DRZM Bouw bv

Top alles te koop op isolatie materiaal

snelle levering

Buis timmerwerken

Duidelijke website op tijd geleverd spullen niet beschadigd

Op tijd en geen manco

van den Burg

Eerste ervaring

Abelen suidelij

Ga zo door

Verstappen

Mooie producten en goed geleverd, top !

Goede communicatie

Nvt

Dekker

Goede ervaringen tot nog toe

Levering mits op voorraad netjes

Als iets niet op voorraad is een bericht geven waarom iets nog niet verzonden is en wanneer het verwacht wordt

van der Beek

Snelle en correcte levering. Goed verpakt en vooraf even overleg of ik het goed vond dat ze met de levering op de oprit kwamen (ivm risico op schade door het gewicht aan de oprit)

Zeer helder omschreven op de website met goede uitleg over hoe het product verwerkt moet worden.

Jochem K

Plafond en muur isolatie besteld. Wat een drama.
Bezorging ging slecht, van de 25 platen 4 beschadigd en 2 manco. De klachtafhandeling laat ook zeer te wensen over.

De prijs is in orde.
De levertijd is top.

- Een dag van te voren een mailtje sturen met "we sturen u morgen een mail met de exacte levertijd" en een dag later een mailtje met "we komen vandaag" is niet nuttig. Ik zou graag de avond van te... - Een dag van te voren een mailtje sturen met "we sturen u morgen een mail met de exacte levertijd" en een dag later een mailtje met "we komen vandaag" is niet nuttig. Ik zou graag de avond van te voren een tijdvak willen weten.
- Van producten die dienen ter afwerking (zoals PIR+Underlayment) verwacht ik dat ze onbeschadigd aankomen.
- Van producten die dienen ter afwerking (zoals PIR+Underlayment) verwacht ik dat de FSC stempels niet op de zichtzijde zitten
- Van producten met T&G zoals PIR+Underlayment verwacht ik dat ze allemaal gelijk verlijmd zijn, zodat ze aansluiten
- Als ik om 10:30 uur bel met een klacht stel ik het niet op prijs dat ik na 17:00 teruggebeld wordt en vervolgens te horen krijg dat mensen "al naar huis zijn". Dan had er eerder actie ondernomen moeten worden
- Wanneer er artikelen opgehaald moeten worden is het maken van een afspraak gewenst. Nu stond de transporteur zomaar op de stoep.

Hendrickx

Slechte informatie voorafgaand aan koop

Snelle bezorging

Meer informatie over productkeuze voor aankoop

Tom

Zeer positief

Snelle levering; correcte prijs

van den Brandt

Snelheid

Aanbod site tov werkelijk op voorraad