

We zouden dit graag nog horen van u!