snelle levering

geen.

Super

Snelle levering en supergoede sevice

Goed maar levering matig.

Kwaliteit product

Levering ging moeizaam - mijn woning ligt in een historische kern met smalle straten. Het zou goed zijn als de leverancier dat gemeld wordt/gevraagd wordt dat te checken vooraf - nu moest ik hem... Levering ging moeizaam - mijn woning ligt in een historische kern met smalle straten. Het zou goed zijn als de leverancier dat gemeld wordt/gevraagd wordt dat te checken vooraf - nu moest ik hem begeleiden en uiteindelijk alsnog mijn levering elders ophalen en naar de woning brengen.

Barryk

Super duidelijk en snelle service

Duidelijke website

van der Meer

Online besteld en ook telefonisch.
Ik vind dit echt een top bedrijf. Elke medewerker tot nu toe is zeer behulpzaam en geven je de juiste informatie.
Er was wel wat fout gegaan met...
Online besteld en ook telefonisch.
Er was wel wat fout gegaan met bestellen maar dat werd direct goed geregeld met retour en de juiste spullen al weer zeer snel binnen.

Service

Verhulst

Niks op aan te merken

Bakker

Makkelijk te bestellen

Snelle levertijd

Correcte communicatie, levering zoals beloofd

communicatie

transporteur weigerde transportpalet terug mee te nemen

Inge

correcte service

De zak van de isolatie was gescheurd. Kleine bolletjes. Wij hadden echter geen tape in huis... Een rol tape in de vrachtwagen lost zulke ongelukjes snel op.

Reactie De Isolatieshop B.V.:

Beste,
Beste,
Allereerst bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren en wat vervelend dat er een scheur in de zak zat. Wij nemen uw tip zeker mee om u in de toekomst nog beter van dienst te zijn.
De Isolatieshop B.V.

Reno G.

Goede service en opvolging van bestellingen.

Alle producten zijn meestal in stock.

De levering door onderaannemers dient beter opgevolgd te worden zodat de klant geen tijd verliest door leveringen die niet op afgesproken dag geleverd worden.