Gerrit

Nette contact en goede levering

Nette levering op pallets voor de deur

Betere tijdsindicatie voor aflevering tijd van bv. 12 - 15.00 uur

Peter

Uitstekende eerste ervaring! Webwinkel was goed georganiseerd, bestellen eenvoudig. De levering was vlot en conform toezegging. Goede chauffeur die zaakjes netjes afleverde.

Op alle fronten goed presteren.

Ik kan zo direct niet bedenken wat er kan worden verbeterd.

Jongman

Duidelijke site en een goede prijs. Telefonische klantvriendelijkheid prima! Ook via de email wordt snel gereageerd.

Vond de transportkosten wel wat aan de hoge kant....

de Roode

Vriendelijk en behulpzaam

Kennis van zaken

Ik vond de bezorgkosten hoog

Daniel

Prettig en veelzijdig bedrijf, reageert snel op vragen en denkt met je mee.

Snelle communicatie mbt vragen

Ik had wat transportschade op mijn PIR platen. Daar kan de Isolatieshop niet veel aan doen maar misschien wel een puntje om te evalueren. Misschien dat de verzending goedkoper kan. Voor kleinere zendingen is 50 euro best veel.

Nette goede site. Duidelijk en logisch. Telefonische nazorg is uitstekend. Bereikbaar en behulpzaam.

Duidelijke site. Goede en bereikbare nazorg.

Iets vriendelijker bij de nazorg zou fijn zijn. Niet alle klanten zijn professionals.

Positief, snelle levering

Buijs

De geleverde goederen waren onjuist en te weinig. Er was een goede medewerking om alsnog de bestelling juist en compleet te krijgen, echter bij de tweede levering was het weer niet zoals besteld....

Eerlijkheid over de werkelijke conditie van de b keuze isolatie platen. Er zitten namelijk goede platen bij maar ook zo slechte dat je twijfelt of het wel bruikbaar is. Ook zijn het allemaal verschillende platen door elkaar heen.

Marianne

Uitstekend !! Advies ! Vriendelijk en behulpzaam .